Wie is de "stalker" van Olivia?

Gesloten
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Wie is de "stalker" van Olivia?

Bericht door Djenner »

Volgens mij is het die Jessica om een reden die nog niet duidelijk is en waar we verrast van zullen zijn.
Ik vind het gewoon gek dat er drie nieuwe personages werden geïntroduceerd waarvan deze nog maar amper een woord zei.
De simpelste reden zou zijn dat ze zelf verliefd is op Lowie, maar ik hoop dat de makers met een creatiever verhaal voor de dag komen.
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wie is de "stalker" van Olivia?

Bericht door Lolplayer »

Ze speelt gewoon samen met arno.

Thats it.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Arne weet wel duidelijk van de foto's, en ze worden gemaakt in zijn opdracht. Daarom dat hij ook met voorbedachten rade Olivia ging kussen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

flodderke schreef:Arne weet wel duidelijk van de foto's, en ze worden gemaakt in zijn opdracht. Daarom dat hij ook met voorbedachten rade Olivia ging kussen.
...en zodoende kan zorgen dat zij telkens beide perfect zichtbaar in beeld komen van de "stalker". :shhh:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Natuurlijk is het Arne, en wie die foto's dan in opdracht van hem maakt is eigenlijk minder belangrijk.

Ik zie verschillende mogelijke redenen waarom Jessica of een andere ons totaal onbekende klasgenoot die foto's zou maken voor Arne:

- tegen betaling van wat zakcentjes, zoals iemand al zei
- Arne weet of heeft iets van die persoon waarmee hij hem/haar chanteert: als die persoon die foto"s niet maakt voor hem gaat hij bijvoorbeeld iets vertellen dat anderen niet mogen weten, of misschien een compromitterend filmpje of foto's van die ander publiceren;
- Arne heeft die ander vroeger een soortgelijke dienst bewezen
- Arne heeft beloofd die ander later een soortgelijke dienst te bewijzen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat ik mij vooral afvraag is hoe de stalker aan Lowie zijn e-mailadres en vooral aan zijn GSM-nummer is geraakt.
Laatst gewijzigd door tvx1 op do 05 mei 2016, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tvx1 schreef:Wat ik mij vooral afvraag is hoe de stalker aan Lowie zijn e-mailadres en vooral aan zijn GSM-nummer is geraakt. ~~~~
Wil dat zeggen dat jij iemand anders verdenkt dan het duo Arne -Jessica? (ik neem dus aan dat Jessica de fotograaf van dienst is!)
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

tvx1 schreef:Wat ik mij vooral afvraag is hoe de stalker aan Lowie zijn e-mailadres en vooral aan zijn GSM-nummer is geraakt. ~~~~
Misschien in Olivia's telefoon gesnuffeld? Zij vertrouwde hem 100% en heeft vast wel eens haar telefoon in zijn buurt laten slingeren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:
Wil dat zeggen dat jij iemand anders verdenkt dan het duo Arne -Jessica? (ik neem dus aan dat Jessica de fotograaf van dienst is!)
Ik verdenk alleen Jessica.
0 x
Gesloten