Een tijdje geleden vond ik ook dat Simonne te hard van stapel liep en Frank misschien anders aan moest pakken. Hem wat meer tijd geven om rustig aan het idee te wennen.
Inmiddels zijn we weken verder en is Frank in de tussentijd maar met één ding bezig geweest: zich ellendig voelen en zich daarin wentelen. Als mensen over Kaat beginnen, kapt hij het af. Hij ontloopt haar volledig en lijkt te denken dat ze, als hij haar maar genoeg doodzwijgt, vanzelf oplost in het niets of zo?
Hij probéért het niet eens...
Simonne weet dit inmiddels, ook omdat Frank haar inderdaad duidelijk gezegd heeft dat hij nooit aan Kaat zal wennen, en in tegenstelling tot Frank is zij zich er wel van bewust dat Kaat (en het bijbehorende probleem) dus gewoon blijft bestaan. Zij wil haar kind pertinent niet kwijt, daar kan ik alleen maar 100% begrip voor opbrengen...
Van mij krijgt Frank ook een klinkende lap rond zijn oren. Niet omdat hij moeite heeft met het accepteren van zijn dochter, maar wel omdat hij het niet eens lijkt te willen proberen...