Tamara draagt wel meer lossere kleding.
Losse kleding??satine schreef: Tamara draagt wel meer lossere kleding.
Flower-Power schreef:Losse kleding??satine schreef: Tamara draagt wel meer lossere kleding.
Ik noem dat bijna geen kleding![]()
![]()
![]()
Met momenten kan ze bijna beter in hare flikker lopen![]()
![]()
Al wil ik dat eigenlijk ook weer niet zien want ze is mij veel te mager ze mag is wat meer eten
Je gaat toch niet beweren dat ze altijd nauwsluitende dingen draagt, ook al zijn ze kort?Flower-Power schreef: Losse kleding??
Ik noem dat bijna geen kleding![]()
![]()
![]()
Met momenten kan ze bijna beter in hare flikker lopen![]()
![]()
Al wil ik dat eigenlijk ook weer niet zien want ze is mij veel te mager ze mag is wat meer eten
bwa, het feit dat hij daar blijven slapen is wil toch zeggen dat hij z'n doel bereikt heeft.Crackers schreef:En de jongen die ze opgescharreld had zal ook wel een ik ben misbruikt gevoel overhouden nadat hij zo door Tamara aan de deur werd gezet.
Dat weten we toch niet? Hopelijk voor die gast van wel zeker?lord F. schreef:bwa, het feit dat hij daar blijven slapen is wil toch zeggen dat hij z'n doel bereikt heeft.Crackers schreef:En de jongen die ze opgescharreld had zal ook wel een ik ben misbruikt gevoel overhouden nadat hij zo door Tamara aan de deur werd gezet.
Het zal wel weer aan mij liggen, maar eigenlijk had ik zelf totaal niet door waarom die gast daar nu in beeld kwam.lord F. schreef:bwa, het feit dat hij daar blijven slapen is wil toch zeggen dat hij z'n doel bereikt heeft.Crackers schreef:En de jongen die ze opgescharreld had zal ook wel een ik ben misbruikt gevoel overhouden nadat hij zo door Tamara aan de deur werd gezet.
Het zal niet geweest zijn om haar te helpen met haar huiswerk want ze studeert niet meer.Lazylady schreef:Het zal wel weer aan mij liggen, maar eigenlijk had ik zelf totaal niet door waarom die gast daar nu in beeld kwam.lord F. schreef:bwa, het feit dat hij daar blijven slapen is wil toch zeggen dat hij z'n doel bereikt heeft.Crackers schreef:En de jongen die ze opgescharreld had zal ook wel een ik ben misbruikt gevoel overhouden nadat hij zo door Tamara aan de deur werd gezet.