"Nee, schatje, ik wil dat je dat wapen even goed vastneemt zodat je vingerafdrukken erop staan...Ik heb die dringend nodig voor het volgende hoofdstuk waar jij, mijn liefste Marianne, de hoofdrol in mag spelen".satine schreef:^ 'Ja, want als de inbrekers komen is dat maar heel normaal dat ik achter de vazen in de kast daarboven snel even mijn handwapen neem.'
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- 
				ikke
 - x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Waarom zouden haar vingerafdrukken op het wapen moeten staan?

0 x

- 
				ikke
 - x 435

Mag ik even speculeren?satine schreef:Waarom zouden haar vingerafdrukken op het wapen moeten staan?
William heeft misschien een scenario voor ogen: Hij betrapt Marianne met de revolver in haar handen, en wil haar verhinderen iets doms te doen en in de schermutseling die daarmee gepaard gaat, gaat het wapen toch ("per ongeluk") af en wordt Marianne gedood, of heel zwaar gewond...
Of hij gebruikt meteen het wapen, met de vingerafdrukken van Marianne, om haar te doden... en vertelt dan bovenvermeld verhaaltje...
	0 x

- 
				Linne
 - Poster rang 2

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Toen Marianne pas het geweer had gevonden deed ze super raar toen William haar aanraakte
het was alsof ze ineens heel bang van hem was geworden- alsof haar euro viel dat hij toch niet zo te vertrouwen is
het is alleen jammer dat William er steeds in slaagt haar weer opnieuw vertrouwen te geven
en dat ze daar zelf altijd weer in trapt

het was alsof ze ineens heel bang van hem was geworden- alsof haar euro viel dat hij toch niet zo te vertrouwen is
het is alleen jammer dat William er steeds in slaagt haar weer opnieuw vertrouwen te geven
en dat ze daar zelf altijd weer in trapt
	0 x

- hannanaske
 - Poster rang 5

- x 10
 - x 77

Mjah...die keer dat Marianne ten rade ging bij Jenny,  wist ze ook niet wat ze moest doen en dacht ze dat ze foute beslissingen had genomen.  Ik denk dat de meeste onder ons wel dachten dat Marianne eindelijk terug met haar beide pootjes op de grond stond, tot ze plotseling stralend aan de zij van William verscheen. 
En volgens mij hadden we toen een gelijkaardige uitdrukking op haar gezicht gezien.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Stiekem had ik zelfs gehoopt dat ze dat wapen nooit aan William had laten zien en dat ze misschien zou vluchten. Nu geeft ze hem toch de kans om weer met excuses af te komen.

En volgens mij hadden we toen een gelijkaardige uitdrukking op haar gezicht gezien.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Stiekem had ik zelfs gehoopt dat ze dat wapen nooit aan William had laten zien en dat ze misschien zou vluchten. Nu geeft ze hem toch de kans om weer met excuses af te komen.
	0 x

Imagination is the only weapon in the war against reality.

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 694
 - x 532

En we wisten van tevoren dat hij zijn verhaaltje al klaar had.

0 x

- Kwast
 - Poster rang 5

Nou Marianne, begin je nu eindelijk te twijfelen of geloof je nog steeds die onzin?

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- hannanaske
 - Poster rang 5

- x 10
 - x 77

En toen kwam aartsengel William terug die Marianne zo vereert. (haar wantrouwen heeft lang geduurd *ahum*ahum*)Kwast schreef:Nou Marianne, begin je nu eindelijk te twijfelen of geloof je nog steeds die onzin?
	0 x

Imagination is the only weapon in the war against reality.

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

En Marianne vindt het niet vreemd dat William het pistool gaat afleveren bij de politie zonder de bijhorende etui maw hij heeft dat pistool gewoon in zijn zak gestoken. Ook vindt zij het niet vreemd dat dit allemaal gebeurd is tijdens zijn ochtendwandeling, hij zo maar gewoon een politiekantoor kan binnenstappen (vraag me af of de balie al bemand is zo vroeg) en zegt "voila, een pistool, trek jullie plan"  
  en gewoon naar huis kan gaan  
  Marianne, ik zou dat toch maar eens bespreken met Tommeke zonder je "schaduw" erbij.

0 x

- 
				Linne
 - Poster rang 2

Hoe stom is die geworden zeg  

William was die morgen toevallig vroeg wakker, stond toevallig vroeg op en maakte toevallig een ochtendwandelingetje waarbij hij toevallig het politiekantoor passeerde .Hij herinnerde zich toen dat hij toevallig dat pistool bij had en toevallig was de balie op dat vroege uur geopend. Dan maar in passant afgegeven. Het bewijs dat hij ontving van de politie wou hij buiten nog eens lezen blies de wind toevallg uit zijn handen recht de riool in.
Marianne sliep er overal doorheen en zo heeft hij toevallig het feestelijk ontbijt kunnen maken waarbij zij verscheen als hij toevallig met de finishing touch ervan afkwam.

William was die morgen toevallig vroeg wakker, stond toevallig vroeg op en maakte toevallig een ochtendwandelingetje waarbij hij toevallig het politiekantoor passeerde .Hij herinnerde zich toen dat hij toevallig dat pistool bij had en toevallig was de balie op dat vroege uur geopend. Dan maar in passant afgegeven. Het bewijs dat hij ontving van de politie wou hij buiten nog eens lezen blies de wind toevallg uit zijn handen recht de riool in.
Marianne sliep er overal doorheen en zo heeft hij toevallig het feestelijk ontbijt kunnen maken waarbij zij verscheen als hij toevallig met de finishing touch ervan afkwam.
	0 x

- karolien85
 - Poster rang 3

- x 1

- annekeHU
 - Poster rang 4

Ik dacht Marianne op dezelfde dag jarig was als Leah, dus op 17 mei....  maar dat is dus blijkbaar niet zo!

0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Nee. Marianne haar vijftigste verjaardag werd in het begin van het tweede seizoen gevierd. Een thuisseizoen duurt nu een maand langer, dus dat haar verjaardag twintig jaar later in de "maand volgend op mei" wordt gevierd klopt ergens wel.annekeHU schreef:Ik dacht Marianne op dezelfde dag jarig was als Leah, dus op 17 mei.... maar dat is dus blijkbaar niet zo!
	0 x

- Flower-Power
 - Poster rang 2

Neen hoor, het pistool is nog steeds in huis,martha schreef: hij heeft dat pistool gewoon in zijn zak gestoken.
we zagen toch even dat hij het vastplakte met tape onder 1 tafel.
Soms vraag ik me af, als Marianne ooit beseft wat voor kerel William is, en ze hem zou verlaten, wat ze dan zou gaan doen, ik bedoel waar gaat ze dan wonen? waar kan ze dan wonen? Bij Ann zal ze niet welkom zijn, en bij Tom, ja, die zie ik zijn moeder nog wel in huis nemen, wat dan erg lollig zou worden met een Helene en Marianne in hetzelfde huis, en een Judith die dan dol draait en dochterlief die terug een inzinking krijgt of zo. Met andere woorden, eigenlijk heeft Marianne bijna geen andere keuze dan bij William blijven, of ze moet alleen gaan wonen als het ooit tussen hen over en uit is, maar daar is volgens mij Marianne niet het type voor om alleen te wonen.
	0 x