Jessica Engels (Ditte Jaspers)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 2
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
En waar blijft ons Jessica ? Heeft zij die foto's getrokken, want iemand moet het toch gedaan hebben ?
0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Ja, de viel heel erg op, die overdreven genegenheid. Thuis bestaat straks hoofdzakelijk uit homo's en lesbiennes en andere ....karen87 schreef:Het lijkt wel op Jessica verliefd is op Tamara.!
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Je hebt nog gelijk ook, zij is gewoon verliefd op Tamara. Dus nu hebben we buiten haar nog 2 andere holebi's en 1 transgender. Ik had liever een nieuwe mannelijke holebi gehad in Thuis. Want nu Franky geen holebi meer is. Ik had mijn hoop op Arne gezet, tot het bleek dat hij op Olivia verliefd is. Tjaikke schreef:Ja, de viel heel erg op, die overdreven genegenheid. Thuis bestaat straks hoofdzakelijk uit homo's en lesbiennes en andere ....karen87 schreef:Het lijkt wel op Jessica verliefd is op Tamara.!

0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
En dan nu nog hopen dat ze het verhaallijn mooi en realistisch in beeld zullen brengen, via de beide kanten...
Want ik zou het spijtig vinden als we Jessica nu niet meer gaan zien. Want zij kan hier een even groot slachtoffer van zijn. Een gebroken hart is dan ook niet niks... Ik heb zoiets gelijkaardigs al meegemaakt, dus ik kan ervan meespreken
Want ik zou het spijtig vinden als we Jessica nu niet meer gaan zien. Want zij kan hier een even groot slachtoffer van zijn. Een gebroken hart is dan ook niet niks... Ik heb zoiets gelijkaardigs al meegemaakt, dus ik kan ervan meespreken

0 x
-
- Nog geen rang
En dan krijg je weer zo'n opmerkingen... ik wist het wel... Ja, want het is heel erg om eindelijk nog eens een JONG lesbisch/biseksueel personage te krijgen in thuis, tussen de 1000 anderen die hetero en " normaal" zijn en dus weinig tot geen afwijzing of vieze blikken moeten verdragen. Ik wil niemand provoceren, maar mensen die gewoon hetero zijn lijken niet te begrijpen hoe moeilijk het voor ons is, om met onze homoseksualiteit te leren leven. Het wordt dan ook nog eens afgeschilderd als het product van een hippe en open samenleving, wat denk ik de mensen ergert, terwijl het toch van alle tijden is.ikke schreef: . Thuis bestaat straks hoofdzakelijk uit homo's en lesbiennes en andere ....
Wij komen ook veel minder aan bod op tv, en als het dan zover is, is het weer eens in een negatief licht. Jessica wordt afgebeeld als de bitch... dankuwel thuis. Weer een reden om me slecht te voelen over mijn geaardheid... Wel ironisch, want ik had met de nieuwe personages gehoopt op nog eens een andere lesbienne/biseksueel buiten Ann en Mayra, om mezelf weerspiegeld te zien, maar de manier waarop dan weer... Moderator bericht:
Over dit onderwerp kan in *dit topic* verder gepraat worden.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
@Findmyway Volledig mee akkoord...!
(Je mag me altijd een prive bericht sturen)
(Je mag me altijd een prive bericht sturen)
0 x
-
- Poster rang 2
Jessica had Arne dus niet op de hoogte gebracht van het 'verraad'... ze had geen telefoon meer, misschien vandaar, of geen tijd.
0 x
-
- x 435
Het kan mij echt niets verdommen of Jessica hetero of lesbienne of bi-sexueel is...
Het gaat om haar actie tov Olivia. Dat zij mogelijks holebi of bi- is, is een bijkomstig, toekomstig verhaal, denk ik.
Het gaat om haar actie tov Olivia. Dat zij mogelijks holebi of bi- is, is een bijkomstig, toekomstig verhaal, denk ik.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat ze wilden ontrafelen wie de geheimzinnige persoon achter de foto's zat, begrijp ik wel.
Maar de manier waarop vind ik precies een beetje vreemd.
Ik snap niet waarom Olivia aan die tafel moest gaan zitten en Arne trachten te verleiden? ze hadden toch al achterhaald dat het Jessica was?
En ook al is die Jessica een stom kieken om te denken dat ze in de gratie kan vallen bij Tamara door Olivia te pesten, het kind is tot over haar oren verliefd en dan doe je al eens stomme dingen.
Van zodra Jessica het had toegegeven dat zij diegene is die filmpjes maakte, had Tamara al kunnen opbiechten dat ze blij was met die informatie en meteen bekennen dat zij en Olijf het hadden bijgelegd.
Waarom was dat vals nagetrap dan nodig? Haar zo belachelijk te wandelen sturen is eigenlijk het probleem verleggen.
Nu is Olivia niet meer het slachtoffer, maar die Jessica (en eigenlijk had ik er al een héééééél klein beetje compassie mee)
Die Arne heeft het goed kunnen uitspelen.
Maar de manier waarop vind ik precies een beetje vreemd.
Ik snap niet waarom Olivia aan die tafel moest gaan zitten en Arne trachten te verleiden? ze hadden toch al achterhaald dat het Jessica was?

