Arne Guns (Michiel De Meyer)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)
"Brave" Arne speelt een smerig spelletje met Olijf, en zij is te naïef en te goedgelovig om dat tijdig door te hebben.
0 x
-
- Poster rang 2
De scenarioschrijvers leggen het er dik op dat Arne zelf de stalker zou zijn.
Daarom juist betwijfel ik het.
Daarom juist betwijfel ik het.
0 x
-
- x 435
Hij kan die foto's toch niet zelf nemen?? Die zijn van op een afstand genomen. En het was dan toch geen bewerkte foto van Olijf met Lowie met de kop van Arne erop. Als Arne dit doet, dan heeft hij een handlanger. En dan wordt het FC De Kampioenengehalte weer torenhoog.
0 x
-
- x 435
Dat denken sommigen enkel. Net zoals er sommigen er indertijd rotsvast van overtuigd waren dat het overduidelijk was dat Olivia Jana haar stalker was.ikke schreef:Komaan zeg, 't ligt er vingerdik op!tvx1 schreef:Het is niet omdat enkel forummees hem verdenken, dat dat effectief ook zo is hé.Lazylady schreef:Ik zal mijn mening dus moeten herzien. Hij leek in het begin sympathiek, maar is uiteindelijk maar een eikel die achter Olivia zit.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Of dat Geert een pedofiel en ontvoerder van Emma was.tvx1 schreef:Dat denken sommigen enkel. Net zoals er sommigen er indertijd rotsvast van overtuigd waren dat het overduidelijk was dat Olivia Jana haar stalker was.ikke schreef:Komaan zeg, 't ligt er vingerdik op!tvx1 schreef:Het is niet omdat enkel forummees hem verdenken, dat dat effectief ook zo is hé.Lazylady schreef:Ik zal mijn mening dus moeten herzien. Hij leek in het begin sympathiek, maar is uiteindelijk maar een eikel die achter Olivia zit.

Maar ik vraag mij af, hoe zit dat nu eigenlijk met die Arne. Het lijkt erop dat die wel degelijk verliefd is op Olivia (je zou zelfs kunnen zeggen dat het er vingerdik op ligt). En ofwel is er een derde persoon die voor hem die foto's neemt en is hij degene die Olivia en Lowie uit elkaar wil krijgen ofwel willen ze gewoon weer dat we dit allemaal denken en worden we op het verkeerde been gezet.
0 x
-
- Poster rang 5
Goh, zo zie ik het >> we worden momenteel veronderstelt te geloven dat Tamara achter die foto's zit, maar als je een beetje nadenkt weet je ook wel dat die, sedert dat die weet dat ze zwanger is, wel andere zorgen heeft dan daarmee bezig te zijn.
Wie heeft er dan baat bij dat Lowie die foto's ziet? Toch vooral Arne gezien hij daarmee twijfel kan zaaien bij Lowie en zelf buiten schot blijft want hij is zogezegd zelf een slachtoffer.
En dan kan het niet anders dat hij iemand ingeschakeld heeft om stiekem zoveel mogelijk foto's te nemen van hem en Olivia.
Dat er nog een derde persoon in het "spel" zit die verliefd is op Lowie en daarom die foto's neemt lijkt me toch onwaarschijnlijk want hoe zit die haar masterplan dan in elkaar dat ze Lowie voor zich kan winnen?
Dus, gezien we nog altijd moeten geloven dat Tamara achter die foto's zit lijkt het het meest logische dat Arne erachter zit.
Wie heeft er dan baat bij dat Lowie die foto's ziet? Toch vooral Arne gezien hij daarmee twijfel kan zaaien bij Lowie en zelf buiten schot blijft want hij is zogezegd zelf een slachtoffer.
En dan kan het niet anders dat hij iemand ingeschakeld heeft om stiekem zoveel mogelijk foto's te nemen van hem en Olivia.
Dat er nog een derde persoon in het "spel" zit die verliefd is op Lowie en daarom die foto's neemt lijkt me toch onwaarschijnlijk want hoe zit die haar masterplan dan in elkaar dat ze Lowie voor zich kan winnen?
Dus, gezien we nog altijd moeten geloven dat Tamara achter die foto's zit lijkt het het meest logische dat Arne erachter zit.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Door Lowie "spontaan" te gaan troosten als hij zou breken met Olivia.lord F. schreef:Dat er nog een derde persoon in het "spel" zit die verliefd is op Lowie en daarom die foto's neemt lijkt me toch onwaarschijnlijk want hoe zit die haar masterplan dan in elkaar dat ze Lowie voor zich kan winnen?

