Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Op het kastje in de living van Simone staat nog altijd een foto van haar met Frank en...Franky. 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Zo vreemd is dat toch niet? Het is niet omdat iemand een geslachtsoperatie ondergaat, dat alle herinneringen aan voor de operatie moeten verdwijnen.Captain Cuckoo schreef:Op het kastje in de living van Simone staat nog altijd een foto van haar met Frank en...Franky.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Mss komt daar nog wel een fotoke bij van Kaat.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het is precies omdat bij Frank die herinneringen aan Franky niet verdwenen zodat hij Franky niet als Kaat kon aanvaarden, dat hij doorNicolaske schreef:Zo vreemd is dat toch niet? Het is niet omdat iemand een geslachtsoperatie ondergaat, dat alle herinneringen aan voor de operatie moeten verdwijnen.Captain Cuckoo schreef:Op het kastje in de living van Simone staat nog altijd een foto van haar met Frank en...Franky.

0 x
-
- Poster rang 2
OK dat kinderen 'n rolletje krijgen als 't over hen gaat. Maar Britannieke is niet bij de ontbijtscenes ?
Tom wordt niet als vader geconfronteerd met Sandrine. Weet ze al dat haar oom haar papa is ?
Weten de latere Thuiskijkers dat vraag ik me af.
Tom wordt niet als vader geconfronteerd met Sandrine. Weet ze al dat haar oom haar papa is ?
Weten de latere Thuiskijkers dat vraag ik me af.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat kunnen we de latere Thuiskijkers toch niet aandoen hé
.
Een man die tegelijkertijd haar oom en haar biologische vader is en is hij ook niet nog de peter? Ik weet het niet meer.
En dan een biologische moeder die in Portugal zit. Als dat kind zich op leeftijd vragen begint te stellen, leg het maar eens uit hé.
Plus nog een extra moeder (Mayra) er bij. Tjach...Ik zou niet degene willen zijn die dat allemaal moet uitleggen hoor.

Een man die tegelijkertijd haar oom en haar biologische vader is en is hij ook niet nog de peter? Ik weet het niet meer.
En dan een biologische moeder die in Portugal zit. Als dat kind zich op leeftijd vragen begint te stellen, leg het maar eens uit hé.
Plus nog een extra moeder (Mayra) er bij. Tjach...Ik zou niet degene willen zijn die dat allemaal moet uitleggen hoor.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Dit is te veel in de soep gelopen en dan laten ze het erbij. Tom had bij de twee buitenechtelijke dochters
van Frank rond dezelfde tijd een kind. De moeder van zijn zoontje vluchtte vlak na de geboorte naar
Afrika, nu is hij de inderdaad perfecte vader bij de kinderen van zijn partner.Soap and soap only.
van Frank rond dezelfde tijd een kind. De moeder van zijn zoontje vluchtte vlak na de geboorte naar
Afrika, nu is hij de inderdaad perfecte vader bij de kinderen van zijn partner.Soap and soap only.
0 x
-
- x 435
Bianca is wel geen buitenechtelijke dochter van Frank, hé.Linne schreef:Dit is te veel in de soep gelopen en dan laten ze het erbij. Tom had bij de twee buitenechtelijke dochters
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wie is dat kind van Tom dan wel? Sandrine is toch een aardig stukje jonger dan Bianca/Peggy en Bianca is uiteraard geen buitenechtelijke dochter, snuiteke wel.Linne schreef:Tom had bij de twee buitenechtelijke dochters
van Frank rond dezelfde tijd een kind.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
RobinCaligula schreef:Wie is dat kind van Tom dan wel? Sandrine is toch een aardig stukje jonger dan Bianca/Peggy en Bianca is uiteraard geen buitenechtelijke dochter, snuiteke wel.Linne schreef:Tom had bij de twee buitenechtelijke dochters
van Frank rond dezelfde tijd een kind.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
- Caligula
- Poster rang 5
En aan mijn ingang hangt een videofoon. So what?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Bij mij ook ; dat is toch een heel praktisch ding ? Wat is daar fout aan ?
0 x
-
- x 435
Dat er in het intérieurdecor van Frank/Simonne geen parlofoon is. Daar was de opmerking op bedoeld denk ik. Zoiets krijg je natuurlijk als je de voorgevel van een echt bestaand huis gebruikt als voorgevel van een fictief decorhuis.nounake schreef:Bij mij ook ; dat is toch een heel praktisch ding ? Wat is daar fout aan ?
Laatst gewijzigd door tvx1 op za 22 okt 2016, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Toen Julia Simone omarmde viel mij die (nieuwe) parlofoon op en maakte ik de bedenking: waar moet dat voor dienen in een kleine woning met nauwelijks een bovenverdieping. Méér moet daar niet achter gezocht worden.Caligula schreef:En aan mijn ingang hangt een videofoon. So what?

0 x