Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
sien
Nog geen rang

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door sien »

Misschien een onnozele gedachte... maar zou Arne het niet kunnen gedaan hebben? Hij heeft het moeilijk en Julia was toevallig slachtoffer.
Of Angèle?
Ik denk gewoon aan deze 2 omdat zij geen vaste personages zijn. Anders moet er een vast personage worden gearresteerd = uit de serie.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Aan Arne heb ik ook al gedacht maar dat zou dan zoals je zegt een willekeurige moord zijn zonder motief.
Nu is mijn best bet nog altijd dat Julia leeft.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Aan Arne heb ik ook al gedacht maar dat zou dan zoals je zegt een willekeurige moord zijn zonder motief.
Nu is mijn best bet nog altijd dat Julia leeft.
Of ze heeft zichzelf wat aangedaan. Maar dan zou ze al gevonden zijn wellicht.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Misschien zit ze wel in een of ander motelleke en is ze zich aan het verkneukelen met een stapel gazetten. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Caligula schreef:
Lazylady schreef:Sien: Katrien woont in een Afrikaans land (waarvan de naam mij nu toch wel ontsnapt is zeker?!)
IK geloof dat het Burundi is.
Al kan het ook Hongkong zijn :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef: Indertijd met de verdwijning van Sofie hebben ze haar broer ook nooit vermeld in dat hele verhaal. Zelfs niet voor haar begrafenis. Ik vraag mij af of die ondertussen al weet dat zijn zus dood is.
Oude koe weliswaar maar Sam Bastiaens (de broer van Sofie) was wel degelijk aanwezig op de begrafenis van zijn zus en voordien zat hij in de Fit&Fun angstig te wachten tot er nieuws kwam uit de Ardennen waar Sofies lichaam gevonden was en was hij ook daar toen Mike vermoord werd.
Die broer bedoelde ik niet.
Moderator bericht:
Voor dit soort opmerkingen hebben we het Oude Koeien-topic.
Je vindt het hier: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=901691

Dit topic gaat over de aflevering van "vandaag", zoals duidelijk in de titel is aangegeven.
0 x
GIL
Nog geen rang

Bericht door GIL »

Wat is de bedoeling dat Rosa nog steeds bezoek brengt aan een levenslang gedetineerde ? Is dit een nieuwe romantische verhaallijn of zit ze achter de ontvreemde centen van Marianne .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Of William levenslang krijgt weten we nog niet. Wat we wel weten is dat Rosa wel wat geld nodig heeft. Denkt ze dat vis William gaat bijten?
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel als we nu ook al op een vrijdag episode niet veel meer te weten komen is het toch een beetje wanhopig aan het worden hoor.
0 x
Potentia Principatum
Borusia D09
Nog geen rang

Bericht door Borusia D09 »

PPPPPFFFFF, man man man wa een einde :wtf:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En ja, van deze episode zijn we dus ook niet veel wijzer geworden. Het zal toch nog voor kerstmis zijn hoop ik.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik ben het echt beu aan het worden. :thumbdown: Weer hetzelfde verhaal als met Waldek en weer denken die pipos niet na. Ze kunnen zich niet bedenken dat dit helemaal geen bewijs is omdat iedereen dat daar kan ingegooid hebben?! Een kous met één vlek?! Vinden ze dat nu niet raar?!
In plaats van die piste eerst te onderzoeken, gaan ze maar weer direct iemand aanhouden! :boo:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik vind het totaal niet meer leuk hoe ze die flauwekul ellenlang aan het rekken zijn, niet in het minst omdat we de laatste jaren de ene na de andere onschuldig opgesloten zagen worden. Het wordt echt flauw... :thumbdown:

Om toch positief te eindigen (en mezelf er ook een beetje aan te herinneren dat ik niet compleet voor niks gekeken heb ;) ), vond ik het wel heel leuk om te zien dat Femke zo mooi voor Nancy opkwam. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Ook ik vind het totaal niet meer leuk hoe ze die flauwekul ellenlang aan het rekken zijn, niet in het minst omdat we de laatste jaren de ene na de andere onschuldig opgesloten zagen worden. Het wordt echt flauw... :thumbdown:
Awel ja, moest het nu nog spannend zijn zou dat nog niet zo erg zijn dat het gerokken wordt, maar de kijker weet heus wel hoe de vork in de steel zit.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vind dat altijd zo vreemd... in de verhaallijnen wordt er gerekt en gerekt, en geen enkel personage heeft maar een flauw vermoeden van de ware toedracht, of maakt er ook maar een toespeling op, ( en wordt daarbij eventueel uitgelachen door de anderen, die zijn of haar theorie te ver gezocht vinden) terwijl er quasi direct meerdere kijkers zijn, die wel begrijpen hoe een en ander in elkaar steekt. Het zou bijvoorbeeld best interessant voor de verhaallijn kunnen zijn, als bv. een Nancy met een interessante theorie naar voor zou komen ( en dan bedoel ik dus niet haar verhaal over de psycho-wako! )
0 x
Plaats reactie