Leontien is trug, en waarsch gaat ze ondervraagd worden door Wildiers over haar verklaring van toen.
Leontien
-
Essa
- Nog geen rang
Da's ook ne fameuzen welkom terug: Marie die er helemaal doorzit, Luc die verdacht wordt van verkrachtingen, Eva die pas aangepakt is maar die ze direct al een paar maanden zal mogen betalen zonder dat ze komt werken
En Lowieken is echt een tof manneke!
En Lowieken is echt een tof manneke!
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Luc
- Poster rang 4

Het ligt mss aan mij, maar ik vind met Leontien erbij dat er precies weer meer schwung in Thuis zit. Sommige verhaallijnen beginnen ietske te lang te duren, naar mijn zin (vb. Dre - Michael, Eva die maar zwanger blijft). Het kan ook zijn omdat Marianne en Walter wel grappig waren vandaag. Ik vond het in elk geval 1 van de betere afleveringen. Maar de andere zijn natuurlijk ook goed, maar vandaag vond ik het gewoon ietske beter 
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ik vind het net het omgekeerde : nu is ze veel te soft geworden, vroeger was ze super !blabla schreef:Ik ben ook blij dat Leontien terug is!
Enkele jaren geleden vond ik haar rol ni zo leuk, maar de afgelopen +/-2 jaren vond ik die wel tof!
t is niet omdat ze nu sympathieker is dat ze daarom interessanter is
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mieke
- Poster rang 4

op wat ben je jaloers op het kapsel of op de autoLuc schreef:Niet alleen haar kapsel, ook haar chique bak is me opgevallen *jaloers*
persoonlijk heb ik daar allemaal ni opgelet, tkapsel viel me wel op maja...
Ik vond het vooral heel mooi tussen het 3L's-gezinnetje, wel wa overdreven melig ma kom da mag al eens hè
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...