Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
- Nog geen rang
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Ik heb het gevoel dat Hélène nog steeds een dubbele agenda heeft: haar reactie toen Tom zei dat hij zijn moeder ging opzoeken (en per toeval vooraleer Tom bij zijn moeder aankomt heeft William nood aan een wandeling) + toen Tom rusting de krant aan 't lezen was leek het er ook op dat ze de pieren uit zijn neus wou halen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat gevoel heb ik ook...
Hélène heeft zich een tijdje heel koest gehouden, maar van haar onderdanige en schuldbewuste houding blijft stukje bij beetje minder over. Ze voelt zich duidelijk meer en meer op haar gemak daar in huis, en de manier waarop ze op Tom reageert vind ik ook verdacht en een beetje opdringerig. Haar uitstapje naar de markt vond ik bovendien ook maar vreemd. Ze had toch zo'n schrik van William?
Hélène heeft zich een tijdje heel koest gehouden, maar van haar onderdanige en schuldbewuste houding blijft stukje bij beetje minder over. Ze voelt zich duidelijk meer en meer op haar gemak daar in huis, en de manier waarop ze op Tom reageert vind ik ook verdacht en een beetje opdringerig. Haar uitstapje naar de markt vond ik bovendien ook maar vreemd. Ze had toch zo'n schrik van William?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Idd, je zegt het, vreemd dat uitstapje naar de markt .... of eerder naar Henri chéri?
Ze luistert alles af en ik vermoed dat ze dan stiekem verslag overmaakt aan de opdrachtgever. Waarschijnlijk verplicht/gedwongen door William met zijn bedreigingen tov de kinderen.
Ze luistert alles af en ik vermoed dat ze dan stiekem verslag overmaakt aan de opdrachtgever. Waarschijnlijk verplicht/gedwongen door William met zijn bedreigingen tov de kinderen.
0 x
-
- Poster rang 2
Zou me niet verwonderen. Tom had Hélène nooit in huis mogen halen. Het gevolg is dat William haarArciat schreef: Ze luistert alles af en ik vermoed dat ze dan stiekem verslag overmaakt aan de opdrachtgever. Waarschijnlijk verplicht/gedwongen door William met zijn bedreigingen tov de kinderen.
weer kon bedreigen. Hélène doet uit schrik wat hij zegt, speelt informatie over Tom door.
Hier is nog geen bewijs van het begint er op te lijken.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Het is me wat. Zo wordt Tom in de val gelokt door een onderdrukte schoonmoeder een psycho golddigger. Het leven is een tranendal. Onze onderdrukte schoonmoeder is wel een zenuwachtig typetje. Zoals zij door de woning en keuken trippelt. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Zei Helène: En als het niet ok is dan moeten wij er maar voor zorgen dat het ok wordt.
Wat voor stoten gaat dat mens nog uithalen?
Ze staat wel onder de hoede van Tom. Meester Baert mag daar eigelijk niet in tussenkomen,maar ja...
Ze staat wel onder de hoede van Tom. Meester Baert mag daar eigelijk niet in tussenkomen,maar ja...
0 x
Potentia Principatum
- Seraph
- Poster rang 1
Ben eens benieuwd wat oma van plan is. Ze heeft wel een punt, ze heeft niets meer te verliezen dus kan ze even goed alle truken uit de doos halen om William te doen strikken.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Seraph
- Poster rang 1
Desnoods heeft ze daar een brievenopener voor nodig...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ze heeft wel een beetje gelijk ! Als ze op Tom moet wachten zal 't nog lang duren en trouwens, zoals ze zegt : wat heeft ze te verleizen ?Caligula schreef:Zei Helène: En als het niet ok is dan moeten wij er maar voor zorgen dat het ok wordt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hélène wilde haar straf in eerste instantie toch gewoon ondergaan omdat ze zichzelf schuldig vond aan de dood van Geert? Ze wilde Tom toch alleen maar helpen om William ook achter de tralies te krijgen, omdat William mede-schuldig was en hij volgens haar dus óók gestraft moest worden?
Waarom kwam ze gisteren dan ineens af met procedurefouten die ze misschien konden gebruiken om haar uit de gevangenis te houden, en keek ze zo op haar neus toen Tom haar erop wees dat ze straf verdiende?
Ik vertrouw Hélène in elk geval totaal niet meer. Volgens mij beseft Tom niet half wat hij in huis gehaald heeft...
Waarom kwam ze gisteren dan ineens af met procedurefouten die ze misschien konden gebruiken om haar uit de gevangenis te houden, en keek ze zo op haar neus toen Tom haar erop wees dat ze straf verdiende?
Ik vertrouw Hélène in elk geval totaal niet meer. Volgens mij beseft Tom niet half wat hij in huis gehaald heeft...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zij heeft niks te verliezen - maar Tom wel.nounake schreef:Ze heeft wel een beetje gelijk ! Als ze op Tom moet wachten zal 't nog lang duren en trouwens, zoals ze zegt : wat heeft ze te verleizen ?Caligula schreef:Zei Helène: En als het niet ok is dan moeten wij er maar voor zorgen dat het ok wordt.
En ik vertrouw haar niet meer - ik denk dat ze nog steeds het persoonlijke spionnetje is van William.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En ik heb Hélène nog nooit vertrouwd
Ze manipuleert Tom al dan niet in opdracht van William.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het droevige is dat Tom denkt dat hij slim is. Hij vertrouwt de verkeerde mensen. Ik ben wel benieuwd wat Helene van plan is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zelf twijfel ik of Hélène nog wel iets met William te maken heeft. Het zou me van de ene kant niks verbazen, maar van de andere kant lijkt het me ook wel wat vreemd na de bedreigingen die hij aan haar adres heeft geuit over haar kleinkinderen.
Maar ze heeft in elk geval duidelijk een dubbele agenda en heeft letterlijk laten merken dat ze vooral ook onder haar eigen straf uit wil komen, en dat gaat er bij mij echt niet in.
Maar ze heeft in elk geval duidelijk een dubbele agenda en heeft letterlijk laten merken dat ze vooral ook onder haar eigen straf uit wil komen, en dat gaat er bij mij echt niet in.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Geld is dus geen probleem voor haar, dat moest ze toch nog even benadrukken tegenover Karin Baert.
Eigenlijk toch schandelijk als je ziet hoe Hélène doodgemoedereerd rondhuppelt in het voormalige huis van Geert en Marianne, terwijl ze haar advocaatkosten betaalt met Geert zijn geld.
En dan zegt Judith nog dat ze de hulp van Hélène steeds meer kan waarderen...
Eigenlijk toch schandelijk als je ziet hoe Hélène doodgemoedereerd rondhuppelt in het voormalige huis van Geert en Marianne, terwijl ze haar advocaatkosten betaalt met Geert zijn geld.
En dan zegt Judith nog dat ze de hulp van Hélène steeds meer kan waarderen...

0 x