Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door Lazylady »

flodderke schreef:wat betreft dat drankje en dat poeder : misschien heeft juist de komst van Arne erger kunnen voorkomen, want hij heeft Olivia thuisgebracht... En het was misschien een 'liefdespoeder'.
Maar we weten nog niet wat hij daarvoor met Olivia heeft uitgespookt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

flodderke schreef: misschien heeft juist de komst van Arne erger kunnen voorkomen, want hij heeft Olivia thuisgebracht...
Ik ben er 100% van overtuigd dat Arne dat poeder in haar drankje gedaan heeft.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Lazylady schreef:
flodderke schreef:wat betreft dat drankje en dat poeder : misschien heeft juist de komst van Arne erger kunnen voorkomen, want hij heeft Olivia thuisgebracht... En het was misschien een 'liefdespoeder'.
Maar we weten nog niet wat hij daarvoor met Olivia heeft uitgespookt.
Vermoedelijk is "uitspoken" niet juiste omschrijving. :shhh:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar waarom heeft hij nadien niks over gezegd dat hij haar thuis gebracht heeft?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

satine schreef: Ik ben er 100% van overtuigd dat Arne dat poeder in haar drankje gedaan heeft.

Ik eerlijk gezegd niet.
Want ik was er van overtuigd, en eigenlijk nog een beetje,
dat het die ene kerel was, die met Tamara aanpapte
ik dacht dat ik dat duidelijk had gezien dat hij dat poeder
in haar drankje deed terwijl ze even weg was
maar omdat mensen hier zeggen dat het Arne was
ben ik beginnen twijfelen
vandaar dat ik dus niet zeker ben dat Arne het was.
T is te hopen dat het niet nog kei lang gaat duren eer we weten hoe de vork in de steel zit
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

s anderendaags doet hij wel tegen Olivia alsof hij daar niet bij was. Dat zegt al genoeg over dat hij iets te verbergen heeft van wat hij allemaal gedaan heeft.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als je dat stukje bekijkt, dan zie je dat die jongen(Lars?) in de hand die op de toonbank ligt, een biertje vast heeft.
Het drankje van Olivia stond ook zo ver, dat hij niets daar in had kunnen smokkelen, of hij had zich helemaal voor Tamara moeten buigen.

https://www.youtube.com/watch?v=zghVz44zR70

vanaf minuut 18 ongeveer.

Ik vind het ook vreemd dat Olivia zich helemaal niet herinnert dat ze Arne daar gezien heeft, hij kwam daar opeens naast haar staan nog voor ze gedronken had.
En de barman die zich niets herinnert, terwijl hij bij 'nog eens hetzelfde', meteen wist wat er gevraagd werd?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef: Ik vind het ook vreemd dat Olivia zich helemaal niet herinnert dat ze Arne daar gezien heeft, hij kwam daar opeens naast haar staan nog voor ze gedronken had.
En de barman die zich niets herinnert, terwijl hij bij 'nog eens hetzelfde', meteen wist wat er gevraagd werd?
Volgens mij weet Olivia wel dat Arne daar was hoor. En als ze het niet uit zichzelf herinnert, dan moet Tamara haar dat achteraf toch verteld hebben? Of heeft Tamara niet opgemerkt dat Arne daar ook was?

Het is vooral vreemd dat Tamara geen argwaan heeft in heel die zaak. Olivia zit de hele tijd naast haar aan de toog. Wat later komt die gast tot bij hen en neemt Tamara de dansvloer op. Is Tamara dan zolang gaan dansen dat ze zich geen vragen stelt hoe het komt dat Olivia op zo'n korte tijd al stiepelzat lijkt? En dat op een fuif die maar tot 01.00 duurde? :crazy:
Laatst gewijzigd door hannanaske op zo 12 jun 2016, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

satine schreef:Als je dat stukje bekijkt, dan zie je dat die jongen(Lars?) in de hand die op de toonbank ligt, een biertje vast heeft.
Het drankje van Olivia stond ook zo ver, dat hij niets daar in had kunnen smokkelen, of hij had zich helemaal voor Tamara moeten buigen.

https://www.youtube.com/watch?v=zghVz44zR70

vanaf minuut 18 ongeveer.

Ik vind het ook vreemd dat Olivia zich helemaal niet herinnert dat ze Arne daar gezien heeft, hij kwam daar opeens naast haar staan nog voor ze gedronken had.

Ja, als je dat filmpje ziet, en dus alles nog eens rustig bekijkt,
dan ziet het er anders uit dan dat ik eerder dacht te hebben gezien :D :crazy:
en ja, ook het feit dat Arne dan zegt neen ik bestel zelf wel iets om te drinken.... is ook wel verdacht.
Maar al bij al blijft het toch een verward verhaal.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
satine schreef: Ik vind het ook vreemd dat Olivia zich helemaal niet herinnert dat ze Arne daar gezien heeft, hij kwam daar opeens naast haar staan nog voor ze gedronken had.
Volgens mij weet Olivia wel dat Arne daar was hoor. En als ze het niet uit zichzelf herinnert, dan moet Tamara haar dat achteraf toch verteld hebben? Of heeft Tamara niet opgemerkt dat Arne daar ook was?

Het is vooral vreemd dat Tamara geen argwaan heeft in heel die zaak. Olivia zit de hele tijd naast haar aan de toog. Wat later komt die gast tot bij hen en neemt Tamara de dansvloer op. Is Tamara dan zolang gaan dansen dat ze zich geen vragen stelt hoe het komt dat Olivia op zo'n korte tijd al stiepelzat lijkt? En dat op een fuif die maar tot 01.00 duurde? :crazy:
Arne dook pas op eens Tamara naar de dansvloer weggelokt was.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Olivia en Arne passen wel goed samen, even onnozel.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is zo ! 't zijn nog echte kinderen in hun reacties en zeggen dat die de ambitie hebben om voor in lagere school te gaan opvoeden ...De school die hen aanneemt is misschien goed maar zij die haar afwijst is veeeeeel beter :yup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,zeg stel je maar even voor dat je kind bij zo'n juf terechtkomt,jezus!!!
0 x
Potentia Principatum
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

ik heb het gevoel dat dit één van de climaxen gaat zijn volgende week vrijdag.... Olivia die ontdekt dat ze zwanger is .... van Arne die haar heeft gebruikt/misbruikt nadat hij dat poedertje in haar coctail had gedaan......
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Laat het uit hé. Van de andere kant vrees ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten