Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flower-Power
- Poster rang 2

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
In plaats van een woonplek te zoeken - gaat hij beter terug naar de liefde van zijn leven en maakt hij het goed.
En er is geen oplossing is zever - voor alles is een oplossing - als je maar moeite doet en wil.
Want moeilijk gaat ook.
En er is geen oplossing is zever - voor alles is een oplossing - als je maar moeite doet en wil.
Want moeilijk gaat ook.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Hoe lang nog zal koppige Frank rustig blijven afwachten tot dè pasklare oplossing voor zijn probleem plots en hapklaar uit de lucht zal vallen? 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Gisteravond dacht ik voor de zoveelste keer: Van Frank Bomans en zijn zelfmedelijden verlos ons Heer. 
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Dit is een rekken van een nonprobleem om toch nog maar een probleem te hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is omdat de oplossing mordicus in de finale moet komen hé. Dat is dan waarschijnlijk het positieve,enfin hoop ik;
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Maar die oplossing moet wel van twee kanten komen, en ik heb van Simonne nog niet veel intentie gezien om wat water bij hare wijn te doen omtrent Kaat.Flower-Power schreef:In plaats van een woonplek te zoeken - gaat hij beter terug naar de liefde van zijn leven en maakt hij het goed.
Want moeilijk gaat ook.
Ik had wel niet verwacht dat Frank zo aangenaam verrast ging zijn om Bennie terug te zien. Die twee waren indertijd niet bepaald de beste vrienden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nou zeg! Frank doet toch zijn best? Je moet van de mensheid geen wonderen. Je kan van een Ajaxcied niet verwachten dat hij voor Feyenoord support. Zo kan je niet van Frank verwachten dat hij opeens alles accepteert. Ik vind dat Frank zijn best doet maar hij wordt simpelweg voor een ultimatum gesteld en ik vind dat niet eerlijk. Simon geeft geen duimbreedte toe. Nee die staat als een verzopen kerstboom te grienen en eisen te stellen. Misbaksel. Vervolgens zoent ze met Waldek. Frank is niet een man die zijn emoties heel gemakkelijk laat zien dat weet zij ook. Nu doet hij het, stelt hij zich kwetsbaar op en dan gaat zij er zo mee op. Inrollen in papier en verkopen op de vismarkt Frank!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Allemaal goed en wel maar Kaat is wel zijn eigen vlees en bloed. Simonne heeft geen andere keuze dan hem voor het blok te zetten. Allez, hoe moet ze anders met beide omgaan?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Inderdaad! Zoals ik ook al in het topic van Simonne zeilord F. schreef:Allemaal goed en wel maar Kaat is wel zijn eigen vlees en bloed. Simonne heeft geen andere keuze dan hem voor het blok te zetten. Allez, hoe moet ze anders met beide omgaan?
Je laat een moeder niet kiezen.
Frank zou op zijn minst een poging mogen doen; hij heeft net een leuke avond achter de rug met zijn andere dochters, waarom kan hij niet - op zijn eigen tempo - de moeite doen om ook Kaat 'te leren kennen'.
Is het niet meteen als zijn dochter, dan wel als vriendin van hun gezin.
Ze hoeven elkaar niet smachtend in de armen te vallen, maar een beetje goeie wil mag toch wel, in plaats van zijn eeuwige 'ik kan het niet' of 'neeje, da goa ni'.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 936
- x 1498
Aan de andere kant heeft Frank Simonne toch nooit voor het blok gezet? Hij heeft toch nooit gezegd dat ze moest kiezen tussen hem en Kaat, enkel dat hij het niet kan accepteren.lord F. schreef:Allemaal goed en wel maar Kaat is wel zijn eigen vlees en bloed. Simonne heeft geen andere keuze dan hem voor het blok te zetten. Allez, hoe moet ze anders met beide omgaan?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Nee, hij heeft haar inderdaad nooit voor het blok gezet.
Maar hij kan er niet eens over praten, wil het ook niet.
Ontwijkt zijn dochter op alle mogelijke manieren...
