Zien we hier een projectje voor Bob aan komen?
Een supersonische race-rolstoel voor Luc

Jij weet toch niet wat Jana ziet? Haar perceptie zal dan ook heel anders zijn dan de jouwe.Kwast schreef:Allemachtig is die Bob autistisch? (geen haat jegens mensen met autisme) of lijdt hij aan OCD? Wat een verschrikkelijke man is dat toch! Alles op zijn manier, volgens zijn regels en volgens zijn routine. Ik vind het vreselijk arrogant en autoritair. Hoe hij tekeer ging tegen Olivia. Oké het lijstje dat hij opsomde voorspelde weinig goeds maar de manier waarop hij dat ter sprake bracht. Ik vind het maar een kil en naar persoon. Toon niet of nauwelijks empathie en is verschrikkelijk op zichzelf gericht. Ik snap niet wat Jana in hem ziet. Haar vorige vriendjes waren toch een stuk leuker naar mijn mening.

Ergens kan ik Bob wel begrijpen. Hij wilde met zijn ontwerp geen onnodige risico's nemen. Tegen de huidige snelheid, met onder de stoel een lichtshow als mini-Tomorrowland en getooid met die elegante helm, loopt Luc weinig gevaar in het verkeer.Caligula schreef:Nu had ik ook wel gedacht dat een leeg testje in het atelier van Sam niet voldoende was. Zo'n dingen moet je in reële omstandigheden testen hé Bobke!