Arne Guns (Michiel De Meyer)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)
Wie weet, mss was Olivia wat te oud voor hem?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Of het werd hem te heet onder zijn voeten?Caligula schreef:Wie weet, mss was Olivia wat te oud voor hem?
Of Olivia nog een keer drogeren werd te riskant?
Of hij zoekt een ander slachtoffer?
Of misschien sport hij gewoon graag...

0 x
-
- Poster rang 2
Een van de laatste plaatsen waar ik die gast wil terugzien is daar. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Arne is trainer, geen scheidsrechter 
Om dat te worden zal je waarschijnlijk gepassioneerd zijn door voetbal en zelf lang gevoetbald hebben, maar denk niet dat je daarvoor een diploma nodig hebt

Om dat te worden zal je waarschijnlijk gepassioneerd zijn door voetbal en zelf lang gevoetbald hebben, maar denk niet dat je daarvoor een diploma nodig hebt

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Blauwe plekken kunnen wel degelijk veranderen van vorm en plaats, (ooit zelf ondervonden)Crackers schreef:En nog vreemder is dat na het gebruik van de ijszak de plek volledig was veranderd van vorm en kleur. Schmink uitgelopen?
0 x
-
- x 435
Je hebt zeker en vast wel een diploma nodig om trainer te mogen zijn.hannanaske schreef:Arne is trainer, geen scheidsrechter
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Meen je dat? Ik ken niets van voetbal. Maar in dat geval kan Arne die toch gewoon behaald hebben.tvx1 schreef:Je hebt zeker en vast wel een diploma nodig om trainer te mogen zijn.hannanaske schreef:Arne is trainer, geen scheidsrechter
Het was alleszins een verrassing om hem terug te zien
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Ik hou mijn hart vast als Arne verschijnt... zeker nu er minderjarige bij betrokken zijn. We zullen zienhannanaske schreef: Meen je dat? Ik ken niets van voetbal. Maar in dat geval kan Arne die toch gewoon behaald hebben.
0 x
-
- x 435
Bwa. Emma is ondertussen toch al 16. En zoveel ouder is Arne eigenlijk niet. Ik ken thuiskoppels die ondanks een veel groter leeftijdsverschil het nu toch al twee decennia lang uithouden.Kimmeke schreef:Ik hou mijn hart vast als Arne verschijnt... zeker nu er minderjarige bij betrokken zijn. We zullen zienhannanaske schreef: Meen je dat? Ik ken niets van voetbal. Maar in dat geval kan Arne die toch gewoon behaald hebben.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
16 of niet het is minderjarig maar ja het gaat mij vooral om dat ik die Arne totaal niet vertrouw!tvx1 schreef:Bwa. Emma is ondertussen toch al 16. En zoveel ouder is Arne eigenlijk niet. Ik ken thuiskoppels die ondanks een veel groter leeftijdsverschil het nu toch al twee decennia lang uithouden.Kimmeke schreef:Ik hou mijn hart vast als Arne verschijnt... zeker nu er minderjarige bij betrokken zijn. We zullen zienhannanaske schreef: Meen je dat? Ik ken niets van voetbal. Maar in dat geval kan Arne die toch gewoon behaald hebben.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Misschien is Arne ook helemaal niets van plan, maar probeert hij weg te vluchten voor zijn eigen laffe daden door een nieuw hoofdstuk te beginnen.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Laat ons hopen!hannanaske schreef:Misschien is Arne ook helemaal niets van plan, maar probeert hij weg te vluchten voor zijn eigen laffe daden door een nieuw hoofdstuk te beginnen.
0 x
-
- x 435
Eerlijk gezegd vrees ik ervoor...hannanaske schreef:Misschien is Arne ook helemaal niets van plan, maar probeert hij weg te vluchten voor zijn eigen laffe daden door een nieuw hoofdstuk te beginnen.
0 x
-
- x 435
Klopt, maar op die leeftijd mag ze wettelijk gezien wel instemmen. Trouwens, Bram en Jana hadden de zelfde leeftijden als deze twee toen ze verliefd werden. En dat was toch steeds een mooi, oprecht koppel.Kimmeke schreef:16 of niet het is minderjarig.tvx1 schreef:Bwa. Emma is ondertussen toch al 16. En zoveel ouder is Arne eigenlijk niet. Ik ken thuiskoppels die ondanks een veel groter leeftijdsverschil het nu toch al twee decennia lang uithouden.Kimmeke schreef:Ik hou mijn hart vast als Arne verschijnt... zeker nu er minderjarige bij betrokken zijn. We zullen zienhannanaske schreef: Meen je dat? Ik ken niets van voetbal. Maar in dat geval kan Arne die toch gewoon behaald hebben.
0 x