Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
flodderke
- Poster rang 2

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ik dacht eigenlijk dat Bianca ook op het 'etentje voor vrouwen' ging zijn en daar kennis ging maken met haar nieuwe stiefzus.
0 x
-
spike
- Nog geen rang
Klant bezoekt de kabouters i.v.m. renovatieofferte : tenenkrullende scene nog onder het parochiehuisniveau.
Acteurs zouden moeten weigeren dergelijke prulscenes te spelen.
Serieuze kandidaat voor de slechtste thuisscene ever.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
lord F.
- Poster rang 5

De eerste die nu begint over de garage van DDT zou verbannen moeten worden. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ja, want de jobs voor acteurs/actrices liggen hier voor het opscheppen in het Belgenland...spike schreef: Acteurs zouden moeten weigeren dergelijke prulscenes te spelen.![]()
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Slechte scene of niet, daar spreek ik me niet over uit... ik vraag me alleen af, wat de bedoeling is???? Ik denk niet dat dit een opvul scene is omdat de aflevering enkele minuten te kort was, maar wat is het dan wel?spike schreef:Klant bezoekt de kabouters i.v.m. renovatieofferte : tenenkrullende scene nog onder het parochiehuisniveau.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien een voorzetje geven dat Frank daar niet eeuwig kan blijven wonen, en dat hij zich er al helemaal niet teveel thuis moet gaan voelen? Denk dat Sam niet bepaald blij gaat zijn dat hij zijn was daar nog netjes aan de lijn had hangen toen die klant langskwam. ook al was ze het niet eens met het gezeur van die vrouw.annekeHU schreef:Slechte scene of niet, daar spreek ik me niet over uit... ik vraag me alleen af, wat de bedoeling is???? Ik denk niet dat dit een opvul scene is omdat de aflevering enkele minuten te kort was, maar wat is het dan wel?spike schreef:Klant bezoekt de kabouters i.v.m. renovatieofferte : tenenkrullende scene nog onder het parochiehuisniveau.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
spike
- Nog geen rang
Ik begrijp ook wel dat de facturen moeten betaald worden, maar een beetje beroepsfierheid om poppenkasttekst te weigeren mag toch wel vind ik.satine schreef: Ja, want de jobs voor acteurs/actrices liggen hier voor het opscheppen in het Belgenland...
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
ikke
- x 435
Het mag, maar het is geen verplichting, hoe zou je zelf zijn als je'n stomme job wordt aangeboden die goed betaald? 't Is echt niet dat Belgische acteurs fortuinen verdienen. Weet ik van horen lezen.spike schreef:Ik begrijp ook wel dat de facturen moeten betaald worden, maar een beetje beroepsfierheid om poppenkasttekst te weigeren mag toch wel vind ik.satine schreef: Ja, want de jobs voor acteurs/actrices liggen hier voor het opscheppen in het Belgenland...
Maar euh, ik vond die scène met Sam en de vervelende klant dikke zever, een vierderangs toneelgezelschap waardig!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, de aflevering van vandaag, wat valt er eigenlijk nog over te zeggen...: nog even doorbijten tot de seizoensfinale eindelijk daar is?
Ik kan alvast bijna niet wachten om eindelijk te weten te komen wat Hélène en William nou eigenlijk van plan zijn. Ze hebben lang genoeg gehad om hun plannetjes uit te dokteren, dus ik hoop dat ze iets héél geslepen bedacht hebben...
Ik kan alvast bijna niet wachten om eindelijk te weten te komen wat Hélène en William nou eigenlijk van plan zijn. Ze hebben lang genoeg gehad om hun plannetjes uit te dokteren, dus ik hoop dat ze iets héél geslepen bedacht hebben...
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee halfzus. Bianca en Kaat hebben dezelfde papa, hé.flodderke schreef:Ik dacht eigenlijk dat Bianca ook op het 'etentje voor vrouwen' ging zijn en daar kennis ging maken met haar nieuwe stiefzus.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Frustrerend hoe Olivia en nu ook Tamara niet doorhebben dat Arne helemaal niet veranderd is. (Zijn tactiek wel.) Tom die zich nu tegen Hélène keert terwijl hij haar eerst vrijwillig in huis neemt is ook absurd. Alsof het háár schuld is dat Tom niet leep genoeg is om William te pakken.
Wél vond ik de prille romantiek tussen Charité en Renzo fijn om te zien.
Wél vond ik de prille romantiek tussen Charité en Renzo fijn om te zien.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hélène dringt zich hoe langer hoe meer op en dat begint Tom vooral tegen te staan, denk ik.Lazylady schreef:Tom die zich nu tegen Hélène keert terwijl hij haar eerst vrijwillig in huis neemt is ook absurd. Alsof het háár schuld is dat Tom niet leep genoeg is om William te pakken.
Hij zei het gisteren ook, hè? Ze permitteert zich volgens hem veel te veel in huis, en daar heeft hij natuurlijk wel een punt. Hélène begint zich hoe langer hoe meer als een vis in het water te voelen buiten de gevangenis, en wil via procedurefouten zelfs onder haar straf uitkomen, terwijl Tom haar juist alleen maar in huis genomen heeft om William óók gestraft te krijgen. Het zal zeker niet Tom's bedoeling zijn om - buiten William - ook Hélène haar straf te zien ontlopen...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik denk dat Flodderke Sam bedoeldetvx1 schreef:Nee halfzus. Bianca en Kaat hebben dezelfde papa, hé.flodderke schreef:Ik dacht eigenlijk dat Bianca ook op het 'etentje voor vrouwen' ging zijn en daar kennis ging maken met haar nieuwe stiefzus.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Femke vergat zowaar haar jas aan te doen toen ze naar huis ging! 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik ben ondertussen op het punt gekomen dat ik alle scènes met Olivia, Arne, Tamara en/of Jessica gewoon doorspoel (voordeel van uitgesteld kijken) en dan blijven er gemiddeld nog 10 minuten over. Ik ben dat Ketnet gedoe gewoon kotsbeu. Ik mis de tijd dat ik uitkeek naar een nieuwe aflevering. Maar stoppen met kijken zit er natuurlijk niet in, ik ben er van overtuigd dat het op een bepaald moment beter zal worden.
0 x