En ook al is die Jessica een stom kieken om te denken dat ze in de gratie kan vallen bij Tamara door Olivia te pesten, het kind is tot over haar oren verliefd en dan doe je al eens stomme dingen.
Van zodra Jessica het had toegegeven dat zij diegene is die filmpjes maakte, had Tamara al kunnen opbiechten dat ze blij was met die informatie en meteen bekennen dat zij en Olijf het hadden bijgelegd.
Waarom was dat vals nagetrap dan nodig? Haar zo belachelijk te wandelen sturen is eigenlijk het probleem verleggen.
Nu is Olivia niet meer het slachtoffer, maar die Jessica (en eigenlijk had ik er al een héééééél klein beetje compassie mee)
Die Arne heeft het goed kunnen uitspelen.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Amiche
- Poster rang 2
Precies! Ik had heel erg te doen met Jessica op het einde, toen ze liet zien verliefd te zijn. Tamara gedroeg zich al die tijd als de bitch die ze vanaf het begin was, ook t.a.v. Olivia, dus Jessica kon niets vermoeden. Om de waarheid te achterhalen moest ze acteren, maar ze ging er wel volledig voor! En ze trapte na! Ook voor het goede doel is grofheid nooit goed te praten. In deze hele verhaallijn doet iedereen precies datgene waar ze mee gekwetst zijn t.a.v. anderen.
Ik snapte ook niet dat Olivia Arne nog moest 'outen' op die manier, maar Jessica had duidelijk gezegd dat het niet haar idee was, en Arne was wel de aanjager. Maar had Olivia dan niet meteen de confrontatie aan kunnen gaan, met behulp ook van Jessica's foon? Daccht ze hem echt te verleiden tot het spreken van de waarheid. Dat zou nl. voor hem niet van pas komen.
Ik snapte ook niet dat Olivia Arne nog moest 'outen' op die manier, maar Jessica had duidelijk gezegd dat het niet haar idee was, en Arne was wel de aanjager. Maar had Olivia dan niet meteen de confrontatie aan kunnen gaan, met behulp ook van Jessica's foon? Daccht ze hem echt te verleiden tot het spreken van de waarheid. Dat zou nl. voor hem niet van pas komen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 2
Dacht eerst dat deze aanpak van Arne door Olivia 'n deel van Renzo 's plot was.
Doordat Louis er plots een einde aan maakte kreeg Arno zijn verdiende loon.
Nu werd duidelijk waarom die stomme scene erbij moest want Louis die binnenkomt met
dat boeket was te saai zeker ? Had zo mooi geweest. Zonde, ook van de bloemen.
Doordat Louis er plots een einde aan maakte kreeg Arno zijn verdiende loon.
Nu werd duidelijk waarom die stomme scene erbij moest want Louis die binnenkomt met
dat boeket was te saai zeker ? Had zo mooi geweest. Zonde, ook van de bloemen.
0 x
-
- Poster rang 2
Hier gaan we weer naar een nieuwe wraakactie. Dat verliefd zijn van Jessica is er blijkbaar enkel bijgehaald om toch nog wat actie in de keet te krijgen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Dat kind heeft dezelfde kapper als dokter Ann of waren de bloempotkapsels gratis? Het is in elk geval wel een lijp type. Zo wanhopig! Heeft duidelijk een afslag gemist. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt