Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Karin's bom is in de maak hoor. Zij wil dat Eddy verteld hoe dat Peter hem heeft willen "manipuleren" terwijl hij uiteindelijk heeft gezegd van niks te doen.
Voegt ze er nog venijnig aan toe: het is best dat ge uw familie vergeet. Wat een smerig wijf!.
Voegt ze er nog venijnig aan toe: het is best dat ge uw familie vergeet. Wat een smerig wijf!.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Ze kan haar geheim niet prijsgeven door die envelop aan Britney te geven. Verblind door eigenwaanCaligula schreef:Karin's bom is in de maak hoor. Zij wil dat Eddy verteld hoe dat Peter hem heeft willen "manipuleren" terwijl hij uiteindelijk heeft gezegd van niks te doen.
zag ze die bom niet ontploffen in haar gezicht. Met eisen dat Eddy met zijn familie breekt gooide
ze helemaal haar eigen ruiten in

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Een oversekste heks !Caligula schreef:Karin's bom is in de maak hoor. Zij wil dat Eddy verteld hoe dat Peter hem heeft willen "manipuleren" terwijl hij uiteindelijk heeft gezegd van niks te doen.

0 x
-
- x 435
Inderdaad zeg, waar sloeg dat nu op?!Caligula schreef:Voegt ze er nog venijnig aan toe: het is best dat ge uw familie vergeet. Wat een smerig wijf!.
Wat ik nog het ergste vind, dat als dit uitkomt (duh) Peter en Femke Nancy waarschijnlijk gaan beschuldigen, terwijl het arme mens zelfs van niets weet!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En als ge dan bedenkt: allemaal voor 20%aandelen! Dat mens heeft gewoon geen notie van wat eigenlijk essentieel en belangrijk is.Da;t ze daar een hele familie in de miserie mee helpt en gewoon uit mekaar rukt raakt haar koude kleren niet.
Tom jongen smijt dat mens buiten vooraleer het te laat is,ook voor u.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
[quote="Caligula"]En als ge dan bedenkt: allemaal voor 20%aandelen! Dat mens heeft gewoon geen notie van wat eigenlijk essentieel en belangrijk is.
[/quote]
Liever vandaag dan morgen, ze is gevaarlijk

Liever vandaag dan morgen, ze is gevaarlijk

0 x
-
- x 435
Dat kan hij niet want ze heeft immers 40% van de aandelen. Maar ergens heeft ze wel een punt ivm Eddy. Als ze hem effectief vrij krijgt moet hij nu niet denken dat hij doodleuk terug bij zijn familie kan gaan intrekken. Die gaan hem echt niet met open armen ontvangen. De enige die in theorie nog contact met hem zou kunnen willen hebben is Britney. Daarover moet dan maar afgesproken worden als het zo ver zou komen. Het is dus inderdaad wel beter dat Eddy van in het begin de realiteit onder ogen ziet en niet onder valse hoop blijft leven.Caligula schreef:En als ge dan bedenkt: allemaal voor 20%aandelen! Dat mens heeft gewoon geen notie van wat eigenlijk essentieel en belangrijk is.Da;t ze daar een hele familie in de miserie mee helpt en gewoon uit mekaar rukt raakt haar koude kleren niet.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 23 nov 2016, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 2
Ik vrees dat zij 'n killer is voor wie de realiteit die Eddy wacht na zijn vrijspraak haar 'n zorg zal wezen.
Zijn breuk met de familie is eigenbelang, Peter er zolang mogelijk buiten te houden.
Zijn breuk met de familie is eigenbelang, Peter er zolang mogelijk buiten te houden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Caligula
- Poster rang 5
Ze stelt hem gewoon voor een vreselijke keus. Breken met de familie tegen vrijheid. Mooi menske Karin!
Tom heeft natuurlijk nog altijd de optie om het aan Peter te vertellen.

Tom heeft natuurlijk nog altijd de optie om het aan Peter te vertellen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik herinner mij nog de Karin van helemaal in het begin dat ze in Thuis meedeed. In ieder geval een heel stuk meer meelevend dan nu. (Toen met Peggy die blind was en zo.)
Er schiet daar sinds ze meer op de voorgrond staat niets meer van over.
Er schiet daar sinds ze meer op de voorgrond staat niets meer van over.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Als Karin nog gestopt kan worden gaat Tom iets aan Peter moeten zeggen. Anders wordt dit een catastrofe.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hoe zou Peter, Karin nog kunnen stoppen dan?
Volgens mij maakt het niet zoveel meer uit wat Tom nog tegen Peter zegt; Karin heeft haar plannen klaar en is blijkbaar op ramkoers...

Volgens mij maakt het niet zoveel meer uit wat Tom nog tegen Peter zegt; Karin heeft haar plannen klaar en is blijkbaar op ramkoers...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Wel Peter zou het hele "event" kunnen afblazen. Maar eigenlijk heb ik meer medelijden met Eddy die ze compleet in de tang heeft. Wat moet de man nu doen? Ik hoop dat het smerig wijf haar gelijke vindt. Wel een leuke ontwikkeling moet ik zeggen. Veel beter dan de Frens kleuterklas.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ja, maar dat circus: een advocate die persé een zaak wil opstarten zonder dat de "cliënt" er haar om vroeg, moet ook niet te lang aanslepen, zulle.Caligula schreef: Veel beter dan de Frens kleuterklas.
Zo ongeloofwaardig.

0 x