ikke schreef:hannanaske schreef: Zij moet er de hele tijd op zitten kijken terwijl ze nu wel lijkt te beseffen dat die relatie toch één grote leugen lijkt te zijn.
Simonne probeert het koppel niet uit elkaar te halen, het zat gewoon nooit echt goed ineen.
Ocharme Simonneke! En haar vriendschapsrelatie met Julia is oprecht?

Gisteravond is toch gebleken dat Simonne Julia niet wil kwetsen en dat ze daarom besloten hebben om er een punt achter te zetten?
Dus ja, zij ziet Julia echt wel als een vriendin.
Ik denk dat dit ook 1 van de redenen was dat Simonne zich niet goed voelde; niet alleen haar gevoelens voor Waldek die (en dat weet ze zelf ook wel) eigenlijk niet mogen, maar ook het besef dat ze op weg is/was om haar beste vriendin heel hard te kwetsen.
En die relatie van Julia en Waldek is inderdaad niet zuiver op de graat, Julia heeft Waldek echt wel over de streep moeten trekken en ik heb hem nog maar weinig enthousiast gezien.
Hij heeft lang getwijfeld en ik denk dat als Frank en Simonne toen al uit elkaar geweest waren, Waldek nooit iets met Julia begonnen zou begonnen zijn.
Er is geen greintje chemie tussen die twee - Julia is altijd blij met hem en ze aanbidt haar Waldek, maar van zijn kant zie ik het echt niet.
Soms heb ik zelfs de indruk dat hij gewoon beleefd is tegen haar, omdat ze nu eenmaal een koppel zijn en dan moet je vriendelijk zijn.
Van Waldek zijn kant is het een leugen, dat zeker.
En hem kennende gaat hij niks zeggen en blijven komedie spelen...
En Julia kan (voorlopig) op beide oren slapen - ik denk niet dat het hierbij blijft, want gevoelens laten zich niet dwingen.