Hoe voelt het voor een moeder als haar man gaat lopen elke keer als hun dochter op bezoek komt?
Zijn eigen vlees en bloed?
Is het geluk van zijn kind dan niet belangrijk genoeg?
Maar hij kan er niet eens over praten, wil het ook niet.
Ontwijkt zijn dochter op alle mogelijke manieren...
Hoe voelt het voor een moeder als haar man gaat lopen elke keer als hun dochter op bezoek komt?
Zijn eigen vlees en bloed?
Is het geluk van zijn kind dan niet belangrijk genoeg?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Wat blijft hij toch een kieken.
In plaats van dat hij dan tegen Simonne zegt dat hij beter zijn best gaat doen om Kaat te aanvaarden
en dat hij daarbij de hulp van haar kan gebruiken door geduld te hebben en mee te zoeken naar een
manier om het op termijn te kunnen aanvaarden.
Gewoon stellen dat hij niet zonder haar kan en verder niets - tja zo werkt dat niet hé
Al is Simonne ook ergens wat in fout want ze had van in het begin gewoon meer geduld moeten hebben met Frank
en hem niet meteen voor voldongen feiten moeten zetten met dat etentje na een paar dagen al
In plaats van dat hij dan tegen Simonne zegt dat hij beter zijn best gaat doen om Kaat te aanvaarden
en dat hij daarbij de hulp van haar kan gebruiken door geduld te hebben en mee te zoeken naar een
manier om het op termijn te kunnen aanvaarden.
Gewoon stellen dat hij niet zonder haar kan en verder niets - tja zo werkt dat niet hé
Al is Simonne ook ergens wat in fout want ze had van in het begin gewoon meer geduld moeten hebben met Frank
en hem niet meteen voor voldongen feiten moeten zetten met dat etentje na een paar dagen al
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik denk dat Simonne na 21 jaar haren 'Baby' beter kent dan wij.Flower-Power schreef:Al is Simonne ook ergens wat in fout want ze had van in het begin gewoon meer geduld moeten hebben met Frank
Halve maatregelen werken niet bij iemand als Frank, die moet je voor duidelijke feiten zetten.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vraag me af wat voor tegemoetkomingen of water bij de wijn Simone zou moeten doen. De tegemoetkomingen zullen van Frank zelf moeten komen, maar dat schijnt hij niet te snappen.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

satine schreef:Ik denk dat Simonne na 21 jaar haren 'Baby' beter kent dan wij.Flower-Power schreef:Al is Simonne ook ergens wat in fout want ze had van in het begin gewoon meer geduld moeten hebben met Frank
en hem niet meteen voor voldongen feiten moeten zetten met dat etentje na een paar dagen al![]()
Halve maatregelen werken niet bij iemand als Frank, die moet je voor duidelijke feiten zetten.
jessie V. schreef:Ik vraag me af wat voor tegemoetkomingen of water bij de wijn Simone zou moeten doen. De tegemoetkomingen zullen van Frank zelf moeten komen, maar dat schijnt hij niet te snappen.
Ik bedoel eigenlijk vooral dat Frank veel te snel met zijn neus op de feiten is gedrukt
Hij kreeg geen kans om er aan te wennen
Vanaf dag twee dat Kaat in het land was moest hij mee aan tafel voor een dinertje
Daar had men eventjes mee kunnen wachten
En ja je kan zeggen hij wist het al een tijd
maar dat is nog iets anders dan meteen moeten worden geconfronteerd met de feiten
Simonne had bijvoorbeeld een paar weekjes met Frank kunnen praten over alles over Kaat
en pas dan een etentje doen
misschien had het dan anders kunnen lopen
niet meteen de grote aanvaarding maar toch iets meer dan nu
want nu is er eigenlijk niets van Frank zijne kant
Ik blijf er bij dat Simonne te snel is gegaan
Sommige mensen hebben nu eenmaal veel en veel meer tijd nodig om dingen te aanvaarden
Frank is daarin echt geen uitzondering
0 x