Deze keer had het toch echt duidelijk niets met spontaniteit te maken. Het academiejaar is nog niet begonnen en Jana heeft dus veel vrije tijd om handen. Ze wilde duidelijk daarvan een hoop samen met haar lief besteden. Ze eiste bijna dat hij de nacht met haar doorbracht en de volgende morgen wilde ze een romantisch ontbijt waarbij Bob alleen aan haar mocht denken. Vandaar dat kinderachtige gedoe met die telefoon. Het ging klaar en duidelijk om aandacht.Christel schreef:Jana is al een tijdje bezig om Bob wat losser te krijgen en is daar misschien wel wat in doorgeslagen.
Maar weet Jana eigenlijk wel hoe hecht de band tussen Bob en zijn moeder precies is? En nog belangrijker: weet ze ook de reden waarom?
Van de ene kant zou ik het een beetje vreemd vinden als ze het daar nog niet over gehad hebben samen, maar van de andere kant had ik de indruk dat Jana niet helemaal besefte waarom Bob het zo belangrijk vond om zijn moeder op de hoogte te brengen van zijn onverwachte logeerpartij.
Ze is al die tijd toch vrij begripvol geweest als hij zich persé aan tijden en afspraken wilde houden? Ik heb eigenlijk nooit echt de indruk gehad dat ze zijn aandacht niet wilde delen met andere mensen. Dat haar drang om hem wat spontaniteit bij te brengen nu zo rigoureus afgestraft wordt door dat spijtige ongeval van zijn moeder, vind ik toch echt wel sneu voor haar...
Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- x 435
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Bob is toch een volwassen man die 'nee' kan zeggen als het echt niet in zijn plannen past?tvx1 schreef:Deze keer had het toch echt duidelijk niets met spontaniteit te maken. Het academiejaar is nog niet begonnen en Jana heeft dus veel vrije tijd om handen. Ze wilde duidelijk daarvan een hoop samen met haar lief besteden. Ze eiste bijna dat hij de nacht met haar doorbracht en de volgende morgen wilde ze een romantisch ontbijt waarbij Bob alleen aan haar mocht denken. Vandaar dat kinderachtige gedoe met die telefoon. Het ging klaar en duidelijk om aandacht.
Als er niets met zijn moeder gebeurd was, had er geen haan om gekraaid. Ik snap niet goed waarom Jana nu verweten wordt dat ze 'aandacht vroeg'.
Haar vader en moeder al een hele tijd weg, die hoort of ziet ze maar sporadisch.
Alle anderen in het huis zijn gaan werken en (zoals het in Thuis de gewoonte is

Of is het vragen om aandacht nu ook al een misdaad?