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Uit niets zie ik bewijs dat Arne iets voelt voor Lowie en een andere meid heeft daar ook geen aanleiding toe, want Lowie ziet praktisch geen andere mensen uit Oliva's clique.
Het moet Arne zijn die het organseert, zoals hij het laatst ook min of meer regiseerde, toen Olivia haar vinger opstak; ze was zich bewust dat ze mogelijk op de foto zou komen ook nog!
Of hij het doet om Oliva te kunnen versieren is nog maar de vraag. Hij komt op mij ook enigszins achterbaks over, dus mogelijk is het nog een deel van het 'oude' plan van Tamara, wat hij blijft voortdoen.
Het moet Arne zijn die het organseert, zoals hij het laatst ook min of meer regiseerde, toen Olivia haar vinger opstak; ze was zich bewust dat ze mogelijk op de foto zou komen ook nog!
Of hij het doet om Oliva te kunnen versieren is nog maar de vraag. Hij komt op mij ook enigszins achterbaks over, dus mogelijk is het nog een deel van het 'oude' plan van Tamara, wat hij blijft voortdoen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 1
Misschien ligt het aan mij, maar ik vond dat hij gisteravond heel eng keek naar Olivia (in die scene die eindigde met die knuffel die door de "zwarte handschoenen" gefotografeerd werd). Zo'n vreemde blik dat die in zijn ogen had. Ik dacht bijna dat hij haar het struikgewas zou intrekken en... wel, je weet wel.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Die gast begint zo stillekes aan op mijn zenuwen te werken. 

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Op de mijne ook. Ik was bijna bang dat hij Olivia zou verkrachten of zo.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Die kerel verstaat ook geen Nederlands - als men neen zegt is het neen.
En als Olivia zegt ik ben niet verliefd op je denkt hij dat ze dat nog wel zal worden
Geen normaal manneke.
Wie weet zit hij wel achter die foto's en filmpjes en heeft hij een handlanger(ster) die de video's en foto's maakt, die hij dan later zelf bewerkt en naar Lowie stuurt.
En als Olivia zegt ik ben niet verliefd op je denkt hij dat ze dat nog wel zal worden

Geen normaal manneke.
Wie weet zit hij wel achter die foto's en filmpjes en heeft hij een handlanger(ster) die de video's en foto's maakt, die hij dan later zelf bewerkt en naar Lowie stuurt.
0 x
-
- Poster rang 1
Waarschijnlijk heFlower-Power schreef: Wie weet zit hij wel achter die foto's en filmpjes en heeft hij een handlanger(ster) die de video's en foto's maakt, die hij dan later zelf bewerkt en naar Lowie stuurt.

Zelf kan hij ze niet maken en het feit dat de foto en filmmaker altijd op de hoogte is van waar ze zijn, is het bijna onmogelijk dat er geen communicatie is met Arne en de foto filmmaker.
0 x
-
- Poster rang 2
Alleen al 't feit dat die handlanger(ster) altijd op de hoogte is waar die foto genomen moet.
De vraag is, doet Arne dit pestgedrag in opdracht van de 'fotograaf' of is het andersom
De vraag is, doet Arne dit pestgedrag in opdracht van de 'fotograaf' of is het andersom

0 x