Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Caligula »

Als de Frank ook maar even nadenkt moet hij toch wel beseffen dat het voor een groot deel zijn eigen schuld is vanwege zijn niet aanvaarden van Kaat en dat heeft Simonne uiteindelijk van hem afgestoten.
En Frank zou eens beter naar zijn eigen verleden kijken waar Simonne hem keer op keer heeft vergeven. Maar op is op hé.
0 x
Potentia Principatum
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Caligula schreef:Als de Frank ook maar even nadenkt moet hij toch wel beseffen dat het voor een groot deel zijn eigen schuld is vanwege zijn niet aanvaarden van Kaat en dat heeft Simonne uiteindelijk van hem afgestoten.
En Frank zou eens beter naar zijn eigen verleden kijken waar Simonne hem keer op keer heeft vergeven. Maar op is op hé.
Ik denk net dat hij dat al beseft. Dat is volgens mij ook de reden waarom hij redelijk mild reageerde, vergeleken met de Frank die we maar al te goed kennen.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

We kennen Frank toch, die heeft altijd tijd nodig, maar altijd komt die terug met zijn peperkoeken hartje. En da moet Simonne ook wel geweten hebben na 20 jaar
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Guapa schreef:We kennen Frank toch, die heeft altijd tijd nodig, maar altijd komt die terug met zijn peperkoeken hartje. En da moet Simonne ook wel geweten hebben na 20 jaar
Dat klopt, maar na 20 jaar kan het natuurlijk wel eens gebeuren dat iemands geduld op raakt, ook al weet ze diep vanbinnen dat hij zijn kar uiteindelijk nog wel gaat keren... ;)

