Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door Lazylady »

Intussen kennen we de reden al: ze denkt dus dat hij homo is, al maakt dat het niet minder naïef.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Lazylady schreef:Intussen kennen we de reden al: ze denkt dus dat hij homo is, al maakt dat het niet minder naïef.
Denkt ze dat? Of zegt ze maar zoiets om Lowieke gerust te stellen? Of is het iets dat ze zichzelf wijsmaakt om zichzelf gerust te stellen en hun geknuffel aanvaardbaar te maken?

Want Olivia denkt dat ze denkt, maar eigenlijk denkt ze zelden. Ze veronderstelt, ze oordeelt, ze reageert impulsief, ze staat grove dingen te zeggen over ongewenste zwangerschappen in het bijzijn van uitgerekend Jana en Paulien, ze ravot en rollebolt maar wat rond met die Arne, enzovoort.

Ook veronderstelt ze dat Tamara die foto's maakt en stuurt. Daar geloof ik niets van, dat is een veel te snelle conclusie van iemand die concludeert zonder te denken.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als Koleriek Lowieke zich de laatste maanden wat méér om Olivia had bekommerd, zou die geen Arne nodig gehad hebben om af en toe wat speels te flikflooien en te pre-flirten (als dat woord al bestaat) :denk: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dus als je even een beetje minder aandacht krijgt van je lief, ga je maar uitkijken naar iemand anders om je te amuseren? :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

jessie V. schreef:Dus als je even een beetje minder aandacht krijgt van je lief, ga je maar uitkijken naar iemand anders om je te amuseren? :denk:
Ik niet :whistle: , maar ik begrijp dat Olijfje dat wèl doet.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Onbegrijpelijk dat Olivia de hele tijd niet door had dat Arne op haar verliefd is,
Ze beweerd dat het alleen maar vriendschap is met Arne maar ze gaat wel héél ver in haar vriendschap,
de manier waarop ze aan het stoeien was in de zetel met Arne wees in mijn ogen op meer dan vriendschap,
en of wel is Oliva zo super naïef of wel doet ze alsof en is ze stiekem wel verliefd op Arne.

Lowie had in mijn ogen alle recht om boos te reageren op de stoei partij in de zetel, misschien
had hij Arne niet zo hardhandig moeten buiten zetten, maar hij had wel reden tot jaloezie en boos zijn mijn gedacht.

En raar dat hier sommige mensen vinden dat het normaal is dat Oliva met een andere gast gaat flikflooien
omdat ze een tijdje minder aandacht kreeg van haar vriendje en omdat het soms wat moeilijk ging met haar vriendje.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik bedoel jou toch niet persoonlijk Captain Cuckoo. Je = men in dit geval. :razz:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

jessie V. schreef:Ik bedoel jou toch niet persoonlijk Captain Cuckoo. Je = men in dit geval. :razz:
Oef! :eusa-pray:

Olijf beseft de draagwijdte van haar gedrag nog altijd niet. In haar kinderlijke onschuld ziet zij echt niet in dat Arne "andere" dan louter vriendschappelijke bedoelingen heeft. De agressieve, ei zo na gewelddadige reactie van Lowieke zal niet direct bijdragen tot een verzoening.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik heb toch 10.000 keer liever de naïviteit van Olivia dan die negatieve houding van Lowie hoor.

Knuffelen en kietelen is misschien net iets té intiem, maar je moet er ook niet meer van maken dan wat het is.
Olivia mag dan al goedgelovig zijn, ze is een meid met het hart op de juiste plaats en zou Lowie niet zomaar bedriegen.
Tegelijkertijd wil ze haar vrienden ook niet ontgoochelen.

Eigenlijk is het zoals bij Dimitri. Toen had Olivia ook niet onmiddellijk door dat hij een oogje had op haar. Lowie zijn gedrag was toen ook niet zo positief en maakte hij die gast redelijk belachelijk.
Dat Lowie jaloers is kan ik wel begrijpen, maar hij moet zich leren intomen en zijn lief vertrouwen. Olijfje daarentegen kan zich tenminste verdedigen met de juiste woorden, Lowie moet altijd zijn vuisten kunnen gebruiken.

Bij deze sorry (not sorry) dat ik nogmaals tegen de stroom inga: Een grote pluim voor Olivia en een ferme lap voor Lowie!
nah!!!!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

hannanaske schreef:Ik heb toch 10.000 keer liever de naïviteit van Olivia dan die negatieve houding van Lowie hoor.

