Zoals je zegt. Kan iemand de schrijvers in het oor fluisteren dat de kijkbuiskindjesChristel schreef: William is hem nog maar eens een flinke stap voor...
al weten dat die meneer stout is ? Gekker moet het niet worden

Zoals je zegt. Kan iemand de schrijvers in het oor fluisteren dat de kijkbuiskindjesChristel schreef: William is hem nog maar eens een flinke stap voor...
Dat doet me dan weer denken aan The Postman always rings twice...Amiche schreef:Die hele affaire met William doet me denken aan die US films uit m.n. jaren 50/60 waar een echtgenoot eropuit was om zijn vrouw gek te maken dan wel te verklaren i.v.m. erfenis e.d. Vaak was dan de vriendin of buurvrouw van zijn vrouw betrokken als tevens minnares.
En dit doet mij denken aan een spelletjes-topic...Caligula schreef:Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat die hele William-Maggie affaire gewoon komedie is en dat ze al lang onder een hoedje spelen.
Dat doet me dan weer denken aan The Postman always rings twice...Amiche schreef:Die hele affaire met William doet me denken aan die US films uit m.n. jaren 50/60 waar een echtgenoot eropuit was om zijn vrouw gek te maken dan wel te verklaren i.v.m. erfenis e.d. Vaak was dan de vriendin of buurvrouw van zijn vrouw betrokken als tevens minnares.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik ze zo zag zitten en door de manier waarop Maggie tegen Tom sprak. Ze klonk absoluut niet angstig of onder spanning. Daarom de gedachte dat het niet alleen is om Marian gek/ziek te maken, maar ook om Tom in diskrediet te brengen en de wind uit de zeilen te nemen. Maar dan nog ......Caligula schreef:Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat die hele William-Maggie affaire gewoon komedie is en dat ze al lang onder een hoedje spelen.