Jenny en Yvette verlaten Thuis

Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Jenny en Yvette verlaten Thuis

Bericht door Thuisforum »

0 x
ikke
x 435

Re: Jenny en Yvette verlaten Thuis

Bericht door ikke »

Thuisforum schreef:Jammer maar helaas...

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultu ... /1.2682197
Je was mij voor, ik hoorde het ook op het nieuws. Jammer, maar hun rol, zeker die van Jenny was al een tijd uitgespeeld.
Bedankt Jeanine, bedankt Chris!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dit mag niet! Ik wil een betoging in Brussel. :nope:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Was te verwachten al vind ik het spijtiger van Yvette dan van Jenny maar het blijft erg jammer!
Laatst gewijzigd door Kimmeke op di 14 jun 2016, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dus na Peggy nog twee van de betere actrices en tevens vaste waarden die verdwijnen? Overigens heb ik de naam Luc ook al vallen in die context.
Direct een bedevaart naar Scherpenheuvel dat ze die niet gaan vervangen door nog méér Tamara's, Arnes en Jessica's! :thumbdown:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Slecht nieuws ! als het zo verder gaat... dan schieten er nog sjakossenmadammen met gescheurde jeans, coctails en liefdesperikelen van het tiende knoopsgat over...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Dat van Jenny stond op de eerste pagina van de krant en kon je na haar eerdere interviews ook wat verwachten.
Maar Yvette zag ik niet direct aankomen.... Misschien brengt haar vertrek/overlijden Frank en Simonne weer dichter naar elkaar...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Duimelijntje schreef:Dat van Jenny stond op de eerste pagina van de krant en kon je na haar eerdere interviews ook wat verwachten.
Maar Yvette zag ik niet direct aankomen.... Misschien brengt haar vertrek/overlijden Frank en Simonne weer dichter naar elkaar...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016061 ... 068161028c
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Dus na Peggy nog twee van de betere actrices en tevens vaste waarden die verdwijnen? Overigens heb ik de naam Luc ook al vallen in die context.
Direct een bedevaart naar Scherpenheuvel dat ze die niet gaan vervangen door nog méér Tamara's, Arnes en Jessica's! :thumbdown:
Geen bedevaart! Ik stel een algemene kijkstop voor.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Of gewoon volgend seizoen afsluiten en met een heel nieuw verhaal/concept beginnen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Captain Cuckoo schreef:Dus na Peggy nog twee van de betere actrices en tevens vaste waarden die verdwijnen? Overigens heb ik de naam Luc ook al vallen in die context.
Geen bedevaart! Ik stel een algemene kijkstop voor.
Dat idee wordt steeds aantrekkelijker gemaakt door de schrijvers...
Het feit dat Janine Bischops zelf op wil stappen, kan voor die mensen toch geen verrassing meer zijn? Ze willen misschien niet gezegd hebben dat het komt door het gebrek aan verhaallijnen voor "Jenny", maar een klein kind kan dat nog begrijpen. Ze hebben in feite zelf om dat vertrek gevraagd...

En eerlijk; ik had 100x liever een fatsoenlijke verhaallijn rond Jenny gevolgd, dan voor de zoveelste keer te moeten kijken naar een van de studenten die zich zuchtend en steunend door een cursus worstelt, of naar het geforceerde geneuzel van Renzo en zijn "angels" in de Frens... :roll: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Nog vergeten aan te stippen: alle respect voor actrice Janine Bischops dat ze de eer aan zichzelf houdt. Liever ontslag nemen dan sporadisch als decorstuk met twee lijntjes tekst opgevoerd worden, doet alleen een klasse-madam als zij :clap:
0 x
spike
Nog geen rang

Bericht door spike »

Ik denk dat het oudere gedeelte van de thuiskijkers zich makkelijk kon identificeren met Yvette en haar problemen van het ouder worden : kwakkelende gezondheid, geen partner meer, bezorgdheid om de kinderen/kleinkinderen enz.
Voor hen een herkenbaar personage met een herkenbare problematiek.

Hopelijk haken deze mensen niet af.

Er is nood aan personages in elke leeftijdscategorie.
Anders haal je geen kijkcijfers van 1,2 miljoen.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Gohja... er zijn wel meer acteurs die momenteel niet zoveel bijdragen aan een fatsoenlijk verhaal: het is ook al een tijdje verdacht stil in het kamp van Mayra bijvoorbeeld.
Misschien heeft dat ook een andere reden en heeft de actrice nog andere projecten lopen? Geen idee.

Ik vond dat Jenny vorig jaar anders nog redelijk sterk aanwezig was: vooral in het verhaal rond Peggy dan.
Je kunt toch moeilijk verwachten dat het elk personage even turbulente dingen meemaakt, af en toe valt het stil en dan komt het na een tijdje terug? Tim was vorig jaar bijvoorbeeld ook veel meer aanwezig dan dit seizoen. Sinds de geboorte van hun dochter zien we hem ook niet veel meer.

Maar goed, over Jeanine: het is de keuze van de actrice en ik begrijp haar zeker en vast. Misschien is er na 20 jaar wat sleet op gekomen, maar om nu alles af te schuiven op de schrijvers: :naughty:

De acteurs/actrices worden er nu eenmaal niet jonger op. Als Thuis van plan is om er nog 10 jaar bij te doen dan is de kans groot dat er geen enkele pionier meer bij zit. Als die mensen geen acteurs waren, leefden die rustig van een pensioentje en moesten ze ook plaats maken voor de jongeren, zo werkt dat nu eenmaal.

Voor mij hoeven ze zeker niet aan de kant gezet te worden en ze mogen voor mijn part blijven acteren tot ze 100 jaar worden, maar we moeten ook een beetje realistisch blijven. Na al die jaren is het gewoon logisch dat er acteurs komen en gaan en dat sommige rollen eventjes wat meer in de picture komen en andere op de achtergrond verdwijnen.
Haar ontslag is haar eigen beslissing, van niemand anders. :naughty:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Zéér jammer dit, al kan ik Janine perfect begrijpen. Ze loopt er nu al zo lang voor spek en bonen bij (en dan heb ik het niet over één of twee seizoenen, maar eerder over vijf of zes seizoenen).

En Chris Boni heeft al een zeker leeftijd bereikt, dat kan ik ook volledig begrijpen. Al is het zeer jammer.
0 x
Gesloten