Arne Guns (Michiel De Meyer)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Bericht door Lazylady »

Ik heb daar ook al aan zitten denken. Ontvoering en zo... (De zoveelste in THUIS.)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Ik herinner me van het begin dat die drie in de soap verschenen dat Tamara Olivia herhaaldelijk waarschuwde voor Arne en dat ze dat meende. Ze is nu blijkbaar wel helemaal van gedachte veranderd.
Niet te geloven,hé?!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hoe alleen zou ik staan in de wereld met die gedachte, maar ik vind Arne wel een intrigerend personage
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Crackers schreef:Hoe alleen zou ik staan in de wereld met die gedachte, maar ik vind Arne wel een intrigerend personage
Nee hoor beter een personage met een schroef los dan een saai personage die precies dient als kamerplant dus in dit geval is Arne wel boeiend... wat niet wegneemt dat Arne een vies,walgelijk,ziekelijk mannetje is
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dus, Kimmeke, Arne is een vies, walgelijk, ziekelijk, boeiend mannetje. :lol:
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

jessie V. schreef:Dus, Kimmeke, Arne is een vies, walgelijk, ziekelijk, boeiend mannetje. :lol:
Ik weet het het klinkt erg vreemd :oops: :lol:
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Hij moet ooit eens een fout maken,en dat gaat denk ik een dezer weken zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

RWSBfan schreef:Hij moet ooit eens een fout maken,en dat gaat denk ik een dezer weken zijn.
Laat ons hopen, zijn we daar ook weer vanaf.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Crackers schreef:Hoe alleen zou ik staan in de wereld met die gedachte, maar ik vind Arne wel een intrigerend personage
Volledig mee eens! Ik ben deze week voor het eerst in jaren opnieuw beginnen kijken en hij is één van de hoogtepunten van de week. Zijn paniek en onzekerheid maken hem interessant, vind ik.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Ik denk dat hij nu (voorlopig) gaat stoppen met het drogeren. En wel om de volgende redenen 1) Lowie is weg en 2) hij is er zelf ziek van geweest
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ik had eigenlijk de idee dat toen hij dat middel zelf nam - dat hij eigenlijk op dat moment uit het leven wilde stappen omdat hij niet mer kon leven met zichzelf om wat hij Olivia meermaals heeft aangedaan terwijl ze knock out was... Zijn schuldgevoelens druipen elke aflevering sinds hij dat middel zelf heeft genomen van het scherm. Maar spijt... komt altijd te laat...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Zijn schuldgevoelens druipen elke aflevering sinds hij dat middel zelf heeft genomen van het scherm.
Zo had ik het (nog) niet bekeken
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Hmmmm...zo zie je maar dat alles afhangt van perceptie. :denk:

Als ik zie hoe die Arne blijft beweren dat hij nog steeds zo ziek is van die drugs, terwijl Olivia toch min of meer al hersteld is, kan ik niet anders meer denken dan dat hij komedie speelt. Zolang hij gezien wordt als slachtoffer en niet als dader, blijft hij 'veilig' Denk dat het ook zijn enige bekommernis is: zien dat hij niet verdacht wordt.
Hij lijkt idd schrik te hebben dat het zou kunnen uitkomen, zeker nu Jessica & Lowie niet langer meer in verdenking gesteld worden, en daarom doet hij er nog een schepje bovenop door te doen alsof hij nog steeds zo ziek is.

Dat is toch zoals ik het interpreteer hoor.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Helemaal eens met hannanaske.

Ik zie totaal geen schuldgevoel bij Arne - eerder pruilen omdat hij wel slim genoeg is om te beseffen dat hij nu héél voorzichtig gaat moeten zijn als hij nog eens iets wil uitspoken.
Wat zijn 'ziek zijn' betreft: ik weet niet of dit 100% komedie is, vermits we wel gezien hebben hoeveel hij ongeveer ingenomen heeft, maar niet hoeveel hij Olivia heeft toegediend. Misschien heeft hij een veel grotere dosis genomen?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Flower-Power schreef:Zijn schuldgevoelens druipen elke aflevering sinds hij dat middel zelf heeft genomen van het scherm. Maar spijt... komt altijd te laat...
Helaas pindakaas maar psychopaten hebben 0,0 schuldgevoel.
0 x
Gesloten