Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
Laten we, voor de variatie, eens positief denken. Misschien leven ze samen nog lang en gelukkig. 

0 x
-
- x 435
Ik gun het hen alvast, van harte!jessie V. schreef:Laten we, voor de variatie, eens positief denken. Misschien leven ze samen nog lang en gelukkig.
0 x
-
- x 435
Ik ook! Ze hebben ook allebei een dierbare verloren, dus zullen mekaar op dat vlak best kunnen steunen denk ik.
Nu is het wachten tot Charité nog eens naar de Frens gaat.
Nu is het wachten tot Charité nog eens naar de Frens gaat.

0 x
-
- x 435
Ik vond het wel romantisch gisteren, hoe Charité Renzo zijn handen vastnam...

0 x
-
- Poster rang 2
Charité en Renzo samen vind ik echt schattig. In contrast met de treurige verhaallijnen van de rest vind ik het een verademing.
0 x
-
- x 435
Eens!!flodderke schreef:Charité en Renzo samen vind ik echt schattig. In contrast met de treurige verhaallijnen van de rest vind ik het een verademing.

0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Het mag inderdaad weer eens gewoon goed gaan tussen koppels. ( of bijna koppels ) 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Komt hare doodgewaande man toch wel binnen waaien zeker! Arme Renzo zou ik zeggen,pech man!
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Echt jongens? Kom aan hè seg. . Er is weer eens iemand te gelukkig in thuis .. laten we dat eens snel veranderen..

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben benieuwd hoe ze reageert. En gelukkige mensen hebben we niks aan in een soap. 

0 x
-
- x 435
Ik was me net daarvoor nog aan het afvragen wat ze nu weer zouden verzinnen...karolien85 schreef:Echt jongens? Kom aan hè seg. . Er is weer eens iemand te gelukkig in thuis .. laten we dat eens snel veranderen..

0 x
-
- Poster rang 2
Idem, en dit belooft tenminste wat spanningLazylady schreef:Ik was me net daarvoor nog aan het afvragen wat ze nu weer zouden verzinnen...

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Linne schreef:Idem, en dit belooft tenminste wat spanningLazylady schreef:Ik was me net daarvoor nog aan het afvragen wat ze nu weer zouden verzinnen...

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Ik wel eerlijk gezegd. Vind het mooi om te zien, en hoeft niet altijd allemaal drama te zijn.jessie V. schreef:Ik ben benieuwd hoe ze reageert. En gelukkige mensen hebben we niks aan in een soap.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Moet dat nu echt????? Dat mens heeft al zoveel meegemaakt en moeten verwerken. Nu ze er eindelijk vrede mee heeft en verder gaat met haar leven zal ze weer in de emotionele ellende gekatapulteerd worden. En hoe moet ze dit nu eigenlijk uitleggen aan Joseph????
0 x