Hij heeft zijn komedie niet lang vol gehouden...
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Frank Bomans toch
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Captain Cuckoo schreef:Het zal niet lang duren eer Frank gaat denken dat aanvaarding van Kaat een drogreden van Simonne was om hem te dumpen. Als Kaat ook zo gaat denken heeft Simonne (nóg) een serieus probleem.Caligula schreef:Ja,wat had je gedacht? Hij heeft Kaat gewoon gebruikt om zo zijn suske terug te krijgen, maar suske is het niet meer om Kaat te doen,die is met iets heel anders bezig.
Toch jammer dat Frank ineens niet meer zo begripvol is tegenover Kaat.
Het had zo mooi kunnen zijn...
En ja zolang hij niets weet van Simonne met Waldek zal hij alles op Kaat steken.
Maar..... ergens heb ik het gevoel dat het sneller gaat uitkomen van zijn Suske en wat gaat hij dan doen??
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Het probleem is dat het aan niemand ligt (behalve misschien wat aan Frank zelf)
Maar zoals Simonne zei: het is gewoon op.
En die dingen gebeuren.
Frank schijnt te vergeten hoe lang zijn lijst al is.
Maar zoals Simonne zei: het is gewoon op.
En die dingen gebeuren.
Frank schijnt te vergeten hoe lang zijn lijst al is.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij kan zich met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat Simonne (of wie dan ook) gewoon genoeg van hem kan krijgen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Frank zal de schuld niet snel (om niet te zeggen nooit) bij zichzelf zoeken. En als hij al een kleine vlaag van schuldgevoel of besef op voelt komen, of als hij al eens de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden op zich neemt, dan is dat nooit van heel lange duur, dat heeft hij door de jaren heen afdoende bewezen. Dat hij de schuld nu zo makkelijk (in een oogwenk, bijna) op zijn eigen kind steekt, vind ik stuitend... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Mij verwonderde het niet dat Frank "Kaat" of de dienen die "ooit zijn zoon was" nog helemaal niet in zijn hart heeft gesloten. Ik vond de scène van vorige week van Frank zijn kant al gefaket. Frank dacht dat als hij "Kaat" ging aanvaarden hij zijn suske ging terugkrijgen
En nu blijkt dat dat laatste niet doorgaat, ja, dan ziet Frank ook geen reden meer om met "Kaat" om te gaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En nu Frank Kaat aanvalt heeft hij het helemaal naar de haaien geholpen. Maar hij weet natuurlijk nog altijd niet dat het niet meer om Kaat gaat maar om iets heel anders. Maar Kaat zo aanvallen dat is simply not done! Mag hij en kan hij niet doen. Hij heeft het nu wel compleet verbrod. Nu nog Waldek zeker? Waar gaat Frank eindigen?
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Misschien bij zijne kameraad Eddy!Caligula schreef:En nu Frank Kaat aanvalt heeft hij het helemaal naar de haaien geholpen. Maar hij weet natuurlijk nog altijd niet dat het niet meer om Kaat gaat maar om iets heel anders. Maar Kaat zo aanvallen dat is simply not done! Mag hij en kan hij niet doen. Hij heeft het nu wel compleet verbrod. Nu nog Waldek zeker? Waar gaat Frank eindigen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Frank toch, hoe blind kan je zijn!
Het is altijd de schuld van iemand anders
Luc heeft groot gelijk; je bent een st********t
Het is altijd de schuld van iemand anders
Luc heeft groot gelijk; je bent een st********t
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Frank is nu wel echt te ver gegaan.
Zijn eigen kind aanvallen.
Het is te hopen dat Kaat er geen letsels aan over houdt want....
als Simonne dat dan ziet en te weten komt zal het zijn beste dag niet zijn,
en zal ze misschien nog sneller de scheiding in gang zetten, of erger hem aangeven bij de politie,
als Tim het dan niet al eerder opmerkte, want met een flik in huis.....
