Als je bedoelde alleen het hoofd dan heeft Arne het figuur van Louis en zijn kleren aanLazylady schreef:Het is niet zo dat het hoofd van Lowie vervangen is door zijn hoofd? Ik had eventjes die indruk, maar kan natuurlijk verkeerd zijn.

Als je bedoelde alleen het hoofd dan heeft Arne het figuur van Louis en zijn kleren aanLazylady schreef:Het is niet zo dat het hoofd van Lowie vervangen is door zijn hoofd? Ik had eventjes die indruk, maar kan natuurlijk verkeerd zijn.
Dat zou me toch wat raar lijken gezien we Jessica nog maar amper gehoord hebben (of gezien in de ruime buurt van Lowie). Maar Arne straalt door heel die vete tss Olivia en Tamara. Die lijkt me een logischer "dader".tvx1 schreef:Het kan natuurlijk ook altijd iemand zijn die een oogje heeft op Lowie en het koppel daarom uiteen wil krijgen. Jessica bijvoorbeeld.
Daar kan hij natuurlijk wel die Jessica voor inschakelen. Maar waarom zou die dat doen?satine schreef:Zou kunnen, maar wie heeft dan die foto's gemaakt?
Het zijn toch niet allemaal zomaar selfies?
En hoe komt Arne dan aan die foto's?
De boel belazeren tiens. Maar je hebt gelijk, compleet oninteressant personage.ikke schreef:Arne lijkt mij een heel oninteressant personage.
Wat komt die eigenlijk in "Thuis" doen???
Het zal wel uitkomen wat hij komt doen in Thuis, wel een vervelende gast.Caligula schreef:De boel belazeren tiens. Maar je hebt gelijk, compleet oninteressant personage.ikke schreef:Arne lijkt mij een heel oninteressant personage.
Wat komt die eigenlijk in "Thuis" doen???
Inderdaad. Die foto's zijn vanop een redelijke afstand gemaakt en zijn beide armen/handen zijn telkens duidelijk te zien. Hij heeft die onmogelijk zelf gemaakt. Daarom ben ik er dus van overtuigd dat het iemand is die een oogje heeft op Lowie die er achter zit.satine schreef:Zou kunnen, maar wie heeft dan die foto's gemaakt?
Het ook niet te ver zoeken hé. Arne kan ook iemand gevraagd hebben om foto's van hem te nemen terwijl hij samen met Olivia aan het babbelen is.tvx1 schreef:Inderdaad. Die foto's zijn vanop een redelijke afstand gemaakt en zijn beide armen/handen zijn telkens duidelijk te zien. Hij heeft die onmogelijk zelf gemaakt. Daarom ben ik er dus van overtuigd dat het iemand is die een oogje heeft op Lowie die er achter zit.satine schreef:Zou kunnen, maar wie heeft dan die foto's gemaakt?
Het is niet omdat enkel forummees hem verdenken, dat dat effectief ook zo is hé.Lazylady schreef:Ik zal mijn mening dus moeten herzien. Hij leek in het begin sympathiek, maar is uiteindelijk maar een eikel die achter Olivia zit.
Komaan zeg, 't ligt er vingerdik op!tvx1 schreef:Het is niet omdat enkel forummees hem verdenken, dat dat effectief ook zo is hé.Lazylady schreef:Ik zal mijn mening dus moeten herzien. Hij leek in het begin sympathiek, maar is uiteindelijk maar een eikel die achter Olivia zit.