Arne Guns (Michiel De Meyer)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Bericht door heidiw »

Deze keer was Olivia bij volle bewustzijn en kwam de toenadering van haar kant, dus had hij geen enkele controle over wat er kon gebeuren. Hij wil de touwtjes in handen hebben, anders lukt het voor hem niet. Dat heeft niets met spijt te maken. Ik zou zelfs nog niet geloven dat hij verliefd op haar is. Hij is geobsedeerd en dat is iets heel anders.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

De kijkers zagen hem verschieten toen Olivia precies wakker werd en zijn overgeven daarna.
In zijn gedrag zie ik precies paniek, is hij bang dat ze zwanger is, wel dat zal dan rap uitkomen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik moet echt iets doen aan mijn naïviteit, want nu dacht ik weeral dat hij het zou bekennen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Bekennen zal hij wel niet doen, want dan is alles om zeep. Maar hij aarzelt wel.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Olivia zei gisteren nog ''De eerste keer met een meisje''. Zou hij misschien biseksueel zijn? Want Olivia is ook zijn eerste verliefdheid. En hou oud is Arne nu? 22? Een beetje vreemd niet? :denk:
Waarschijnlijk is hij daarvoor op jongens verliefd geweest. En nu de allereerste keer op een meisje. M.a.w hij ligt met zijn geaardheid in de knoop. En wilt zich binden aan Olivia. Want hij wilt niet ''anders'' zijn. Zou dat geen mogelijke denkpiste zijn? :denk:
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
ikke
x 435

Bericht door ikke »

GroteThuisfan!!! schreef:Olivia zei gisteren nog ''De eerste keer met een meisje''. Zou hij misschien biseksueel zijn? Want Olivia is ook zijn eerste verliefdheid. En hou oud is Arne nu? 22? Een beetje vreemd niet? :denk:
Waarschijnlijk is hij daarvoor op jongens verliefd geweest. En nu de allereerste keer op een meisje. M.a.w hij ligt met zijn geaardheid in de knoop. En wilt zich binden aan Olivia. Want hij wilt niet ''anders'' zijn. Zou dat geen mogelijke denkpiste zijn? :denk:
Mijn denkpiste: hij is echt verliefd op Olivia maar is niet in staat om iets te presteren met haar toestemming. Hij zou het wel kunnen met een opblaaspop of met een willoos schepsel, maar niet met iemand die bewust meewerkt.
Hij heeft duidelijk problemen maar niet met zijn geaardheid. Een heel gefrustreerd, getraumatiseerd mens.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
GroteThuisfan!!! schreef:Olivia zei gisteren nog ''De eerste keer met een meisje''. Zou hij misschien biseksueel zijn? Want Olivia is ook zijn eerste verliefdheid. En hou oud is Arne nu? 22? Een beetje vreemd niet? :denk:
Mijn denkpiste: hij is echt verliefd op Olivia maar is niet in staat om iets te presteren met haar toestemming. Hij zou het wel kunnen met een opblaaspop of met een willoos schepsel, maar niet met iemand die bewust meewerkt.
Hij heeft duidelijk problemen maar niet met zijn geaardheid. Een heel gefrustreerd, getraumatiseerd mens.
Awel, dat zal wellicht het dichtste erbij zitten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het was hun eerste jaar aan de hoge school voor lager onderwijs, dus 19 of 20 jaar zal Arne zijn. Het is niet omdat hij nog nooit eerder een relatie heeft gehad met meisjes dat hij nog nooit verliefd is geweest op meisjes. Misschien iets te vaak afgewezen waardoor hij vreemde alternatieven gebruikt om toch aan zijn trekken te komen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Het was hun eerste jaar aan de hoge school voor lager onderwijs, dus 19 of 20 jaar zal Arne zijn. Het is niet omdat hij nog nooit eerder een relatie heeft gehad met meisjes dat hij nog nooit verliefd is geweest op meisjes. Misschien iets te vaak afgewezen waardoor hij vreemde alternatieven gebruikt om toch aan zijn trekken te komen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Of hij is bang dat Olivia zich bepaalde dingen gaat herinneren?
Ze is tenslotte niet de hele tijd compleet bewusteloos geweest.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:Of hij is bang dat Olivia zich bepaalde dingen gaat herinneren?
Ze is tenslotte niet de hele tijd compleet bewusteloos geweest.
Zou zij zich dan naar Arne nog zo flirterig gedragen zoals zij de laatste dagen opvallend doet?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:Het was hun eerste jaar aan de hoge school voor lager onderwijs, dus 19 of 20 jaar zal Arne zijn. Het is niet omdat hij nog nooit eerder een relatie heeft gehad met meisjes dat hij nog nooit verliefd is geweest op meisjes. Misschien iets te vaak afgewezen waardoor hij vreemde alternatieven gebruikt om toch aan zijn trekken te komen.
Hij zei het zelf dat 't de eerste keer is dat hij ECHT verliefd is. :denk:
En alternatieven? :shock: Ik noem het (een) ziekelijke afwijking(en).
Je mag van oordeel zijn dat alles moet kunnen, maar er zijn grenzen aan alles, naar mijn onbescheiden mening. Niemand moet die delen, ik zeg maar wat IKke denk(t)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

