Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik geef Karin Baert groot gelijk als ze zich beklaagt over het gedrag van Peter. Hij komt en gaat daar wanneer het hem uit komt. Met zo iemand kun je niet werken.
Peter is geen werknemer, maar werkt als zelfstandige voor Tom hé. Dan kan hij z'n eigen uren bepalen en zo ook factureren.
Ik zie er niks vreemds aan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Ik geef Karin Baert groot gelijk als ze zich beklaagt over het gedrag van Peter. Hij komt en gaat daar wanneer het hem uit komt. Met zo iemand kun je niet werken.
Peter is geen werknemer, maar werkt als zelfstandige voor Tom hé. Dan kan hij z'n eigen uren bepalen en zo ook factureren.
Ik had het idee dat ze alledrie evenwaardige vennoten waren, dus is het niet meer dan normaal dat ze alledrie evenveel zaken aannemen. Als Peter liever "op zijn boerderij zit te zitten" kan hij zich ook laten uitkopen door Tom en Karin.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

heidiw schreef:
lord F. schreef:
Ik had het idee dat ze alledrie evenwaardige vennoten waren, dus is het niet meer dan normaal dat ze alledrie evenveel zaken aannemen. Als Peter liever "op zijn boerderij zit te zitten" kan hij zich ook laten uitkopen door Tom en Karin.
Wel, vennoten. Wat wil zeggen dat als hij beslist dat hij zich meer met de Withoeve wil bezig houden dat z'n goed echt is.

Maar ik zie ook het probleem niet als zij er al geen probleem mee hebben. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Of hij werknemer is of zelfstandig werkt voor Tom doet hier niet terzake. Er moeten dossiers verdeeld worden, dan moet je kunnen rekenen op iemand, of hij wel of niet komt opdagen.Het lijkt me ook handig als je weet hoeveel tijd je compagnon in de praktijk wil steken. Kunnen we werk aannemen voor 3? Of voor 2? Of voor twee en een half?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:k had het idee dat ze alledrie evenwaardige vennoten waren, dus is het niet meer dan normaal dat ze alledrie evenveel zaken aannemen.
Wel ik dacht dat de verdeling nu 40-40 was (Tom en Karin) en Peter 20. Juist omdat hij zich meer wil bezighouden met de Lev en nu ook met Femke uiteraard. Zodus lijkt het me normaal dat Tom en Karin meer werk verzetten.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
heidiw schreef:k had het idee dat ze alledrie evenwaardige vennoten waren, dus is het niet meer dan normaal dat ze alledrie evenveel zaken aannemen.
Wel ik dacht dat de verdeling nu 40-40 was (Tom en Karin) en Peter 20. Juist omdat hij zich meer wil bezighouden met de Lev en nu ook met Femke uiteraard. Zodus lijkt het me normaal dat Tom en Karin meer werk verzetten.
Dat meen ik mij ook te herinneren.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel een prettige conversatie tussen Karin en Peter moet ik zeggen! :lol:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Vervelend mens :twisted: :twisted: die niet kan verdragen dat een ander minder werkt en zelf niet kan stoppen !
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Karin schetst lacherig een beeld van de man waarmee ze naar dat etentje bij Peter gaat. Moderator bericht:
Ook wat in het filmpje 'Volgende keer in Thuis' getoond wordt, is op dit forum een spoiler.
Gelieve die hier niet te plaatsen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Pffffff wat een typstra! Al vind ik dat ze wel een punt heeft. Met iemand samenwerken die telkens zijn kat stuurt, daar zou ik helemaal lijp van worden. Logisch dat cliënten dan over de zeik zijn. Peter vindt dat kennelijk heel gewoon en zo brother from another mother ook. Ik dacht toch dat Tom een goede naam had opgebouwd. Deze gaat op deze manier wel linea recta de afgrond in.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Karin heeft haar vislijn nog maar net uitgesmeten en ze heeft al beet.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom had ik al meteen een vermoeden toen Toon daar nog maar binnenviel...? :roll:
Straks gaat iedereen het daar met iedereen doen, "voor de fun".
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel dat is "Thuis Reloaded".
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Karin in de gaten krijgt dat zijzelf en Toon dezelfde "hobby" hebben, zal het lawaai tijdens de verbouwingen binnenkort, niet beperkt blijven tot gezaag. :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Als Karin in de gaten krijgt dat zijzelf en Toon dezelfde "hobby" hebben, zal het lawaai tijdens de verbouwingen binnenkort, niet beperkt blijven tot gezaag. :whistle:
:D :laughing-rolling:
0 x
Plaats reactie