Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Captain Cuckoo schreef:Bij het bezoek van de twee "belangrijke cliënten" bij Karin heb ik toch even rondgekeken. Zat ik nog voor mijn TV of in de plaatselijke parochiezaal?
Dat dacht ik ook!!
Als beide dames graag op televisie en in thuis willen komen, voor mij oké, maar dan wel aan een tafeltje achteraan de Frens.
Daar kunnen ze dan naar hartenlust rabarberen.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
Captain Cuckoo schreef:Bij het bezoek van de twee "belangrijke cliënten" bij Karin heb ik toch even rondgekeken. Zat ik nog voor mijn TV of in de plaatselijke parochiezaal?
Ik dacht ook zoiets maar dan de lokale boerinnenbond ...
Vandaag toch een beetje een anticlimax. Had ik meer van verwacht.
Vooral de laatste scene Waldek-Simonne waarbij Julia net een tikkeltje te vroeg naar buiten kwam.
Gewoon goed. Zat te wachten op de speech van Waldek dat hij bidt dat God hem de kracht schenkt
om zijn geflirt met Simonne te stoppen en zo Yvette haar laatste wens te voldoen.
Linne schreef:Gewoon goed. Zat te wachten op de speech van Waldek dat hij bidt dat God hem de kracht schenkt
om zijn geflirt met Simonne te stoppen en zo Yvette haar laatste wens te voldoen.
Waldek bidden? Hij kon zijn ogen niet van houden tijdens de plechtigheid en aan de koffietafel.
Linne schreef:Gewoon goed. Zat te wachten op de speech van Waldek dat hij bidt dat God hem de kracht schenkt
Waldek bidden? Hij kon zijn ogen niet van houden tijdens de plechtigheid en aan de koffietafel.
Je hebt gelijk Captain en Waldek kan zelfs deze twee dingen tegelijk volgens mij
De enige die vandaag iets zinnigs te zeggen had was Renzo. Voor de rest leek het alsof dit jaar onnozele kindjesdag op 1 november viel ipv 28 december.
Je vergeet op het einde het teder momentje tussen Peter en Femke.
Leg me eens uit hoe het komt dat jouw post op 22:04 uur staat en het bij mij 21:43 uur is? Heb je aan Einsteins relativiteits theorie zitten prutsen? Of zitten we hier nog altijd op zomeruur?
Caligula schreef:Je vergeet op het einde het teder momentje tussen Peter en Femke.
Leg me eens uit hoe het komt dat jouw post op 22:04 uur staat en het bij mij 21:43 uur is? Heb je aan Einsteins relativiteits theorie zitten prutsen? Of zitten we hier nog altijd op zomeruur?
(Is mij ook al opgevallen. Ik ga mij haasten om mijn repliek vóór uw bericht geplaatst te krijgen:)
Het gekakel achter de toog begint behoorlijk irritant te worden.