Van mij mogen de moddies berichten van mij verwijderen of wijzigen, naargelang zij dat wenselijk of nodig vinden.Caligula schreef:Ok,dit is compleet offtopic, dus geen waarschuwing aub. Vind je het niet normaal dat er op een post van een mede forummer gereageerd wordt? Anders gaat dit wel heel saai worden hoor. Dit brengt m.I. een zeer essentieel onderwerp naar boven waar kan en moet op gereageerd worden. Het gaat niet over forumregels,het gaat over iets veel belangrijkers.
Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik vind dat de forumregels wel wat ruimer mogen geïnterpreteerd worden.
Ik heb, toen ik lid werd van dit forum, de forumregels ondertekend, en schik mij ernaar. Als je verder iets wilt bespreken met een medeforummer, kun je je ei makkelijk kwijt via de chat als je met meerderen wilt babbelen/discussiëren, of je kunt gebruik maken van de optie "PB schrijven"
En voor degenen die zich nog steeds afvragen of ik moddie ben: nee, dat was eens maar nooit weer!
Nog een laatste opmerking: ik startte dit topic en ik weet dus heel goed wat de bedoeling ervan is.
BIJ DEZE NOG EEN KEERTJE: Hier komen normaliter enkel berichten in briefvorm over "Thuis", gericht aan de scenaristen. Dus geen opmerkingen voor/naar medeforummers gericht.
JA, ook dit is grotendeels off-topic, maar 't gaat om mijn"eigendom", dus...
Beste Yvetje en Suske, doe wat jullie goeddunkt.