Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Waldek had wel vuilniszakken in zijn camionette geladen met stukjes Julia in, hij is misschien wat verloren aan de oevers van het kanaal.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flower-Power
- Poster rang 2

En toch blijf ik nog denken dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
De jas met bloed en messteken.... ze kan zichzelf met een mes hebben gestoken,
ze was al eerder niet meer bij zinnen..
Ze las de krant dat Waldek en Simone zijn opgepakt - ze had haar wraak,
en had naar haar idee niets meer om voor te leven... en stak zichzelf en sprong in het water...
En
Als het dan zo zou gegaan zijn, dan vind men haar lichaam en ontdekt men na een tijdje,
dat ze nog niet zo lang in het water lag, en dat daardoor Waldek het niet kan gedaan hebben.
MAAR
Natuurlijk kan het ook nog andere kanten uit.
Indien het zo zou zijn dat Waldek het heeft gedaan dan zou mij dat zeer verbazen,
maar..... in een soap en ook in real life is natuurlijk alles mogelijk.
Ik hoop dat het einde nu echt snel komt van deze verhaal lijn
De jas met bloed en messteken.... ze kan zichzelf met een mes hebben gestoken,
ze was al eerder niet meer bij zinnen..
Ze las de krant dat Waldek en Simone zijn opgepakt - ze had haar wraak,
en had naar haar idee niets meer om voor te leven... en stak zichzelf en sprong in het water...
En
Als het dan zo zou gegaan zijn, dan vind men haar lichaam en ontdekt men na een tijdje,
dat ze nog niet zo lang in het water lag, en dat daardoor Waldek het niet kan gedaan hebben.
MAAR
Natuurlijk kan het ook nog andere kanten uit.
Indien het zo zou zijn dat Waldek het heeft gedaan dan zou mij dat zeer verbazen,
maar..... in een soap en ook in real life is natuurlijk alles mogelijk.
Ik hoop dat het einde nu echt snel komt van deze verhaal lijn
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als ik het goed begrepen heb, zijn die kleren niet in het water gevonden.
Jezelf zo steken en dan je kleren uitdoen om in het water te springen?
Jezelf zo steken en dan je kleren uitdoen om in het water te springen?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

maar stel dat ze vermoord is, is het toch ook geen logische daad van die moordenaar, om haar eerst neer te steken, vervolgens uit te kleden, en haar dan in het water te gooien?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Nee, dat is ook niet logisch.
Net als alle andere 'bewijzen' die zouden moeten aantonen dat Waldek Julia vermoord heeft.
Het is allemaal net iets te voor de hand liggend.
Net als alle andere 'bewijzen' die zouden moeten aantonen dat Waldek Julia vermoord heeft.
Het is allemaal net iets te voor de hand liggend.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Dat mes is toch gevonden op een andere locatie dan dat kledingstuk? Jezelf neersteken, mes weggooien aan de Withoeve en dan dat kledingstuk weggooien aan het kanaal (was het aan het kanaal?) ... Lijkt me moeilijk, al doodbloedend
Julia leeft gewoon volgens mij. Ze heeft 5.000 euro afgehaald... dat is misschien wel genoeg om ergens anders een nieuw leven te beginnen. Als dat haar intentie is tenminste. Terugkomen is moeilijk denk ik. Iemand erbij willen lappen voor moord is strafbaar. Tenzij ze ontoerekeningsvatbaar is... en dat is ze wel natuurlijk. Een vette kluif voor Ruben.
Dood hoeft ze niet voor mij, maar als ze geparkeerd wordt in een gesticht, zou ik dat eigenlijk wel willen zien
Julia leeft gewoon volgens mij. Ze heeft 5.000 euro afgehaald... dat is misschien wel genoeg om ergens anders een nieuw leven te beginnen. Als dat haar intentie is tenminste. Terugkomen is moeilijk denk ik. Iemand erbij willen lappen voor moord is strafbaar. Tenzij ze ontoerekeningsvatbaar is... en dat is ze wel natuurlijk. Een vette kluif voor Ruben.
