Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Vragen over de afleveringen / serie
Wat moet dat ornament voorstellen dat in de privé van de Frens achter de zetel tegen de muur staat? Er staat LNT579 op.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij is dat de achterkant van een Amerikaanse auto, waarvan de kofferbak als een soort kast gebruikt wordt. Die "LNT579" is het kenteken 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zonderhandschoenen
- Nog geen rang
Bestaat er een Thuis personage dat een goede beslissing kan maken? Olivia die achter de psychopaat loopt die haar een blauw oog sloeg, Jana die naar bed gaat met de ene persoon waar ze het bed niet mee moet delen, Tamara die al die foute beslissingen aanmoedigt, Simonne die iets begint met de vriend van haar beste vriendin, Waldek idem en omgekeerd, Rosa die William gaat bezoeken in de gevangenis, Nancy die liegt,...
De personages dragen gemiddeld 3 à 4 dagen na elkaar dezelfde kleren maar wanneer Jana twee keer na elkaar dezelfde blouse aanheeft merkt Tamara dit toevallig op waardoor Jana triomfantelijk kan zeggen dat ze bij Toon is blijven slapen waarop Tamara aanmoedigend reageert.
Om nog maar te zwijgen over het politieonderzoek van de 'moord' op Julia.
De dialogen zijn naar mijn mening slecht, ongeïnspireerd, overdreven dramatisch, voorspelbaar en zonder een greintje humor.
De personages dragen gemiddeld 3 à 4 dagen na elkaar dezelfde kleren maar wanneer Jana twee keer na elkaar dezelfde blouse aanheeft merkt Tamara dit toevallig op waardoor Jana triomfantelijk kan zeggen dat ze bij Toon is blijven slapen waarop Tamara aanmoedigend reageert.

De dialogen zijn naar mijn mening slecht, ongeïnspireerd, overdreven dramatisch, voorspelbaar en zonder een greintje humor.
0 x
-
- Poster rang 5
Waarom mag Jana niet naar bed met Toon? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Dat vraag ik me ook af. Je kunt het natuurlijk bestempelen als treur of compensatie seks maar echt verkeerd zie ik dat niet.lord F. schreef:Waarom mag Jana niet naar bed met Toon?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Echt verkeerd, neen, nog even en seks vervangt gewoon het asperinetje.Caligula schreef:Dat vraag ik me ook af. Je kunt het natuurlijk bestempelen als treur of compensatie seks maar echt verkeerd zie ik dat niet.lord F. schreef:Waarom mag Jana niet naar bed met Toon?

0 x
-
- Poster rang 5
Een aspirientje is natuurlijk iets toegankelijker te verkrijgen.Linne schreef:Echt verkeerd, neen, nog even en seks vervangt gewoon het asperinetje.Caligula schreef:Dat vraag ik me ook af. Je kunt het natuurlijk bestempelen als treur of compensatie seks maar echt verkeerd zie ik dat niet.lord F. schreef:Waarom mag Jana niet naar bed met Toon?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat weet ik nog zo niet met Toon in de buurt.lord F. schreef:Een aspirientje is natuurlijk iets toegankelijker te verkrijgen.

0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Weet er iemand waar de aflevering van 9 december blijft? Lijkt niet online te komen.
https://www.een.be/thuis/herbekijk-thuis
EDIT: Nvm, staat er nu op.
https://www.een.be/thuis/herbekijk-thuis
EDIT: Nvm, staat er nu op.
Laatst gewijzigd door CXg op za 10 dec 2016, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Klopt, het staat helaas nog niet online 

0 x
-
- Poster rang 5
Naar het schijnt zenden ze die serie ook op tv uit.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ach, niet iedereen kan die op tv bekijken, hé. Ik kan het ook enkel online bekijken sinds ik naar de VS verhuisd ben.lord F. schreef:Naar het schijnt zenden ze die serie ook op tv uit.
0 x
-
- Poster rang 5
Azo op die manier. Ik dacht, programmeer uw digicorder als je niet kan kijken.Nicolaske schreef:Ach, niet iedereen kan die op tv bekijken, hé. Ik kan het ook enkel online bekijken sinds ik naar de VS verhuisd ben.lord F. schreef:Naar het schijnt zenden ze die serie ook op tv uit.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Wie heeft de spaghetti klaargemaakt voor Renzo en Charité? Die twee snotneuzen van 8 jaar zeker 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Diepvries spaghetti hé, eventjes opwarmen en klaar is kees. Je kent toch onze jongeren!
0 x
Potentia Principatum