Jenny en Yvette verlaten Thuis

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jenny en Yvette verlaten Thuis

Bericht door Caligula »

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon zeggen: Jenny? maar die zit in Marokko,wist je dat niet?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Ze kunnen natuurlijk ook gewoon zeggen: Jenny? maar die zit in Marokko,wist je dat niet?
Als het dan toch plots en respectloos moet gebeuren kunnen ze net zo goed op die vraag antwoorden "Jenny? Welke Jenny?" :thumbdown:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Over welke Jenny hebben jullie het eigenlijk?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Gezien het aantal keren dat we Jenny in de laatste maanden te zien kregen, vrees ik dat nieuwere kijkers zich die vraag inderdaad zullen stellen...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Op de wenken bediend, zie.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Jenny vertrekt niet naar Marokko, neenee, ze is zelfs al in Marokko. Dat was het dan? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk het wel. Goedkoop afscheid moet ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:Jenny vertrekt niet naar Marokko, neenee, ze is zelfs al in Marokko. Dat was het dan? :denk:
Dat was nog maar de aanzet hé. We zullen in de komende afleveringen wel meer vernemen. En naar ik begrepen had is Jenny nog niet in Marokko. Ze belde vanuit de luchthaven naar Leo kort voordat ze in het vliegtuig ging stappen.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Natuurlijk gaan we meer horen. Misschien overkomt Jenny wel iets in Marokko, of vindt ze het daar zo leuk dat ze Leo belt om te vragen daar ook te komen wonen en weigert hij.

Goedkoop inderdaad, maar we hadden niets anders verwacht.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het hangt af van de prijs van het vliegticket naar Marokko of het goedkoop is. Jenny zal geen vroegboekkorting gekregen hebben als het onverwacht was.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, 't was een last minute, die kunnen nochtans ook goedkoop zijn.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

ikke schreef:
Nicolaske schreef:Tja, als Janine geen afscheid wou en een willekeurige scène als laatste scène koos, dan hebben de schrijvers niet echt een andere keuze.. Een mooi afscheid kan het sowieso niet meer worden. Vreemd als het in dezelfde week zou gebeuren (gebaseerd op de spoilers) als Yvettes afscheid...
Janine wou in de eerste plaats weer een "deftige" verhaallijn, dat heeft ze niet gekregen. Ik kan er makkelijk in komen dat zij het beu geworden is en is opgestapt. De schrijvers hebben tijd genoeg gehad om haar tegemoet te komen, denk ik.
Hoeveel kijkers waren het ook al niet lang beu om Jenny in een plaatsvullende en nietszeggende rol te zien?
Ik snap het ook wel dat ze het beu was. Ze is dit seizoen 1x te zien geweest, idem dito voor Leo. Ze hadden hun ondanks het feit dat ze niet echt een dragende verhaallijn hadden toch vaker in beeld kunnen brengen. Iemand als Mayra die heeft (voorlopig) ook niet echt een grote dragende verhaallijn maar ze laten haar wel mee draaien in die van andere. Mayra betrapte zo bijvoorbeeld Simonne en Waldek. En tussendoor heeft ze ook nog haar scènes met Ann. En er zijn nog andere voorbeelden ook van personages die momenteel quasi geen verhaal hebben maar wel op de koffie gaan, of een pint gaan drinken bij anderen (Adil bv.). Naar mijn mening hadden ze dit ook beter gegaan met Jenny en Leo. Er is de vriendschap tussen Marianne en Jenny, na al de problemen die ze heeft is Jenny niet eens komen helpen. Of Leo die zo graag een kaartje legde met Frank en Waldek (hoewel dat in de huidige verhaallijn ook geen evidentie was) maar scenisten zijn toch creatief genoeg om alternieteven te vinden. Ja ik blijf het bijzonder jammer vinden want heb Jenny (Janine) altijd graag gehad, ook al moeide ze zich de laatste jaren met ieders leven, ze deed tenminste nog iets.

Ben ook benieuwd naar de verdere rol van betekenis voor Leo, want die zou wel in de reeks blijven. Hij zal wel wat scènes hebben als Jenny definitief weg is, maar daarna...
0 x
spike
Nog geen rang

Bericht door spike »

Ik gok op :

Bianca heeft een auto-ongeval gehad.
Vermoedelijk een of ander ernstig of blijvend letsel.
Jenny snelt haar dochter en kleindochter ter hulp, nestelt zich in Marokko en verdwijnt uit het zicht.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Crackers schreef:Het hangt af van de prijs van het vliegticket naar Marokko of het goedkoop is. Jenny zal geen vroegboekkorting gekregen hebben als het onverwacht was.
Zou Thuis het ticket alsnog betaald hebben? :lol: :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Jonistroobants schreef:Ben ook benieuwd naar de verdere rol van betekenis voor Leo, want die zou wel in de reeks blijven. Hij zal wel wat scènes hebben als Jenny definitief weg is, maar daarna...
Is dat expliciet gezegd of leid je dat af uit het feit dat daaromtrent nog niks in de pers verschenen is?
Toen Jelle Cleymans uit Thuis verdween was er over Lena ook nergens iets te lezen.
Maar zij is naar New York vertrokken en daarmee was de kous af.

Ik vraag mij af welke verhaallijn ze voor Leo dan nog in petto zouden kunnen hebben.
0 x
Gesloten