Dus Frank kan maar best hopen dat er niets te zien is van de klappen en indien niet,
dat Kaat dan haar mond houdt tegen iedereen want anders gaat hij nog niet jarig zijn.
En tot slot hoop ik dat Toon de redder zal zijn morgen, hij deed toch al voor het eerst gewoon tegen Kaat,
wat ook al een wonder te noemen is, gezien zijn voorgeschiedenis tegenover haar, in de hoop dat hij
het in tegenstelling tot Frank wel goed voor heeft met Kaat
Afwachten......
Zijn eigen kind aanvallen.
Het is te hopen dat Kaat er geen letsels aan over houdt want....
als Simonne dat dan ziet en te weten komt zal het zijn beste dag niet zijn,
en zal ze misschien nog sneller de scheiding in gang zetten, of erger hem aangeven bij de politie,
als Tim het dan niet al eerder opmerkte, want met een flik in huis.....
Dus Frank kan maar best hopen dat er niets te zien is van de klappen en indien niet,
dat Kaat dan haar mond houdt tegen iedereen want anders gaat hij nog niet jarig zijn.
En tot slot hoop ik dat Toon de redder zal zijn morgen, hij deed toch al voor het eerst gewoon tegen Kaat,
wat ook al een wonder te noemen is, gezien zijn voorgeschiedenis tegenover haar, in de hoop dat hij
het in tegenstelling tot Frank wel goed voor heeft met Kaat
Afwachten......
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat de weinige mensen die nog een beetje sympathie voor hem hadden, waaronder Yvette, zich nu ook wel tegen hem zullen keren. Alleen ben ik bang dat Kaat hier tegen niemand iets over zegt. Maar onze Toon is er ook nog. Hij zal toch wel iets doen.
0 x
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Denk ook niet dat ze daar tegen iemand iets zal van zeggen. Toon zal toch ongetwijfeld iets gehoord hebben.jessie V. schreef:Ik denk dat de weinige mensen die nog een beetje sympathie voor hem hadden, waaronder Yvette, zich nu ook wel tegen hem zullen keren. Alleen ben ik bang dat Kaat hier tegen niemand iets over zegt. Maar onze Toon is er ook nog. Hij zal toch wel iets doen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk ook wel dat Toon zal tussenkomen.
Maar Frank heeft hier wel lelijk in zijn eigen voet geschoten. Als dat zo verder gaat zal Toon hem nog buitenzwieren ook.
Man,man je bent echt niet goed bezig! Suske is ondertussen met iets heel anders bezig waar Kaat niks mee te maken heeft maar als Simonne dit te weten komt dan is het zeker over en out.
Maar Frank heeft hier wel lelijk in zijn eigen voet geschoten. Als dat zo verder gaat zal Toon hem nog buitenzwieren ook.
Man,man je bent echt niet goed bezig! Suske is ondertussen met iets heel anders bezig waar Kaat niks mee te maken heeft maar als Simonne dit te weten komt dan is het zeker over en out.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Geen greintje medelijden met wie oplossingen zoekt in alcohol of geweld. Frank mag zich stilaan gaan aanmelden bij de hopeloze gevallen. Er zijn niet genoeg lappen om rond die zijn oren te geven.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Frank ziet Kaat nog altijd als zijn Franky, als zijn zoon en daarom heeft hij moeiteloos de grens waar men geen vrouwen slaat, overschreden. Komt daarbij dat hij eerst ruzie heeft gehad bij de kabouters, hij duidelijk is gaan pintelieren en het verstand dus in de kan zit ipv in de man
en dan begint Kaat (en dat vond ik niet mooi van haar
) hem te beschuldigen dat hij aan andere vrouwen heeft gezeten wat ik helemaal niet denk. Toon zal wel tussenkomen
En eindelijk was er een beetje "actie"
En eindelijk was er een beetje "actie"
0 x