Knuffelen en kietelen is misschien net iets té intiem, maar je moet er ook niet meer van maken dan wat het is.
Olivia mag dan al goedgelovig zijn, ze is een meid met het hart op de juiste plaats en zou Lowie niet zomaar bedriegen.
Tegelijkertijd wil ze haar vrienden ook niet ontgoochelen.

Eigenlijk is het zoals bij Dimitri. Toen had Olivia ook niet onmiddellijk door dat hij een oogje had op haar. Lowie zijn gedrag was toen ook niet zo positief en maakte hij die gast redelijk belachelijk.
Dat Lowie jaloers is kan ik wel begrijpen, maar hij moet zich leren intomen en zijn lief vertrouwen. Olijfje daarentegen kan zich tenminste verdedigen met de juiste woorden, Lowie moet altijd zijn vuisten kunnen gebruiken.

Bij deze sorry (not sorry) dat ik nogmaals tegen de stroom inga: Een grote pluim voor Olivia en een ferme lap voor Lowie!
nah!!!!
Ik vind uw redenering helemaal niet tegen de stroom in. Ook ik verkies de bijna kinderlijke onschuld van Olijfje boven de intimiderende gebaren met bijpassend gebrul van Lowie.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Kinderlijke onschuld? Het zal je lief maar wezen. Als je alle foto's die Lowie onder ogen heeft gehad plus dat gedoe op die bank op een rijtje zet is dat echt geen kinderlijke onschuld. Ik vind dat nogal dom. Eigenlijk ontzettend stom.
Ze heeft toch wel een leeftijd om te begrijpen dat je zoiets niet kan maken. Ik vraag me af hoe ze gereageerd zou hebben als Lowie zo iets zou doen
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

jessie V. schreef:Kinderlijke onschuld? Het zal je lief maar wezen. Als je alle foto's die Lowie onder o0\gen heeft gehad plus dat gedoe op die bank op een rijtje zet is dat echt geen kinderlijke onschuld. Ik vind dat nogal dom. Eigenlijk ontzettend stom.
Olivia gedraagt zich met Arne zonder euh..."lijfelijke bijbedoelingen" veronderstel ik. Vanuit haar standpunt is het allemaal héél onschuldig. Lowie vindt dat, zeker na die bezwarende foto's, verdacht en reageert vervolgens op z'n Lowies: dreigend en vooral luid.
Nu die twee verbaasd lijken te zijn over elkaars gedag, is het tijd voor de hoofdvraag: passen Lowie en Olijf eigenlijk wel bij elkaar? :denk:
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Eind conclusie Olivia dom en onvolwassen en Lowie een opvliegend type het is niet de eerste keer dat hij nogal agressief reageert (zowel de keren dat hij gelijk of ongelijk heeft)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik wacht nog even tot Lowie met de laatste foto voor Olivia's neus zwaait. "En dat,is dat ook vriendschap mss?"
Olijfke,je hebt het te ver laten komen.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Waarschijnlijk heeft het te maken met een generatiekloof, maar een knuffel tussen vrienden vind ik eigenlijk niet zo vreemd. Meisjes en jongens kunnen weldegelijk een knuffel aan elkaar geven zonder dat er wat meer aan de hand is.
Ik heb eigenlijk ook zo'n vrienden, zelfs mannen onder elkaar die elkaar begroeten met een kus en een knuffel.

Arne heeft duidelijk geprofiteerd van de situatie waarin Olivia zwak stond, (pesterijen van Tamara enzo) terwijl Lowie er niet was, ondanks de verschillende hints die ze hem meermaals gegeven heeft.
Logisch dat ze vaker toenadering gaat zoeken bij iemand die haar wel begrijpt en haar steunt.
Dat die Arne schoon zijn kans zag om Olijfje te versieren is haar fout niet, dus waarom zou zij zich dan schuldig moeten voelen?
Als je terug gaat in de tijd zou Olijfje meer wantrouwen moeten hebben in Lowie dan omgekeerd. Ik blijf erbij dat ik Olivia eigenlijk véél volwassener vind dat die Lowie. De manier waarop Lowie haar beledigde voor hij die djoef in zijn gezicht kreeg, was hij echt wel grof.
Toont alleen maar aan dat er met hem zelfs niet te praten valt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gesloten