Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Suske
Poster rang 2
Poster rang 2
x 238
x 187

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Suske »

Dat is zeker heel sympathiek van Karin. Zou Tom daar ook zo over denken?
Want dit is tenslotte wel zijn topic... :whistle: :mrgreen:

(ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Bij de onbestaande rubriek "wat heeft je doen lachen bij Thuis ?" was wel de opmerkingen van Tom aan Karin gisterenavond (grote kabouter) :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:Bij de onbestaande rubriek "wat heeft je doen lachen bij Thuis ?" was wel de opmerkingen van Tom aan Karin gisterenavond (grote kabouter) :lol:
:lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tom die maar niet snapt dat Marianne niet zo graag verhuist ....hoe dom kunt ge zijn ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

nounake schreef:Tom die maar niet snapt dat Marianne niet zo graag verhuist ....hoe dom kunt ge zijn ?
Tja, Marianne was wel degene die op eigen benen wou staan.
Tegen mannen moet je duidelijk zijn. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Tegen mannen moet je duidelijk zijn. ;)
:angel: :lol: :angel:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Even gekopieerd uit het topic van Judith:
Caligula schreef:Wel Karin buiten en Peter terug binnen. Dat zou de beste oplossing zijn voor Tom,Peter, Judith en nog zoveel anderen.
Dat wilde Peter toch niet meer? Dat is de hele reden waarom Karin daar ooit echt voet aan de grond gekregen heeft...
Peter had eerst tijd nodig om de dood van Lucas te verwerken en Femke een beetje te helpen in de Withoeve, maar daarna is het gedonder met Karin begonnen omdat hij zijn werk als advocaat verwaarloosde en heeft hij Tom duidelijk laten verstaan dat hij ook eigenlijk liever met de Withoeve verder wilde, en niet in de advocatuur. Hij heeft slechts een paar klanten meegenomen om toch nog een beetje als advocaat bezig te blijven.
Het is dus simpelweg geen optie voor Tom om Karin in te ruilen voor Peter, ook al zou hij het vast wel willen.

Dat is ook meteen de reden dat ik wel compassie heb met Tom: hij is keer op keer voor voldongen feiten geplaatst, heeft geprobeerd om begrip op te brengen en toch zijn kantoor draaiende te houden, en wordt daar nu langs alle kanten voor afgestraft. Is het niet via zijn niet bepaald sociaal aangelegde nieuwe collega, dan is het wel door zijn "beste vriend" die nu kwaad op hem is om iets waar hij eigenlijk ook niks aan kan doen.
Het enige wat Tom in mijn ogen echt kwalijk te nemen valt (en wat ik ook wel zwak van hem vind), is dat hij Peter niet eerder op zijn puntjes heeft gewezen toen hij zijn werk begon te verwaarlozen, en ook dat hij hem niet zelf ingelicht heeft over het feit dat Karin, Eddy gaat verdedigen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kweet niet. Moest Karin weg zijn zou Peter daar mss toch wel anders over denken. Zij was de grote struikelblok.
Maar nu staat Tom nog allerlei nare dingen te wachten en dan vooral van zijn lieve collega.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tssssss als Tom in de rechtbank ook zo een slappe zak is dan kan ik me amper voorstellen dat hij zaken wint. Hij is daar toch de baas? Waarom laat hij dat dan niet merken? Karin lacht hem vierkant uit! Als Tom niet wat meer ruggengraat toont dan zal ze hem nog veel meer kunstjes flikken. Dat soort types moet je vooral niet het idee geven dat ze de touwtjes in handen hebben maar ja. Tomtom kan beter in Schonenbeek gaan staan tussen de Ja-knikkers. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij gaat in ieder geval nog heel wat werk hebben om het goed te maken met Peter en Femke. Hij zou misschien Judith kunnen inschakelen als tussenpersoon.
Van de andere kant was hij nu wel heel duidelijk tegen Karin. Of dat wat gaat uithalen weet ik niet.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Van de andere kant was hij nu wel heel duidelijk tegen Karin. Of dat wat gaat uithalen weet ik niet.
Beetje laat wel hé. Hij had eerder kunnen ingrijpen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tom speelt met vuur door zich het dossier van Karin aan te trekken. Hij kan er zich maar beter volledig van distantiëren door zijn emotionele betrokkenheid.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Crackers schreef:Tom speelt met vuur door zich het dossier van Karin aan te trekken. Hij kan er zich maar beter volledig van distantiëren door zijn emotionele betrokkenheid.
Met die reden had hij kunnen weigeren.
Zij krijgt hem zover omdat ze feilloos inspeelt op zijn gevoel voor collegiale hoffelijkheid.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk vind ik het heel tegenstrijdig dat Tom die stukken rond het proces van Eddy alsnog in wil kijken. Ik dacht dat hij Karin toch duidelijk te verstaan had gegeven dat hij het niet eens was met het feit dat ze Eddy zou verdedigen? :-?
Dat hij haar als collega wel moet accepteren, stond daar in mijn ogen los van. Dat hij haar nu ook op dit vlak tegemoet komt, vind ik onbegrijpelijk, vooral als je dan ziet dat hij dat duidelijk met lood in zijn schoenen doet...
Laatst gewijzigd door Christel op do 05 jan 2017, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

We weten niet tot wat hij bereid is om zijn vriendschap met Peter te redden.
0 x
Plaats reactie