Ge kunt daar niemand toe verplichten, hé.Crackers schreef:Toch is het vreemd dat ze niet aan een monitor ligt, zelfs op een gewone kamer, dat klopt ergens niet.
Yvette Backx (Chris Boni)
-
- x 435
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu valt het uiteraard nog te bezien of Yvette hetzelfde gaat zeggen tegen Simonne,of gaat Angèle dat doen?
Ik zie Yvette al in haar laatste adem Simonne laten zweren om bij Frank te blijven. Wat gaat ons Simonneke dan doen?
Ik zie Yvette al in haar laatste adem Simonne laten zweren om bij Frank te blijven. Wat gaat ons Simonneke dan doen?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Vrijdagavond en Yvette die in mooie scenes afscheid nam en ik verwachtte het vertrekken zelf.
Dan wil ze naar huis, begrijpelijk maar dan niet te lang rekken waardoor deze ontroerende scenes
hun impact verliezen. Het is ook zeer knap geakteerd door allemaal.
Dan wil ze naar huis, begrijpelijk maar dan niet te lang rekken waardoor deze ontroerende scenes
hun impact verliezen. Het is ook zeer knap geakteerd door allemaal.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik zie ze daar al allemaal zitten rond het bed van Yvette, Frank,Simonne,Waldek,Kaat en...Julia? Mss niet. 

0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2
Mooi dat de laatste wensen van Yvette in vervulling gaan.
Mooi dat ze zelf nog zoveel hoopt op een hereniging tussen Frank & Simonne,
wat indien het zou gebeuren, ze niet meer zal meemaken.
MAAR ze kreeg het wel gedaan om hen samen alle drie - Simonne Frank EN Kaat,
rond haar bed te verzamelen.
De enige die daar niet happy mee was, had ik de indruk was Simonne.
Terwijl het net zo mooi is dat Frank nu eindelijk toch al vrij gewoon kan doen tegen Kaat,
Als ze nu sterft, op het moment dat DE drie bij haar aanwezig zijn, zal ze toch nog wat geluk kennen
in de laatste momenten van haar leven, en wat is er mooier dan dat, zelfs al is het feit daar dat
ze zichzelf een rad voor de ogen draait, en ergens wel zal weten dat DE drie nooit meer 1 gezin zullen zijn,
en indien wel, ze dat niet meer zal meemaken, dan is het samen zijn met DE drie nu voldoende en het mooiste voor haar.
Mooi dat ze zelf nog zoveel hoopt op een hereniging tussen Frank & Simonne,
wat indien het zou gebeuren, ze niet meer zal meemaken.
MAAR ze kreeg het wel gedaan om hen samen alle drie - Simonne Frank EN Kaat,
rond haar bed te verzamelen.
De enige die daar niet happy mee was, had ik de indruk was Simonne.
Terwijl het net zo mooi is dat Frank nu eindelijk toch al vrij gewoon kan doen tegen Kaat,
Als ze nu sterft, op het moment dat DE drie bij haar aanwezig zijn, zal ze toch nog wat geluk kennen
in de laatste momenten van haar leven, en wat is er mooier dan dat, zelfs al is het feit daar dat
ze zichzelf een rad voor de ogen draait, en ergens wel zal weten dat DE drie nooit meer 1 gezin zullen zijn,
en indien wel, ze dat niet meer zal meemaken, dan is het samen zijn met DE drie nu voldoende en het mooiste voor haar.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond het mooi voor Yvette dat ze alle drie rond haar bed zaten/stonden.
Maar ze mag niet vergeten dat ze in het verleden al eens een heel belangrijke beslissing heeft genomen voor haar dochter en dat is niet goed afgelopen.
Simonne heeft 36 jaar met haar eigen dochter gemist, denkende dat die overleden was
En het had niet veel gescheeld of Yvette had een dochter, kleindochter en achterkleindochter minder gehad.
Hopelijk jaagt ze Simonne niet opnieuw van zich weg.
Maar ze mag niet vergeten dat ze in het verleden al eens een heel belangrijke beslissing heeft genomen voor haar dochter en dat is niet goed afgelopen.
Simonne heeft 36 jaar met haar eigen dochter gemist, denkende dat die overleden was
En het had niet veel gescheeld of Yvette had een dochter, kleindochter en achterkleindochter minder gehad.
Hopelijk jaagt ze Simonne niet opnieuw van zich weg.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Het was idd een mooie scene maar nu iedereen er is mag het wel naar het einde gaan. Ook niet onnodig rekken.
Ze gaan Simonne en Frank toch niet in mekaars armen doen vallen voor de ogen van de stervende Yvette hé.
Ze gaan Simonne en Frank toch niet in mekaars armen doen vallen voor de ogen van de stervende Yvette hé.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
't Is te hopen dat ze dat niet zullen doen.Caligula schreef:Het was idd een mooie scene maar nu iedereen er is mag het wel naar het einde gaan. Ook niet onnodig rekken.

0 x
-
- x 435
Rust in vrede, Yvette, maar geloof niet in dergelijke mirakels, hé?!ikke schreef:'t Is te hopen dat ze dat niet zullen doen.Caligula schreef:Het was idd een mooie scene maar nu iedereen er is mag het wel naar het einde gaan. Ook niet onnodig rekken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Nee zeg !! Als ze dat doen dan mogen voor mij Sinterklaas en zwarte Piet binnenkomen en mee rouwen ookCaligula schreef:Het was idd een mooie scene maar nu iedereen er is mag het wel naar het einde gaan. Ook niet onnodig rekken.

Laatst gewijzigd door nounake op wo 19 okt 2016, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik vind de scènes met Yvette ook wel pakkend, maar het is niet omdat ze stervende is dat ze het recht heeft om te beslissen wat Simonne met haar toekomst wil aanvangen.
Het belangrijkste is toch dat haar dochter gelukkig is en als dat zonder Frank is, is dat maar zo.
Haar gepreek over "Simonne+Frank" kan qua emotionele chantage wel tellen.
Het belangrijkste is toch dat haar dochter gelukkig is en als dat zonder Frank is, is dat maar zo.
Haar gepreek over "Simonne+Frank" kan qua emotionele chantage wel tellen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Nog een geluk dat het hier is hé, want zwarte Piet in holland stel je maar eens voor!
Maar ik ben wel akkoord met hierboven. Dat Yvette in haar laatste momenten nog zou proberen om Simonne en Frank terug kunstmatig bij mekaar te krijgen dat is teveel van het goede (of het slechte).
Maar ik ben wel akkoord met hierboven. Dat Yvette in haar laatste momenten nog zou proberen om Simonne en Frank terug kunstmatig bij mekaar te krijgen dat is teveel van het goede (of het slechte).
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Yvette toonde altijd de vechtster voor de dingennounake schreef:Jeezes nee !Caligula schreef:Het was idd een mooie scene maar nu iedereen er is mag het wel naar het einde gaan. Ook niet onnodig rekken.
Dat is al bezig
Nee zeg !! Als ze dat doen dan mogen voor mij Sinterklaas en zwarte Piet binnenkomen en mee rouwen
ook
zoals ZIJ ze wou en tot het einde, ten koste van alles.
Dit gegeven is zeer ontroerend maar door gerek al bedorven.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
- Crackers
- Poster rang 5
Het is de allereerste keer in 21 jaar Thuis dat ik het echt erg vind dat een personage sterft. Bedankt voor alles Yvette, bedankt Chris. Het ga je goed Madame Toertjes met de grote M van Madame!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!