Of was dat niet dezelfde vrouw ?

Thibo is de vader van Jana, hij lijkt ook veel te jong daarvoor...flodderke schreef: Overigens lijkt de arrogante vrouw te jong om de moeder van Bob te zijn, dus ik denk niet dat zij de moeder is.
Arne zou het poeder gedaan hebben en is er steeds bijgebleven - die wilde er iets mee bereiken (wat is me nog niet duidelijk - was weer zoiets knulligs), dus ik kan met niet voorstellen dat een wildvreemde ineens met Olivia aan de haal kon gaan?flodderke schreef:Ik denk dat Olivia verkracht zal blijken te zijn, en dat men het volledige volgende seizoen zal zoeken naar de dader : wie weet is het den Benny.
Alle 50)-plussers zullen omkomen door de vergifigde vis.frankbomans schreef:De vraag die ik mij nu stel: wie zal er vergiftigd worden door die fugu?
dus den Arne. De vraag is : komt het op internet ?flodderke schreef:Ik denk dat Olivia verkracht zal blijken te zijn, en dat men het volledige volgende seizoen zal zoeken naar de dader : wie weet is het den Benny.
de animo voor de wafels begint idd te verslappen. Ik voorspel kortsluiting in het wafelkot en bijhorende brand.flodderke schreef:ik voorspel dat de bewoners van het dorp binnenkort geen wafel meer zullen kunnen zien.
Hopelijk zonder doden. (flodderke schreef:de animo voor de wafels begint idd te verslappen. Ik voorspel kortsluiting in het wafelkot en bijhorende brand.flodderke schreef:ik voorspel dat de bewoners van het dorp binnenkort geen wafel meer zullen kunnen zien.