En ook ik denk dat Frank heel goed beseft dat hij zelf niet onschuldig is in deze hele kwestie. Maar dat zorgt er nog niet voor dat het minder pijn doet allemaal... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Frank heeft mss wel een peperkoeken hartje maar de peperkoek van Simonne is toch andere koek.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Frank heeft mss wel een peperkoeken hartje maar de peperkoek van Simonne is toch andere koek.
Die van Simonne is jaren oud en zo hard en taai als steen geworden .Wenen doet ze enkel als ze compassie heeft met zichzelf :boo:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef: En Frank zou eens beter naar zijn eigen verleden kijken waar Simonne hem keer op keer heeft vergeven. Maar op is op hé.
Maar Simonne is nu ook niet bepaald een heilige. Ze heeft hem ook meermaals bedrogen (met Luc,Mo, Jean-Marie, Herman en nu Waldek). Ze is zelfs ééns zwanger geweest van Luc. Puur uit liefde voor haar ging Frank akkoord om dat kindje te houden. En niet vergeten dat ze indertijd zonder enige wroeging hare Herman heeft laten zitten om Frank zelf ook van een andere vrouw af te nemen.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Nee natuurlijk is Frank geen onbeschreven blad.. Hij heeft meermaals een one night stand/slippertje gehad toen hij nog getrouwd was met Jenny (die hij dan heeft verlaten voor Simonne) en daarna tijdens zijn huwelijk met Simonne.. (Leontien, Veronique, Bonnie..) Het had meestal niks te betekenen.. Het vlees is zwak.. Heeft hij zelf nog gezegd.. maar het is niks om fier op te zijn. En nee, Simonne zelf is ook geen heilige. Frank is wel veranderd doorheen de jaren. Ik zie hem nu niet direct meer achter andere vrouwen lopen. Op dat vlak is hij zijn wilde haren wel kwijt denk ik.. en misschien dat ik daarom nog veel sympathie kan opbrengen voor Frank.. Hij ziet Simonne écht graag.. en ik geloof niet dat hij het omgekeerde bij Waldek zou doen.. Zijn beste maat zo'n mes in de rug steken.. Juist wanneer die hem nodig heeft als steun en toeverlaat, wanneer hij goed genoeg weet dat Frank het wil bijleggen met Simonne.. Enorm laf is dat van Polanski.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:
Caligula schreef: En Frank zou eens beter naar zijn eigen verleden kijken waar Simonne hem keer op keer heeft vergeven. Maar op is op hé.
Maar Simonne is nu ook niet bepaald een heilige. Ze heeft hem ook meermaals bedrogen (met Luc,Mo, Jean-Marie, Herman en nu Waldek). Ze is zelfs ééns zwanger geweest van Luc. Puur uit liefde voor haar ging Frank akkoord om dat kindje te houden. En niet vergeten dat ze indertijd zonder enige wroeging hare Herman heeft laten zitten om Frank zelf ook van een andere vrouw af te nemen.
Hmm...niet met de Mo hé. Frank was toen officieel dood en begraven en Simonne was even officieel weduwe.
Mijn punt is gewoon dat Frank niet veel te zeggen heeft over ontrouw.
En wat Waldek betreft,tja Simonne heeft klaar en duidelijk gezegd dat het amen en uit was met Frank (door zijn eigen schuld vanwege de hele Kaat-affaire) en dat ze wilde scheiden, zodus...zoek niet naar de splinter in andermans oog als ge er zelf een balk hebt inzitten.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Frank bevindt zich nog maar eens in een netelige positie. Vrouw kwijt, huis "kwijt", beste maat kwijt en als hij niet oppast: werk kwijt. :think:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Sans schreef:Nee natuurlijk is Frank geen onbeschreven blad.. Hij heeft meermaals een one night stand/slippertje gehad toen hij nog getrouwd was met Jenny (die hij dan heeft verlaten voor Simonne) en daarna tijdens zijn huwelijk met Simonne.. (Leontien, Veronique, Bonnie..) Het had meestal niks te betekenen.. Het vlees is zwak.. Heeft hij zelf nog gezegd.. maar het is niks om fier op te zijn. En nee, Simonne zelf is ook geen heilige. Frank is wel veranderd doorheen de jaren. Ik zie hem nu niet direct meer achter andere vrouwen lopen. Op dat vlak is hij zijn wilde haren wel kwijt denk ik.. en misschien dat ik daarom nog veel sympathie kan opbrengen voor Frank.. Hij ziet Simonne écht graag.. en ik geloof niet dat hij het omgekeerde bij Waldek zou doen.. Zijn beste maat zo'n mes in de rug steken.. Juist wanneer die hem nodig heeft als steun en toeverlaat, wanneer hij goed genoeg weet dat Frank het wil bijleggen met Simonne.. Enorm laf is dat van Polanski.
En van Simonne !!!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel,ik weet dat toch zo nog niet. Frank was buiten,Simonne wou scheiden,zodus...Dat Frank nu een inhaalmaneuver probeert,ok maar mss is het wel too little,too late.Alhoewel,in Thuis weet ge nooit.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:
Hmm...niet met de Mo hé. Frank was toen officieel dood en begraven en Simonne was even officieel weduwe.
Mijn punt is gewoon dat Frank niet veel te zeggen heeft over ontrouw.
Nee dat was ze niet. Frank en Simonne hebben immers later de scheidingsprocedure ingezet. Na Frank's verrijzenis bleef ze gewoon met Mo verder doen en Frank mocht met Çois op een appartementje gaan wonen. Hij mocht Franky toen ook slechts af en toe zien.
Caligula schreef:En wat Waldek betreft,tja Simonne heeft klaar en duidelijk gezegd dat het amen en uit was met Frank (door zijn eigen schuld vanwege de hele Kaat-affaire) en dat ze wilde scheiden.
Je chronologie klopt helemaal niet. Dat spelleke tussen Waldek en Simonne was aal aan de gang voor Simonne te kennen gaf te willen scheiden. Meer nog, haar gevoelens voor Waldek waren de reden waarom ze die beslissing nam.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Maar van wie is nu eigenlijk da huis waar frank en simonne woonden ? Van Frank toch ? dan kan hij Simonne buitengooien als hij het straf wil spelen, toch ?
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Er kwamen huwelijksproblemen omdat Frank Kaat (nog )niet kon accepteren en Simonne er zoveel druk oplegde, ( onder andere dat etentje ) dat hij wegliep. Deze problemen hoeven niet tot scheiden te leiden al zijn ze zwaar of niet.
Onlangs nog was Waldek dakloos en wat deed Frank? Hem als een zoon opnemen in huis.
Hij had het volste vertrouwen in zijn maat en inplaats van op zijn beurt Frank bij te staan begint hij stiekem met Simonne, de lafaard.
Simonne sprak over scheiden nadat ze Waldek had en zwijgt daarbij over haar Koeser.
Mooi is dat. :hand:
0 x
Plaats reactie