Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door satine »

Nicolaske schreef:Aangezien ik pas recent opnieuw ben beginnen kijken, ben ik enorm positief verrast door Ann.
Ann is momenteel inderdaad veel minder 'meubilair' dan een tijdje het geval geweest is.
Maar hoe ze zich gedragen heeft tegenover haar moeder vond ik allesbehalve mooi. En dan nu doen alsof er nooit iets gebeurd is... :thumbdown:

Ook met Jessica gisteren, toen die als een halve wilde op de deur van haar spreekkamer kwam kloppen, had ze moeten beseffen (mede door hetgeen Mayra haar verteld heeft) dat dit meisje professionele hulp nodig heeft.
Eigenlijk was ze al tot die vaststelling moeten komen toen Jessica daar compleet overstuur out of the blue aan hun deur stond.
En vermits de wachtlijsten voor die hulp lang zijn (als je niet privé wil of kan gaan en je dus blauw betaalt) had ze die raad ONMIDDELLIJK moeten geven.
Maar nee, dokter Ann zal het wel 'even' zelf oplossen, door iets te gaan drinken in de Frens. :roll:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
Nicolaske schreef:Aangezien ik pas recent opnieuw ben beginnen kijken, ben ik enorm positief verrast door Ann.
Ann is momenteel inderdaad veel minder 'meubilair' dan een tijdje het geval geweest is.
Maar hoe ze zich gedragen heeft tegenover haar moeder vond ik allesbehalve mooi. En dan nu doen alsof er nooit iets gebeurd is... :thumbdown:

Ook met Jessica gisteren, toen die als een halve wilde op de deur van haar spreekkamer kwam kloppen, had ze moeten beseffen (mede door hetgeen Mayra haar verteld heeft) dat dit meisje professionele hulp nodig heeft.
Eigenlijk was ze al tot die vaststelling moeten komen toen Jessica daar compleet overstuur out of the blue aan hun deur stond.
En vermits de wachtlijsten voor die hulp lang zijn (als je niet privé wil of kan gaan en je dus blauw betaalt) had ze die raad ONMIDDELLIJK moeten geven.
Maar nee, dokter Ann zal het wel 'even' zelf oplossen, door iets te gaan drinken in de Frens. :roll:
Heel onrealistisch, inderdaad.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En wat was dat nu gisteren met Ruben in de Frens? Duidelijk dat die elkaar kenden van vroeger, maar wat zit daar weer achter, of niets?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een oud lief van Ann toen ze nog bi was?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Caligula schreef:Een oud lief van Ann toen ze nog bi was?
Zou kunnen, maar misschien kennen ze mekaar gewoon van op school/de unief/een studentenclub?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ze deden één of andere studentendans, dus ik vermoed ook dat ze gewoon samen geneeskunde hebben gestudeerd.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

The Rocky Horror show... Wie had dat ooit van zo'n ernstig mens als Ann verwacht?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ja dat schijnt het wel geweest zijn . Maar , volgens mij zijn ze allebei "lichtelijk" gestoord : ziet ge al uw huisdokter met een collega opeens staan te ???? (ja hoe moet ik dat noemen ) in een openbare gelegenheid :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dit bewijst alleen maar dat Ann ook jong en onbezorgd is geweest.
In een ver, ver verleden... :mrgreen:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
ja dat schijnt het wel geweest zijn . Maar , volgens mij zijn ze allebei "lichtelijk" gestoord : ziet ge al uw huisdokter met een collega opeens staan te ???? (ja hoe moet ik dat noemen ) in een openbare gelegenheid :crazy: :crazy: :crazy:
En dat allemaal terwijl ze daar eigenlijk een consultatie :violin: had met patiente :whistle: Jessica.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef:Dit bewijst alleen maar dat Ann ook jong en onbezorgd is geweest.
In een ver, ver verleden... :mrgreen:
En al is ze nu minder jong, dan nog mag ze af en toe eens onbezorgd en uitgelaten doen.
Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem. 't Was in een (dans)café, niet op straat hé.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik had er ook totaal geen probleem mee, vond het wel grappig om te zien.
Vooral omdat het geheel behoorlijk houterig over kwam - het was te merken dat het een hele tijd geleden was... ;)
Maar ze liet Jessica ondertussen wel aan haar lot over, want voor haar zat ze daar in de Frens.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Gothic Ann op die tweede foto die ze aan Mayra toonde 8) :razz:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ja, geweldig he :lol:

Afbeelding
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Kan een kwestie van perceptie zijn, maar de reactie van Ann op die (niet geheel onverwachte) kus van Jessica leek mij geen "niet doen" maar eerder een "nu niet". :denk:
0 x
Gesloten