Inderdaad, daarvan begin ik het nu ook serieus op mijn heupen te krijgen!!Captain Cuckoo schreef:Het voorbereiding en het toenaderingsetentje zat helemaal in de goede sfeer. Ook de doorgeefbloemen: goede vondst. Mooie aflevering, ware het niet allemaal verknoeid door de stilaan tenenkrullende scènes in de Frens.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Lazylady
- x 435
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

X 3
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Wat een zeverepisode zeg! Allemaal episode vulling om het nog maar eens te rekken. Weten ze het zelf nog wel?
Mensen toch "when you have to shoot,shoot; don't talk" Grrrr

Mensen toch "when you have to shoot,shoot; don't talk" Grrrr
0 x
Potentia Principatum
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Het gedoe met Olivia en tamara en die selfies is volgens mij een verhaallijn die tijdens een storm weg is gewaaid uit Spring.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Caligula
- Poster rang 5

x6 (Als keizer heb ik 2 stemmen hé)nounake schreef:x4Crackers schreef:X 3![]()
![]()
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
The devil in me vond dit een zalige aflevering. 
Ik had een beetje schrik dat het weer 'goed' zou komen tussen simonne & frank, en dat waldek erop had gekeken als een verslagen hond. (Met goed bedoel ik dat simonne weer voor Frank koos omdat kaat dat zo wilde, maar vooral om waldek terug te pakken.)
De ontrouw is dan toch uitgekomen en dat op een manier waaraan ik nog niet had gedacht. Pas toen frank aan de deur stond wist ik hoe laat het was. Rancuneuze julia vind ik ook wel grappig om te zien eerlijk gezegd.
Ik had een beetje schrik dat het weer 'goed' zou komen tussen simonne & frank, en dat waldek erop had gekeken als een verslagen hond. (Met goed bedoel ik dat simonne weer voor Frank koos omdat kaat dat zo wilde, maar vooral om waldek terug te pakken.)
De ontrouw is dan toch uitgekomen en dat op een manier waaraan ik nog niet had gedacht. Pas toen frank aan de deur stond wist ik hoe laat het was. Rancuneuze julia vind ik ook wel grappig om te zien eerlijk gezegd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Het was wel een bom maar toch maar een mager bommetje vond ik. Had meer verwacht.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Inderdaad. Even dacht ik dat Waldek er met een sorry en een schouderklopje ging vanaf komen.Caligula schreef:Het was wel een bom maar toch maar een mager bommetje vond ik. Had meer verwacht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vond ik het juist een heel uitgekookte, sluwe bom van Julia. Eentje die ik niet zo snel van haar verwacht had, waar goed over nagedacht is en die nog lang na kan galmen...
Hij was het wachten waard en maakte dit echt wel een geslaagde aflevering voor mij
Hij was het wachten waard en maakte dit echt wel een geslaagde aflevering voor mij
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ocharme Frank !!! Wat een toverheks die Juliahannanaske schreef:The devil in me vond dit een zalige aflevering.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Julia had waarschijnlijk gehoopt dat als ze het aan Frank vertelde die de Waldek helemaal in mekaar ging kloppen. Niet dus,juist een mepke.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu ja "ocharme Frank", hij heeft het uiteindelijk ook wel zelf in gang gestoken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
bah ...had Simonne hem wat meer tijd gegeven maar nee, er moest direct een etentje van komen en ze was zo koppig ! Ze had beter de raad van Kaat gevolgd ( nee niet die van Tante Kaat
)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Niet alleen dat. Sinds Frank vertrokken (lees: buiten geknikkerd) is heeft Simonne haar bedenkelijke reputatie van permanente bleitster in de serie definitief bevestigd.nounake schreef:bah ...had Simonne hem wat meer tijd gegeven maar nee, er moest direct een etentje van komen en ze was zo koppig ! Ze had beter de raad van Kaat gevolgd ( nee niet die van Tante Kaat)
0 x