Vermist zij geen auto heeft (zover wij weten) is de kans dan immers groot dat het met de auto van Lowie gebeurtCaligula schreef:En vooral niet verschieten als er ongelukken gebeuren!

Vermist zij geen auto heeft (zover wij weten) is de kans dan immers groot dat het met de auto van Lowie gebeurtCaligula schreef:En vooral niet verschieten als er ongelukken gebeuren!
Caligula schreef:Heb je de oogjes van ons Olijfke gezien toen ze naar Lowie keek? Ze vielen bijna uit hun kassen.
Als dàt haar kan helpen om kinky Arne definitief te vergeten, primaCaligula schreef:Heb je de oogjes van ons Olijfke gezien toen ze naar Lowie keek? Ze vielen bijna uit hun kassen.
Dat ze die 2 losgeslagen kinderen aub mee naar USA sturen met Jana met een enkel ticket !Caligula schreef:Ik weet dat het moeilijk is om die jonge gasten een degelijke rol te geven maar kunnen ze echt niks anders bedenken dan die belachelijke boyspotting?
Eens een kieken... (O wacht!)miauw schreef:Blijft die nu verliefd op Arne nadat hij haar grof afwees?
En vermits ze de "kiekens" binnen moeten houden,( ziekte ) stop dit kieken er dan aub bijLazylady schreef:Eens een kieken... (O wacht!)miauw schreef:Blijft die nu verliefd op Arne nadat hij haar grof afwees?
Maar die is al besmet vrees ik...nounake schreef:En vermits ze de "kiekens" binnen moeten houden,( ziekte ) stop dit kieken er dan aub bij
Caligula schreef:Maar die is al besmet vrees ik...nounake schreef:En vermits ze de "kiekens" binnen moeten houden,( ziekte ) stop dit kieken er dan aub bij