Captain Cuckoo schreef:Als Karin in de gaten krijgt dat zijzelf en Toon dezelfde "hobby" hebben, zal het lawaai tijdens de verbouwingen binnenkort, niet beperkt blijven tot gezaag.

Ja idd,maar ik denk niet dat je ze zal horen klagen dan.
Captain Cuckoo schreef:Als Karin in de gaten krijgt dat zijzelf en Toon dezelfde "hobby" hebben, zal het lawaai tijdens de verbouwingen binnenkort, niet beperkt blijven tot gezaag.
Caligula schreef:Captain Cuckoo schreef:Als Karin in de gaten krijgt dat zijzelf en Toon dezelfde "hobby" hebben, zal het lawaai tijdens de verbouwingen binnenkort, niet beperkt blijven tot gezaag.![]()
Ja idd,maar ik denk niet dat je ze zal horen klagen dan.
Vanwaar opeens deze bedenking?Caligula schreef:Ik zou die Karin nooit vertrouwen. Gevaarlijke vrouw. Tom, oppassen man!
Buikgevoel. Nog nooit gemist...Lazylady schreef:Vanwaar opeens deze bedenking?
Ik ook niet en haar gezicht toen peter zei dat hij zijn eigen klienten meenam sprak boekdelen !Crackers schreef:Ik heb ze nooit gemogen en ik zie ze ook niet graag spelen.
Is dat niet terecht? Zij is partner in de zaak en ik neem aan dat ze zich dus ingekocht heeft.nounake schreef: haar gezicht toen peter zei dat hij zijn eigen klienten meenam sprak boekdelen !
satine schreef:Is dat niet terecht? Zij is partner in de zaak en ik neem aan dat ze zich dus ingekocht heeft.nounake schreef: haar gezicht toen peter zei dat hij zijn eigen klienten meenam sprak boekdelen !
Dan betaal je ook voor het klantenbestand, als dat achteraf eenzijdig veranderd wordt, dan is zij in de zak gezet.
En heeft ze dus mee betaald voor iets wat iemand anders mee neemt.
Als Peter zijn cliënten privé wil afhandelen, mag hij daar wel iets tegenover stellen.
Ik vind het wel een leuk personage, een goede tegenhanger voor Tom de halve sok.