William Degreef (Luk De Koninck)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Last van obstipatie? Kijk naar William en zijn pathetische leugens en zet de sluizen maar open.
Verschrikkelijke vent. Die heeft niet een afslag gemist, die is zo pats boem van de landkaart gepleurd. Niet goed wijs! In rol tapijt wikkelen en in de Leie dumpen.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Van de Leie moet je afblijven! Die is nu eindelijk weer gezond, laten zo!Kwast schreef:Last van obstipatie? Kijk naar William en zijn pathetische leugens en zet de sluizen maar open.Verschrikkelijke vent. Die heeft niet een afslag gemist, die is zo pats boem van de landkaart gepleurd. Niet goed wijs! In rol tapijt wikkelen en in de Leie dumpen.
William mag in 't Thuisdorp blijven, dat is lekker ver van hier en van de Leie.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
William valt steeds sneller uit zijn zeemzoete rol. Hij heeft zich blijkbaar steeds moeilijker in de hand.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Nee. Marianne heeft twee kinderen en kinderen blijven altijd erfgenaam van hun ouders. Daar kan geen enkel huwelijk iets aan veranderen.flodderke schreef:Was hij niet de enige erfgenaam ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hij is dan ook met rasse schreden terrein aan het verliezen, nu zijn grote liefde (of obsessieCaligula schreef:William valt steeds sneller uit zijn zeemzoete rol. Hij heeft zich blijkbaar steeds moeilijker in de hand.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Nou is denk ik wel de pleuris uitgebroken. William beschouwt Tom als de reden dat Marianne hem gedumpt heeft. Ik denk dat William nu op oorlogspad is en zijn harpoen zal spannen op meester de Decker. Ik dacht even dat hij haar ter plekke naar de eeuwige jachtvelden zou sturen maar gelukkig was daar dokter Ann in een potloodventersjas om de zaak te redden. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Je kan de forumregels *hier* vinden.
Je kan de forumregels *hier* vinden.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik snap niets meer van de verhaallijn. Eerst wilt hij samen met Helène zowel Geert als Marianne vermoorden om met hun twee weg te kunnen lopen met al het geld. Nu is hij opeens geobsedeerd door Marianne, en zogezegd als sinds hun tienerjaren. Waarom dan eerst haar willen vermoorden. Slaat op niets.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Waarom gaat hij nu een rekening open in Spanje? of waar het ook was?
Gaat hij al zijn geld afhalen zodat Marianne niets krijgt bij een scheiding?
Weer zeer rare plotwending in een verhaal dat zeer bizar in elkaar steekt,
en te lang is uitgesmeerd en bleef duren.
Het zal tijd worden dat er een einde komt aan deze plot met in de hoofdrol William.
Want eerlijk gezegd wordt ik er moe van..
Gaat hij al zijn geld afhalen zodat Marianne niets krijgt bij een scheiding?
Weer zeer rare plotwending in een verhaal dat zeer bizar in elkaar steekt,
en te lang is uitgesmeerd en bleef duren.
Het zal tijd worden dat er een einde komt aan deze plot met in de hoofdrol William.
Want eerlijk gezegd wordt ik er moe van..
0 x
-
- Poster rang 2
Het was in Italië. Hij zal al het geld van de rekeningen naar de Bank van Turijn versassen en hem dan smeren waarschijnlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Maar hij had toch ook een wapen verstopt? Hij zal wellicht in staat zijn om Marianne te vermoorden, en waarschijnlijk op het moment dat zij niet langer voor hem kiest.thomaaas schreef:Ik snap niets meer van de verhaallijn. Eerst wilt hij samen met Helène zowel Geert als Marianne vermoorden om met hun twee weg te kunnen lopen met al het geld. Nu is hij opeens geobsedeerd door Marianne, en zogezegd als sinds hun tienerjaren. Waarom dan eerst haar willen vermoorden. Slaat op niets.
Geobsedeerde William denkt waarschijnlijk: "als ik haar niet kan krijgen, zal niemand haar krijgen" of hij pleegt dubbele moord, zichzelf inclusief

Misschien heeft hij Hélène als pion gebruikt met valse beloftes om rijk te worden. Zij was diegene die Geert moest verleiden en er later mee trouwen, zodat Geert en Marianne voorgoed voorbij waren.
Zonder Hélène in de buurt waren die twee meer dan waarschijnlijk terug een koppel geworden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Maar hij had toch ook een wapen verstopt? Hij zal wellicht in staat zijn om Marianne te vermoorden, en waarschijnlijk op het moment dat zij niet langer voor hem kiest.thomaaas schreef:Ik snap niets meer van de verhaallijn. Eerst wilt hij samen met Helène zowel Geert als Marianne vermoorden om met hun twee weg te kunnen lopen met al het geld. Nu is hij opeens geobsedeerd door Marianne, en zogezegd als sinds hun tienerjaren. Waarom dan eerst haar willen vermoorden. Slaat op niets.
Geobsedeerde William denkt waarschijnlijk: "als ik haar niet kan krijgen, zal niemand haar krijgen" of hij pleegt dubbele moord, zichzelf inclusief, zodat ze voor altijd samen zouden zijn (hoe romantisch

Misschien heeft hij Hélène als pion gebruikt met valse beloftes om rijk te worden. Zij was diegene die Geert moest verleiden en er later mee trouwen, zodat Geert en Marianne voorgoed voorbij waren.
Zonder Hélène in de buurt waren die twee meer dan waarschijnlijk terug een koppel geworden.
Trouwens; hij had dat toch ook verteld aan Marianne? Over die moordplannen? Hij draaide de rollen om en zei dat Hélène diegene was die meesteres was in het manipuleren en mensen aanzetten om dingen te doen die ze niet willen doen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Dat wapen is ondertussen bij de politie. William heeft het niet meegenomen na zijn akkefietje met Tom.
Het is wel duidelijk dat hij het geld zo vlug mogelijk naar Italië wil versluizen.
Of hij nog iets van plan is (met Marianne of Helène) is me niet duidelijk. Voor Helène begint de tijd ook te dringen want ze moet weldra terug naar de gevangenis.
Het is wel duidelijk dat hij het geld zo vlug mogelijk naar Italië wil versluizen.
Of hij nog iets van plan is (met Marianne of Helène) is me niet duidelijk. Voor Helène begint de tijd ook te dringen want ze moet weldra terug naar de gevangenis.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
maar manne, (en vrouwen ook natuurlijk), die William had toch gene rotten deem ? die leefde toch volledig op Marianne haar kosten? of hab ik na nu zo verkkeerd begrepen, ? villa in toscane , geen villa, wijngaard, geen wijngaard, dat appartement dat zij moest betalen ? helène heeft het geld van haar eerste man en da geld van geert maar William ? das volgens mij de zwarte weduwnaar in hoogst eigen persoon . 2 dooie morgen, of misschien 3, als de fugu weer in beeld komt 

0 x
-
- Nog geen rang
William heeft nu wel geld = dat van Marianne op hun gemeenschappelijke bankrekening. En dat geld heeft hij over laten maken op een bankrekening (en op zijn naam alleen) v/e italiaanse bank.
0 x