Donderdag 8 september 2016 — Dit seizoen krijgen twee klasse-acteurs een groter aandeel in THUIS. Kadèr Gürbüz speelt al meer dan tien jaar de rol van advocate Karin Baert en Wim Van de Velde vertolkt sinds mei 2016 de rol van psychiater Ruben Huisman.
Meester Baert zal in het advocatenkantoor haar plaats verder opnemen en op die manier een rol spelen in verschillende verhaallijnen van dit nieuwe seizoen.
Psychiater Ruben Huisman was op zoek naar een fotograaf voor zijn nieuwe boek en kwam hiervoor in contact met Paulien. Het personage Ruben zal dit najaar meer opduiken in THUIS.
https://communicatie.een.be/kader-gurbu ... l-in-thuis
Kadèr Gürbüz en Wim Van de Velde krijgen grotere rol in THUI
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Kadèr Gürbüz en Wim Van de Velde krijgen grotere rol in
Voor sommigen misschien niet, voor vele anderen wel.tvx1 schreef:Dat is toch niets nieuws.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Dat van Wim van de Velde was nog nergens gezegd geweest inderdaad, ik dacht dat het om een tijdelijke gastrol ging.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat dacht ik ook, voor mij was het bericht dus zeker een spoiler, waarvoor dank.Nickos schreef:Dat van Wim van de Velde was nog nergens gezegd geweest inderdaad, ik dacht dat het om een tijdelijke gastrol ging.

0 x
-
- x 435
Je zag toch al duidelijk aan hun passages deze week dat hun rollen groter werden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Echt?
Ik dacht donderdagnamiddag nog dat Ruben na de foto's voor het boek uit beeld zou verdwijnen.
Pas in de aflevering van 's avonds vermoedde ik dat hij misschien wel wat langer zou blijven, na de scène met Ann.
Ik dacht donderdagnamiddag nog dat Ruben na de foto's voor het boek uit beeld zou verdwijnen.
Pas in de aflevering van 's avonds vermoedde ik dat hij misschien wel wat langer zou blijven, na de scène met Ann.
0 x