Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
- Flower-Power
- Poster rang 2
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Amai Jenny zoooo vies kijken naar William - ha ha ha - en ook terecht natuurlijk - als ze kon - dan was hij dood door haar ogen die vuurden als kogels LoL.
0 x
-
- Nog geen rang
Als Jenny zo verdergaat, vrees ik dat ze zich wel eens in nog grotere nesten zou kunnen werken dan Marianne en dat zij wel eens de eerste zou kunnen zijn die in Williams gevaarlijke vizier komt...
Haar blik naar hem toe was inderdaad goud waard
.
Haar blik naar hem toe was inderdaad goud waard

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, Jenny is wel de enige die van in het begin altijd gezegd heeft: ik vertrouw die William niet.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Jenny is toch echt een relikwie aan het worden.

Met wat geluk wordt Jenny vermoordBillie schreef:Als Jenny zo verdergaat, vrees ik dat ze zich wel eens in nog grotere nesten zou kunnen werken dan Marianne en dat zij wel eens de eerste zou kunnen zijn die in Williams gevaarlijke vizier komt...
Haar blik naar hem toe was inderdaad goud waard.

0 x
-
- x 435
Lolplayer schreef:Jenny is toch echt een relikwie aan het worden.Met wat geluk wordt Jenny vermoordBillie schreef:Als Jenny zo verdergaat, vrees ik dat ze zich wel eens in nog grotere nesten zou kunnen werken dan Marianne en dat zij wel eens de eerste zou kunnen zijn die in Williams gevaarlijke vizier komt...

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inderdaad
Jenny heeft nooit William vertrouwd en Jenny merkt ook wel dat Marianne die ze toch goed genoeg kent een willoos subject wordt als de meester manipulator binnenkomt. Het gesprek werd ook direct afgesneden want meneer begon over de medicatie. Oh, die blik van Jenny , ik herken het volledig (kan naar het schijnt ook soms zo kijken als ik heel boos ben op iemand)

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het siert Jenny dat ze zich zo vastbijt in die oplichter 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Inderdaad, de vriendschap van Jenny en Marianne heeft al hoogtes en laagtes gekend, maar als puntje bij paaltje komt hebben ze toch een bijzondere plaats in elkaars hart... Hopelijk kan Jenny William ontmaskeren en Marianne van de ondergang redden!Christel schreef:Het siert Jenny dat ze zich zo vastbijt in die oplichter
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Jenny is -behalve Tom- gelooft dat William voor geen meter te vertrouwen is en Marianne probeert te beschermen tegen verder ongeluk. Dus neen, Jenny van kant laten maken door William is geen optieLolplayer schreef:Jenny is toch echt een relikwie aan het worden.Met wat geluk wordt Jenny vermoordBillie schreef:Als Jenny zo verdergaat, vrees ik dat ze zich wel eens in nog grotere nesten zou kunnen werken dan Marianne en dat zij wel eens de eerste zou kunnen zijn die in Williams gevaarlijke vizier komt...

0 x
-
- Poster rang 1
William weet ook wel dat Jenny slecht denkt over hem,en dat ze niet zonder zijn vrouw kan.Op de een of andere redenen zie ik hier een cliffhanger in voor het seizoenseinde.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ben ik de enige die het raar vind dat we Jenny al zo lang niet gezien hebben?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Tiens, dat is waar !!! Ik had ze nog niet eens gemist en dus niet opgemerktNickos schreef:Ben ik de enige die het raar vind dat we Jenny al zo lang niet gezien hebben?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wat doet Jenny daar eigelijk nog? Trouwens Rosa doet ook niks anders meer dan een beetje met Luc rondrijden.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
- Caligula
- Poster rang 5
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics graag.
0 x
Potentia Principatum