Als de dijken breken.
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Als de dijken breken.
Dramareeks : coproduktie tussen EO (nederland) en de VRT. Vanaf 28 november op één maar sinds zaterdag laatst op nederland 1 en ik heb gekeken. Ik vind het goed, en denk dat het wel heftig zal zijn en dat met mijn watervrees 
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Re: Als de dijken breken.
Heftige eerste aflevering op één. Int begin een beetje saai voor mij, maar dat was na een kwartiertje wel over, nu kijk ik uit naar de tweede aflevering ! 
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

't Kon me niet boeien. Liever een documentaire over die materie.
0 x
Je suis la!
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik had gisterenavond geen tijd ( dochter wou hulp bij het wafels bakken) en dus opgenomen... hierboven 2 tegengestelde meningen, ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden!
0 x
-
ikke
- x 435
Ik denk niet dat ik een volgende keer ga kijken. Ben van nature wat wantrouwig als er op voorhand veel reclame wordt gemaakt... Maar wie weet... bedenk ik mij nog...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zo moet je naar niet veel series kijken hé.ikke schreef:Ik denk niet dat ik een volgende keer ga kijken. Ben van nature wat wantrouwig als er op voorhand veel reclame wordt gemaakt... Maar wie weet... bedenk ik mij nog...
Was eerder wantrouwig omdat Hans Herbots de regisseur is en het weer zo'n coproductie met deze keer enkel Nederland. Doet immers weer denken aan The Spiral.
Voorlopig is het nog wat saai en voorspelbaar. Ik geef het nog 1 aflevering de kans.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik geef het meestal ook minstens 1 kans. Maar de ervaring heeft mij geleerd dat teveel reclame niet deugd. En als 't je kan geruststellen, ik niet naar veel series.lord F. schreef:Zo moet je naar niet veel series kijken hé.ikke schreef:Ik denk niet dat ik een volgende keer ga kijken. Ben van nature wat wantrouwig als er op voorhand veel reclame wordt gemaakt... Maar wie weet... bedenk ik mij nog...
Was eerder wantrouwig omdat Hans Herbots de regisseur is en het weer zo'n coproductie met deze keer enkel Nederland. Doet immers weer denken aan The Spiral.
Voorlopig is het nog wat saai en voorspelbaar. Ik geef het nog 1 aflevering de kans.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Awel, bij het bekijken van deze serie zit je eigenlijk constant te denken "Ik heb precies al eens zoiets gezien, maar dan veel beter."ikke schreef:Ik geef het meestal ook minstens 1 kans. Maar de ervaring heeft mij geleerd dat teveel reclame niet deugd. En als 't je kan geruststellen, ik niet naar veel series.lord F. schreef:Zo moet je naar niet veel series kijken hé.ikke schreef:Ik denk niet dat ik een volgende keer ga kijken. Ben van nature wat wantrouwig als er op voorhand veel reclame wordt gemaakt... Maar wie weet... bedenk ik mij nog...
Enfin, we zien wel volgende week.
Net De 16 gezien en dat vind ik dan weer een serie dat echt hééééél goed is en dat ik gerust zelfs meerdere keren kan bekijken.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
lord F.
- Poster rang 5

Héééél duidelijk.karolien85 schreef:De 16 vind ik nu eens echt nikszo plat
![]()
Smaken verschillen duidelijk
De 16 kan je eigenlijk nog het best vergelijken met The Office qua genre. Je moet er wellicht voor zijn voor dat soort series.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Aahja, the office vind ik ook maar niks ..
waar heb je dan al eens zoiets "Als de dijken breken", maar beter gezien, lord?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ben het eens met karolien85. Heb de eerst aflevering van de 16 gezien en heb gezegd:nooit meer!
Als de dijken breken heb ik niet gezien,kan er dan ook niks over zeggen.
Als de dijken breken heb ik niet gezien,kan er dan ook niks over zeggen.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
OK, ik weet genoeg: ik moet niet de moeite doen om te kijken.lord F. schreef: Awel, bij het bekijken van deze serie zit je eigenlijk constant te denken "Ik heb precies al eens zoiets gezien, maar dan veel beter."
Mijn dochter was ook al niet echt enthousiast en je opmerking hierboven is de genadeslag.
Laat de dijken maar breken zonder mij! (in de reeks, hé?!)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Als de dijken breken is keigoed en de 16 niet, maar lord F. heeft gewoon een vreemde smaak 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!