Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!
Ik dacht dat Waldek die handdoek herkende als zijnde 'van bij hen thuis'?
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Volgens mij zal Charité verhuizen naar Toms appartement en zal Adam daar plots verschijnen en onderduiken. En dan zal de echte miserie beginnen...
0 x
-
Baziel
- Nog geen rang
Ik blijf erbij dat Julie dit allemaal in scène heeft gezet om wraak te nemen op Waldek. Ik moest bij het mes meteen denken aan Waldek die persé moest helpen met tomaten snijden van Julia. Vond dit toen al zo vreemd, daarmee dat ik het heb onthouden. Zo was het natuurlijk voor haar makkelijk om een mes te hebben waarop Waldek zijn vingerafdrukken staan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Helemaal NIET het moordwapen bedoel je?Crackers schreef:Klopt. Dat mes is volgens mij helemaal het moordwapen niet als ze al is vermoord. Het is een dwaalspoor voor flikken die niet verder denken dan hun neus lang is.
En van wie komt die handdoek
Ik dacht dat die handdoek was van die keer dat Julia zichzelf gesneden had? Dat bloedde toch ook behoorlijk. Misschien had zij die expres achtergehouden?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Lazylady schreef:Helemaal NIET het moordwapen bedoel je?Crackers schreef:Klopt. Dat mes is volgens mij helemaal het moordwapen niet als ze al is vermoord. Het is een dwaalspoor voor flikken die niet verder denken dan hun neus lang is.
En van wie komt die handdoek![]()
Ik dacht dat die handdoek was van die keer dat Julia zichzelf gesneden had? Dat bloedde toch ook behoorlijk. Misschien had zij die expres achtergehouden?
Ik had begrepen dat die handdoek niet uit de Withoeve kwam ( Femke en Nancy herkenden hem niet) , dus die moet van Julia zelf zijn geweest.. Zou ze zichzelf thuis verwond hebben, en het gemorste bloed trachten weg te vegen ( bloed van Julia op de vloer)en vervolgens dan mes ( wel van de Withoeve) en handdoek (van Julia zelf ) samen weggegooid hebben, op een plaats waar ze gemakkelijk te vinden waren?
Het lijkt allemaal vergezocht , maar toch blijf ik in die richting denken .. dus dat Julia alles in scene heeft gezet om Waldek te kunnen beschuldigen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Daar ben ik ook zo goed als van overtuigd; maar dan blijft de vraag: waar is ze? Niet bij Katrien in ieder geval.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wat is het verschilLazylady schreef:Helemaal NIET het moordwapen bedoel je?Crackers schreef:Klopt. Dat mes is volgens mij helemaal het moordwapen niet als ze al is vermoord. Het is een dwaalspoor voor flikken die niet verder denken dan hun neus lang is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Excuseer, te snel gelezen.Crackers schreef:Wat is het verschilLazylady schreef:Helemaal NIET het moordwapen bedoel je?Crackers schreef:Klopt. Dat mes is volgens mij helemaal het moordwapen niet als ze al is vermoord. Het is een dwaalspoor voor flikken die niet verder denken dan hun neus lang is.
Ik dacht dat die handdoek was van die keer dat Julia zichzelf gesneden had? Dat bloedde toch ook behoorlijk. Misschien had zij die expres achtergehouden??
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Geen probleem Lazylady

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik denk ook dat Charité naar het appartement van Tom zal verhuizen.
Julia zit mss bij Lowie in Spanje...
Naar Katrien kan ze niet, daarvoor heeft ze haar paspoort nodig, dat zou de Politie wel opgevallen zijn...
Julia zit mss bij Lowie in Spanje...
Naar Katrien kan ze niet, daarvoor heeft ze haar paspoort nodig, dat zou de Politie wel opgevallen zijn...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

sorry, foutje, mijn antwoord hoort hier niet thuis!Kiki_Dee schreef: Julia zit mss bij Lowie in Spanje...![]()
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Ik zal eens zeggen hoe de vork in de steel zit:
Waldek en Simonne hebben samen Julia vermoord. Waldek heeft haar neergestoken, maar daarbij bloedde Julia zo erg dat Simonne haar panty's heeft afgedaan om het bloeden een beetje te stoppen. Daarna heeft ze die gewoon in de vuilbak gesmeten, denkende dat niemand daar ooit zou kijken, maar dat was buiten superflik Tim gerekend....
Waldek en Simonne hebben samen Julia vermoord. Waldek heeft haar neergestoken, maar daarbij bloedde Julia zo erg dat Simonne haar panty's heeft afgedaan om het bloeden een beetje te stoppen. Daarna heeft ze die gewoon in de vuilbak gesmeten, denkende dat niemand daar ooit zou kijken, maar dat was buiten superflik Tim gerekend....
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Renée schreef:maar daarbij bloedde Julia zo erg dat Simonne haar panty's heeft afgedaan om het bloeden een beetje te stoppen.
Gauw een panty uit, want in het huis van Julia en Waldek was maar 1 handdoek en die hadden ze al gebruikt.
Ik denk dat de panty vakkundig door Julia bij het huisvuil gedumpt is.
Die zak stond ergens buiten, daar kan iedereen bij.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is natuurlijk zo maar hoe kon Julia verdomme weten dat de flikken een huiszoeking zouden doen bij Simonne en die zak vinden?
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
De verdwijning/moord van/op Julia :
Nu is iedereen verdacht bij mij ... Zou het Dieter ook niet kunnen zijn ?
A: hij valt op oudere vrouwen, misschien dat Julia hem afgewezen heeft ..
B: Als politie agent kan hij wel het bewijsmateriaal manipuleren, overal leggen .. Want hij is toch wel degene die precies alles vindt ..
hij geraakt overal binnen en kan dan natuurlijk een goed excuus voorleggen als agent.
C : ik hoop van niet !!
Nu is iedereen verdacht bij mij ... Zou het Dieter ook niet kunnen zijn ?
A: hij valt op oudere vrouwen, misschien dat Julia hem afgewezen heeft ..
B: Als politie agent kan hij wel het bewijsmateriaal manipuleren, overal leggen .. Want hij is toch wel degene die precies alles vindt ..
C : ik hoop van niet !!
0 x