Nu niet gaan zeggen dat jij nog nooit iemand in stukken gekapt hebt hé.
(Of dat had willen doen)[/quote
Waar is Waldek gebleven?

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt hé!ikke schreef:We hebben hier een paar beroepskillers?
Waldek, onschuldig??? Da mjindju nie!clairke schreef:Waldek is onschuldig... Julia zinde gewoon op wraak, als je de afleveringen bekijkt waarin men haar gezicht in beeld bracht, zag je de wraaklust als ze Waldek na keek
ikke schreef:Waldek, onschuldig??? Da mjindju nie!clairke schreef:Waldek is onschuldig... Julia zinde gewoon op wraak, als je de afleveringen bekijkt waarin men haar gezicht in beeld bracht, zag je de wraaklust als ze Waldek na keek

Wel hij is onschuldig aan moord hé, voor de rest,tja...ikke schreef:Waldek, onschuldig??? Da mjindju nie!
Tot het tegendeel bewezen is toch tenminste.Caligula schreef:Wel hij is onschuldig aan moord hé, voor de rest,tja...ikke schreef:Waldek, onschuldig??? Da mjindju nie!

Alles kanCaligula schreef:Het antwoord van Waldek gaan we dan morgen weten zeker? De flikken hebben toch gezegd dat ze al de tijd hadden!
Maar van de andere kant kunnen ze Waldek morgen toch moeilijk 25 minuten laten zwijgen hé.
Ik weet het niet.Flower-Power schreef:Alles kanCaligula schreef:Het antwoord van Waldek gaan we dan morgen weten zeker? De flikken hebben toch gezegd dat ze al de tijd hadden!
Maar van de andere kant kunnen ze Waldek morgen toch moeilijk 25 minuten laten zwijgen hé.Maar dat zal wel niet zeker.
Denk soms even stel dat hij het wel heeft gedaan![]()
Maar toch denk ik grotendeels van niet.
Wel vind ik het flauw dat het de bij wijzen van spreken 100ste keer is,
dat men komt met een verhaal waarbij iemand schuldig wordt geacht,
de cel in vliegt waarna dan later blijkt dat hij of zij niet schuldig is.
Met enkel als uitzondering Eddy.
T zou eens leuker zijn als men het eens op een andere manier speelde....
Maar soit
T kan in princiep alle kanten uit![]()
Blijft hij zeggen ik weet het niet - en weet hij het dan echt niet.
Of blijft hij zeggen ik weet het niet - maar weet hij het wel?

Waldek is op z'n minst medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurt... Ja, hij heeft misschien geen misdaad begaan, maar dat maakt hem nog niet onschuldig. Ik voel geen medelijden met hem, ook al verdient ie deze stomme verhaallijn niet echt, net zomin als wij. *oeps*karolien85 schreef:Stel je maar eens voor dat je er helemaal niks mee te maken hebt, en dat de politie dat niet gelooft. Probeer je daar maar eens uit te praten dan .. arme Waldek .. (als hij onschuldig is)