Dit ongelukkige toeval had niemand kunnen voorzien.
0 x
-
- x 435
Probeer maar eens nee te zeggen tegen Jana.satine schreef:Bob is toch een volwassen man die 'nee' kan zeggen als het echt niet in zijn plannen past?tvx1 schreef:Deze keer had het toch echt duidelijk niets met spontaniteit te maken. Het academiejaar is nog niet begonnen en Jana heeft dus veel vrije tijd om handen. Ze wilde duidelijk daarvan een hoop samen met haar lief besteden. Ze eiste bijna dat hij de nacht met haar doorbracht en de volgende morgen wilde ze een romantisch ontbijt waarbij Bob alleen aan haar mocht denken. Vandaar dat kinderachtige gedoe met die telefoon. Het ging klaar en duidelijk om aandacht.
Als er niets met zijn moeder gebeurd was, had er geen haan om gekraaid. Ik snap niet goed waarom Jana nu verweten wordt dat ze 'aandacht vroeg'.
Haar vader en moeder al een hele tijd weg, die hoort of ziet ze maar sporadisch.
Alle anderen in het huis zijn gaan werken en (zoals het in Thuis de gewoonte is) heeft ze blijkbaar daarbuiten geen vrienden.
Of is het vragen om aandacht nu ook al een misdaad?![]()
Dit ongelukkige toeval had niemand kunnen voorzien.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Toen hij wou bellen, was ze al gevallen.
Ik heb de scènes nog eens herbekeken en het is alleen 's ochtends aan het ontbijt dat Jana hem ervan weerhield om zijn moeder te bellen.
Hij had de dag ervoor kunnen verwittigen dat hij niet thuis zou komen.
Ik heb de scènes nog eens herbekeken en het is alleen 's ochtends aan het ontbijt dat Jana hem ervan weerhield om zijn moeder te bellen.
Hij had de dag ervoor kunnen verwittigen dat hij niet thuis zou komen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als Jana Bob wilde weerhouden van uit gewoonte naar zijn moeder te bellen betekende dat voor haar: probeer eens te focussen op mij in plaats van op uw moeder. Voor Bob bevestigt zijn telefoontje dat zijn navelstreng nog steeds intact is.
Voor de kans dat zijn moeder net nu van de trap zou vallen bestaat een woord: pech.
Voor de kans dat zijn moeder net nu van de trap zou vallen bestaat een woord: pech.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Alsof het ook zo vreemd is dat je liever samen gezellig ontbijt met uw lief zonder dat daar een gsm aan te pas komt.
Ik kan me voorstellen dat Jana ook al wat verder denkt over haar toekomst samen met Bob, terwijl die zich nog steeds afhankelijk blijft opstellen ten opzichte van zijn moeder (of zijn moeder van hem)
Paulien had destijds hetzelfde voor met hare Adil. Die moest ook smeken om eens te blijven eten of te blijven slapen.

Ik kan me voorstellen dat Jana ook al wat verder denkt over haar toekomst samen met Bob, terwijl die zich nog steeds afhankelijk blijft opstellen ten opzichte van zijn moeder (of zijn moeder van hem)
Paulien had destijds hetzelfde voor met hare Adil. Die moest ook smeken om eens te blijven eten of te blijven slapen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Jana heeft echt geen chance hé. Dat is nu de 2de keer dat ze Bob naar huis neemt en sterft zijn moeder toch wel zeker! Dat mens heeft echt geen manieren hé!
Arme Jana, ik heb echt met haar te doen.

0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Dat lag er op het moment dat Jan dat vroeg, al vingerdik op dat er weer iets ging gebeuren..
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Caligula schreef:Jana heeft echt geen chance hé. Dat is nu de 2de keer dat ze Bob naar huis neemt en sterft zijn moeder toch wel zeker! Dat mens heeft echt geen manieren hé!Arme Jana, ik heb echt met haar te doen.

0 x
-
- Poster rang 1
Ik zit nog maar aan de aflevering waarin Bob zijn moeder van de trap valt, en het enigste wat jana doet is zagen en zeuren.
Nu ik lees dat ze nadien sterft, zal ze blijkbaar nog harder zagen
Nu ik lees dat ze nadien sterft, zal ze blijkbaar nog harder zagen

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik vind wel dat Jana oprecht bezorgd is om Bob, ik zou dat geen zagen noemen. Nu is het wel moeilijk om tot Bob door te dringen maar als iemand het kan dan is zij het wel.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zou Jana er al aan gedacht hebben dat het soort relatie dat Bob had tegenover zijn moeder, ook haar mogelijk te wachten staat? Zij studeerde toch psychologie?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,Janake heeft het toch weer klaargespeeld hé. De kaartjes geven en wat met de oogjes knipperen en hop! Maar het is wel goed en mooi van haar dat ze Bob blijft steunen want dat heeft hij nu wel nodig.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Die gaat vandaag of morgen toch bij een osteopaat terecht moeten met dat voortdurende schouder-optrek-ticske van haar 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hé,ze is nog jong hé. Als ze al moet beginnen klagen over haar schouderkes,wat gaat dat dan niet zijn later. En ze kan zich altijd laten masseren door Bob... 

0 x
Potentia Principatum