Dood hoeft ze niet voor mij, maar als ze geparkeerd wordt in een gesticht, zou ik dat eigenlijk wel willen zien
0 x
-
tvx1
- x 435
Ben ik de enige die opgemerkt heeft dat dat bloed op de buitenkant van die kledij zat. Dat lijkt mij toch vreemd als we moeten geloven dat die de kledij werd gedragen op het moment dat de eigenaar van dat bloed gestoken werd. 
0 x
-
Soapseut
- x 435
Kan dat bloed niet gewoon van binnen naar buiten gesijpeld zijn?tvx1 schreef:Ben ik de enige die opgemerkt heeft dat dat bloed op de buitenkant van die kledij zat. Dat lijkt mij toch vreemd als we moeten geloven dat die de kledij werd gedragen op het moment dat de eigenaar van dat bloed gestoken werd.
Ik ben er zo niet mee bezig, aangezien het duidelijk 'niet echt' is. Die sok in de vuilnisbak van Simone, die 5.000 euro... ze heeft dat zelf in scène gezet.
Ofwel leeft ze nog, ofwel heeft ze zelfmoord gepleegd. Die bloedplekken boeien me niet echt, daar valt niks achter te zoeken, het is in scène gezet.
Het is nu gewoon afwachten tot ze opduikt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als die stof vocht absorbeert, is het dan niet aannemelijk dat dat bloed aan beide kanten zit?
Ik vraag mij eerder af waar het lichaam is - wie gaat er iemand vermoorden om die daarna uit te kleden, de kleding in een vuilniszak te dumpen en daarna het lijk?
Ik neem aan dat als je iemand vermoordt, je zo snel mogelijk van het lichaam af wil.
Dan ga je toch geen omwegen meer maken?
Ik vraag mij eerder af waar het lichaam is - wie gaat er iemand vermoorden om die daarna uit te kleden, de kleding in een vuilniszak te dumpen en daarna het lijk?
Ik neem aan dat als je iemand vermoordt, je zo snel mogelijk van het lichaam af wil.
Dan ga je toch geen omwegen meer maken?
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Druppelsgewijs steeds onwaarschijnlijker verbanden toevoegen om te rekken wordt vervelend.
En voor de zoveelste keer, Simonne zeg aan de speurders dat Julia u bedreigde.
En voor de zoveelste keer, Simonne zeg aan de speurders dat Julia u bedreigde.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het onderzoek wordt een week stilgelegd, de hoofdinspecteur is in congé en ze hebben er maar ene 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En wat zou dat bewijzen?Linne schreef: En voor de zoveelste keer, Simonne zeg aan de speurders dat Julia u bedreigde.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Dan zouden de speurders misschien ook eens een andere piste gaan onderzoeken, want én bedreigen én heel vreemd doen én dan plots verdwijnen.. zorgt toch voor stof tot nadenken.. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Het zal nu niet meer geloofd worden als Simonne gaat vertellen dat Julia haar "kapot zou maken".
De agenten zijn te zeker van hun zaak en Simonne had dat eerder moeten zeggen, vanaf het begin.
De agenten zijn te zeker van hun zaak en Simonne had dat eerder moeten zeggen, vanaf het begin.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Het zou geen enkel verschil maken denk ik.
Want een dreigement bewijst niks.
'Ik maak u kapot' wordt veel vaker gezegd dan dat het gedaan wordt, gelukkig.
Als de onderzoeksrechter zelfs nog geen toestemming geeft om de beelden van de bewakingscamera's te bekijken om te zien wie dat geld heeft afgehaald, dan gaan ze met dat dreigement zeker niet veel doen.
Want een dreigement bewijst niks.
'Ik maak u kapot' wordt veel vaker gezegd dan dat het gedaan wordt, gelukkig.
Als de onderzoeksrechter zelfs nog geen toestemming geeft om de beelden van de bewakingscamera's te bekijken om te zien wie dat geld heeft afgehaald, dan gaan ze met dat dreigement zeker niet veel doen.
0 x