Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Christel »

Jana wordt wat mij betreft juist steeds begripvoller en evenwichtiger in haar reacties, eigenlijk. Ze kon de uitval van Femke heel goed relativeren, en kwam sterk en vastberaden over toen ze Lowie vertelde dat ze besefte dat Luc nu spijt heeft en dat ze daarom zijn knutselwerkje een plekje had gegeven in de keuken. Los van haar gegiebel met Olivia, vind ik haar juist steeds minder aanstellerig en puberig overkomen, wat ook past bij het feit dat ze ouder wordt en misschien ook wel bij de goede invloed van Bob? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Jana blijft het normaal vinden dat ze het etentje met Bob zijn moeder heeft laten vallen voor een onverwachte Ellen. Toch een beetje raar. En dan zegt ze nog : jij brengt het beste naar boven in mij. Toen moest ik toch even fronsen.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Goed van Jana dat ze dit keer eens niet naar de pijpen van haar moeder danste en gewoon ging dansen met Bob
wat een zin :D :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als het op je zenuwen werkt, studeer dan niet in de keuken :doh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vraag me ook af waarom die studenten altijd in een gemeenschappelijke ruimte moeten studeren. En de rest van de bewoners moet dan zijn/haar mond maar houden :roll:
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

jessie V. schreef:Ik vraag me ook af waarom die studenten altijd in een gemeenschappelijke ruimte moeten studeren. En de rest van de bewoners moet dan zijn/haar mond maar houden :roll:
dat snap ik ook niet
trouwens heel die trend van samen studeren en met vijftig man in een bib gaan zitten, ontgaat mij.
Ik kon enkel studeren als ik alleen in een ruimte zat. En zou wel in de living gaan zitten zijn, maar dan alleen als er niemand thuis is.
Je kan toch niet verwachten dat er mensen in huis zijn, die dan niet mogen praten, niet tv kijken,... omdat jij studeert...
Ofwel studeer je waar de mensen zitten en kan je ertegen om gestoord te worden, ofwel moet je elders gaan zitten.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ze zullen geen zin hebben om telkens hun camera van de ene kamer naar de andere kamer te slingeren :D Het is eenvoudiger om iedereen in 1 kamer samen te zetten - dan moeten de camera mensen niet de hele tijd rond vliegen :mrgreen:

Maar het is natuurlijk waar... als je echt wil studeren dan ga je niet in een kamer zitten waar om de vijf voet andere mensen binnen komen, vooral niet in een huis waar de meerderheid eigenlijk niet studeert.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Aan een scene met iemand die heel flink alleen op haar of zijn kamer zit te studeren, is ook niets interessants om te zien, voor de kijkers :lol: :lol:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik dacht dat ook : mens ga dan op uw kamer zitten. Gelukkig heeft ze geen wijsheden uit haar cursus gedebiteerd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

annekeHU schreef:Aan een scene met iemand die heel flink alleen op haar of zijn kamer zit te studeren, is ook niets interessants om te zien, voor de kijkers :lol: :lol:
Dat is natuurlijk waar, maar van de andere kant vraag ik me tegelijkertijd af wat er dan wel zo interessant is aan iemand die midden in een gemeenschappelijke woonkamer gaat zitten studeren en vervolgens baalt omdat ze (logischerwijs) gestoord wordt door omgevingsgeluiden... ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik kan alleen maar een ding hopen en dat is dat dit niet representatief is voor de huidige studenten. Maar zeker ben ik niet.
In mijn blokperiode zat ik alleen op mijn kamer zonder muziek van 8-12,14-18 en 20-22 uur. Don't disturb. Niemand durfde op mijn deur te kloppen. Geen blokfuiven uiteraard, niks en niks,alleen blokken. De tijden zijn merkelijk veranderd.
Enne mijn systeem wa wel succesvol. Er was wel een grote after-exam party...
Laatst gewijzigd door Caligula op di 14 jun 2016, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Idem :yup: :yup:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Caligula schreef:Ik kan alleen maar een ding hopen en dat is dat dit niet representatief is voor de huidige studenten. Maar zeker ben ik niet.
In mijn blokperiode zat ik alleen op mijn kamer zonder muziek van 8-12,14-18 en 20-22 uur. Don't disturb. Niemand durfde op mijn deur te kloppen. Geen blokfuiven uiteraard, niks en niks,alleen blokken. De tijden zijn merkelijk veranderd.
Enne mijn systeem wa wel succesvol. Er was wel een grote after-exam party...
deze beschrijving klinkt mij ook bekend in de oren, en iedereen op mijn kot deed dat zo. Examens waren ook enkel in juni, tot half juli ongeveer.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Het lijkt mij dat Jana niet kan verdragen dat ze de Bob zijn aandacht te delen met iemand anders. Maar om nu zo kinderachtig te doen over die telefoon was toch beneden alles. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana is al een tijdje bezig om Bob wat losser te krijgen en is daar misschien wel wat in doorgeslagen.
Maar weet Jana eigenlijk wel hoe hecht de band tussen Bob en zijn moeder precies is? En nog belangrijker: weet ze ook de reden waarom?
Van de ene kant zou ik het een beetje vreemd vinden als ze het daar nog niet over gehad hebben samen, maar van de andere kant had ik de indruk dat Jana niet helemaal besefte waarom Bob het zo belangrijk vond om zijn moeder op de hoogte te brengen van zijn onverwachte logeerpartij.

Ze is al die tijd toch vrij begripvol geweest als hij zich persé aan tijden en afspraken wilde houden? Ik heb eigenlijk nooit echt de indruk gehad dat ze zijn aandacht niet wilde delen met andere mensen. Dat haar drang om hem wat spontaniteit bij te brengen nu zo rigoureus afgestraft wordt door dat spijtige ongeval van zijn moeder, vind ik toch echt wel sneu voor haar...
0 x
Gesloten