ikke schreef:
hannanaske schreef:Het was hun eerste jaar aan de hoge school voor lager onderwijs, dus 19 of 20 jaar zal Arne zijn. Het is niet omdat hij nog nooit eerder een relatie heeft gehad met meisjes dat hij nog nooit verliefd is geweest op meisjes. Misschien iets te vaak afgewezen waardoor hij vreemde alternatieven gebruikt om toch aan zijn trekken te komen.
Hij zei het zelf dat 't de eerste keer is dat hij ECHT verliefd is. :denk:
En alternatieven? :shock: Ik noem het (een) ziekelijke afwijking(en).
Je mag van oordeel zijn dat alles moet kunnen, maar er zijn grenzen aan alles, naar mijn onbescheiden mening. Niemand moet die delen, ik zeg maar wat IKke denk(t)
Een eufemisme noemen ze dat dan ;) je hoeft ook niet alles zo letterlijk op te nemen wat ik schrijf. Tuurlijk is dat walgelijk
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

ikke schreef:

Die denk piste heb ik een tijd geleden hier ook gepost.
Dat hij niet in staat is om op een normale manier met haar om te gaan op liefdes en seksueel vlak.
En dat werd nu vandaag wel erg duidelijk vooral toen hij thuis weer ging kijken
naar de foto van een bewusteloze Oliva :crazy:

Ik heb ooit tal van boeken gelezen over psychopaten en ik denk dat Arne het type is die het zichzelf onbewust moeilijk heeft gemaakt - want bepaalde seksuele perversiteiten (zoals die van hem seks hebben met een bewusteloos iemand) zou er al na een paar keer voor zorgen dat seks op een normale manier niet meer mogelijk is., en zelfs nooit meer mogelijk is.
De vraag is natuurlijk hoe gaat hij dat oplossen?
Hij kan de waarheid niet vertellen.
Verder heb ik ergens de indruk dat hij nog te redden is op voorwaarde dat hij zich vanaf nu niet
meer vergrijpt aan een bewusteloze Oliva
Omdat ik het gevoel heb dat hij het ergens wel beseft dat hij fouten heeft gemaakt
Maar omdat hij een paar keer bepaalde seksuele handelingen op een bepaalde manier heeft gedaan
is hij bij wijze van spreken verslaafd aan die vorm en kan hij op dit moment geen normale relatie aangaan
Met een flinke stevige portie therapie is hij misschien nog te redden - waarmee ik bedoel dat hij
dan alsnog op een normale manier relaties kan aangaan met mensen.
Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan
Zal Oliva het zelf ontdekken? bijvoorbeeld toevallig als ze op zijn computer surft?
Of zal het op een andere manier uitkomen bijvoorbeeld dat hij zich weer vergrijpt aan haar als ze bewusteloos is
maar dat ze dan wakker wordt en het nadien nog wel weet?
Enfin we zullen het ooit weten
Hoop alleen dat men het niet meer te lang gaat rekken deze verhaallijn
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

satine schreef:Of hij is bang dat Olivia zich bepaalde dingen gaat herinneren?Ze is tenslotte niet de hele tijd compleet bewusteloos geweest.
Zou zij zich dan naar Arne nog zo flirterig gedragen zoals zij de laatste dagen opvallend doet?
[/quote]

' ALS ' Olivia zich bepaalde dingen 'gaat ' herinneren ? Dit gaat over de toekomst en zolang dat niet is kan
zij zich flirterig gedragen. Hij weet geen blijf met zichzelf van de schrik en dit wordt weer gerokken.
0 x
Gesloten