Dat leest eerder als een scenario dan als een speculatie, Lord F, of mag ik Marv zeggen?lord F. schreef:Dus ga je ervan uit dat de eerste 2 keer de foto's dan mislukt waren?nikkyverhoeven schreef:Verklaar me voor gek maar aan het gezicht van Arne in de seizoensfinale (of was het de aflevering van donderdag? ik weet het niet meer) zag het er een beetje uit alsof hij die foto's tegen zijn zin maakte, wat me deed denken; Jessica heeft al bekend dat ze inderdaad die foto's van Arne en Olivia maakte om Olivia en Lowie uit elkaar te krijgen, maar misschien was dat helemaal niet in opdracht van Arne? Misschien deed ze dat gewoon voor zichzelf? En bedreigde ze daarna Arne om Olivia te drogeren en foto's van haar te nemen, voor Jessica dan?![]()
Ik zie al direct een volgende scene voor me in zo'n donker kantoortje met Jessica die, al sigaren rokend en met haar benen op haar bureau, de foto's van Arne bestudeerd terwijl Arne al bevend op het oordeel wacht.
"Arne, serieus jongen, die foto's trekken terug op niks. Is dat nu zo moeilijk om naaktfoto's van Olivia voor me te maken? Zelfs Sandrientje waar ik soms voor babysit zou het beter kunnen."
"Jamaar ja, het was daar ook erg donker in dat bos hé. Ik moest wel terug m'n flits gebruiken anders gingen die foto's terug te donker zijn."
"Er nog niet aan gedacht om die foto's op klaarlichte dag te nemen? Want zo kan het niet verder hé. Na de eerste keer had je dat toch al moeten doorhebben dat je geen krak bent in het gebruiken van een flits. Daarvoor heb ik je niet betaald hé?"
"Op klaarlichte dag? Gaat dat niet beginnen opvallen dat ze iedere keer een blackout heeft als ze met mij op stap is?"
"Maar nee, dat wicht is zo dom dat ze je uiteindelijk terug dankbaar zal zijn dat je haar thuis gebracht hebt. Verzin iets van een festival en vraag Jana en Bob mee. Die seut en die weirdo gaan daar wel geen zin in hebben. M'n andere spionnen hebben ze al doorgelicht. En neem terug een zakje van dat poederke mee. Straks moet ik er nog laten bijbestellen als jij zo'n kluns blijft met een fototoestel."
"Ok baas, deze keer zul je er geen spijt van hebben!" (nog steeds bevend)
Nee, ik denk dat het intussen wel duidelijk is dat Arne geobsedeerd is door Olivia en dat hij wel iets meer met haar doet dan foto's van haar nemen.
Maar t is een wat vergezochte verhaallijn.
Overigens, door het diafragma maximaal te openen kan gebruik van een flash meestal perfect vermeden worden.