William Degreef (Luk De Koninck)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Wat een nare en enge man. Hopelijk steken ze die rap achter slot en grendel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ja, al vrees ik voor dat rapKwast schreef:Wat een nare en enge man. Hopelijk steken ze die rap achter slot en grendel.

En naar hopen dat er snel iemand de kamer binnen komt om Marianne te redden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
En toch...Flower-Power schreef:Ja, al vrees ik voor dat rapKwast schreef:Wat een nare en enge man. Hopelijk steken ze die rap achter slot en grendel.![]()
En naar hopen dat er snel iemand de kamer binnen komt om Marianne te redden.
Het is dat Marianne zelf compleet in paniek raakt van hem en haar hart daardoor overuren draait, maar anders geloof ik niet dat ze iets van William te vrezen heeft op dit moment. Dat kan/zal natuurlijk helemaal veranderen als hij erachter komt dat ze wil scheiden, maar vooralsnog lijkt het er wat mij betreft wel op dat hij haar echt graag ziet (op zijn eigen geflipte manier

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Het lijkt me wel dat dit William's laatste kans is. Marianne zo ver krijgen dat ze ditmaal een fatale hartaanval krijgt.Dat was eigelijk een stukje van zijn oorspronkelijk plan.
Marianne heeft blijkbaar vergeten te zeggen dat mijnheer DeGreef niet welkom was alhoewel dat moeilijk te checken is in een hospitaal natuurlijk, het is daar altijd opendeurdag.
Marianne heeft blijkbaar vergeten te zeggen dat mijnheer DeGreef niet welkom was alhoewel dat moeilijk te checken is in een hospitaal natuurlijk, het is daar altijd opendeurdag.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Hij is nog maar eens op een leugen betrapt door Marianne, is hardhandig de deur gewezen door Tom, Marianne wil niet met haar terug naar Toscane, en mijnheer Jommeke gaat rustig bij Marianne op bezoek en neemt een zakje neuzekes en een klef kaartje mee. Is die normaal? 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Is dat een retorische vraag?Captain Cuckoo schreef:Is die normaal?

De manier waarop hij dat kaartje ook zat te schrijven, met zijn wijntje bij de hand, en vervolgens dat zoetsappig lachje toen hij aan het bed van "zijn grote liefde" zat...

0 x
-
- Poster rang 1
denk precies dat die advocate niet gaat wacht met de verklaring die Helène op gsm had aan Tom te laten horen. die hoort nu de verhalen van de 2 kanten hé . ben toch benieuwd naar vanavond zenne ...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik dacht dat hij die neusekes had ingespoten met één of ander rattenvergif...Christel schreef:Is dat een retorische vraag?Captain Cuckoo schreef:Is die normaal?![]()
![]()
De manier waarop hij dat kaartje ook zat te schrijven, met zijn wijntje bij de hand, en vervolgens dat zoetsappig lachje toen hij aan het bed van "zijn grote liefde" zat...![]()
0 x
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 1
Heeft hij geen afstand gedaan door een contract te tekenen onder "lichte dwang" van Tom en Ann om te "bewijzen" dat hij Marianne echt graag zag ?flodderke schreef:Was hij niet de enige erfgenaam ?
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, maar Marianne had ze dan op een andere manier terug "liggen".Guapa schreef:Heeft hij geen afstand gedaan door een contract te tekenen onder "lichte dwang" van Tom en Ann om te "bewijzen" dat hij Marianne echt graag zag ?flodderke schreef:Was hij niet de enige erfgenaam ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne heeft toen haar huis aan Tom verkocht en daarmee dat huis in Toscane gekocht, wat ze op naam van William heeft laten zetten geloof ik, maar helemaal zeker ben ik ook niet meer... 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik meen zelfs dat William toen aangeboden heeft om de helft van de prijs terug te betalen aan Tom.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Inderdaad, er is zoveel gebeurd en gepalaverd, dat ik er niets meer van weet. Dus William zal als Marianne omkomt, de villa erven en niets meer.
0 x