Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door lord F. »

Linne schreef:Is Hélène nu ineens niet meer bang van William voor wie ze maanden ondergedoken zat in Luxemburg
en daarna in de gevangenis ?
Verschil is dat ze nu niks meer te verliezen heeft. Toen wel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet in hoe die voorlopige vrijlating van Hélène met verblijf in het gezin van Tom, haar advocaat, het onderzoek naar wanpraktijken van William gaat vooruithelpen. Zeker in de vijandige sfeer die daar momenteel heerst.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet in hoe die voorlopige vrijlating van Hélène met verblijf in het gezin van Tom, haar advocaat, het onderzoek naar wanpraktijken van William gaat vooruithelpen. Zeker in de vijandige sfeer die daar momenteel heerst.
Misschien dat ze van pas komt om die Maggie De Greef te benaderen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als je naar de uitzending van deze avond kijkt, dan kan het met deze verhaallijn nog alle kanten op. Is William de slechte of zit Hélene te liegen? Hoe komt het dat Marianne zo reageert dat ze in het ziekenhuis verdwijnt? Wat heeft William in die tussentijd allemaal uitgespookt? Ik ben toch wel benieuwd hoe dat afloopt. Tom krijgt nu natuurlijk de schuld van de toestand met zijn moeder.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vertrouw die nog altijd voor geen haar :problem:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom gaat die nou op straat lopen? Ze weet dat Marianne weet dat ze bij Tom in huis woont. Dit is echt wel moeilijkheden zoeken.
Laatst gewijzigd door jessie V. op vr 08 apr 2016, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hélène had, ook omdat Marianne in het ziekenhuis ligt, misschien niet verwacht dat William haar zo in de gaten zou houden en bij de eerste de beste kans alweer meteen zou bedreigen. Hij is duidelijk niet van plan zich koest te houden wat haar betreft, dus ik verwacht dat ze de volgende keer wel 2x nadenkt voordat ze weer eens achteloos boodschappen gaat doen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Hmz, achteloos boodschappen doen? :denk:
Judith had het haar gevraagd en vermits Hélène eender wat zou doen om haar schoondochter te pleasen, kon ze niet nee zeggen.
En Emma wou niet mee, die had andere plannen.
Ik had niet de indruk dat H. er naar uit keek of zo... ;)

Ben benieuwd of ze dit aan Tom gaat vertellen - of zou ze zwijgen 'voor de veiligheid van de kleinkinderen'? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vraag ik me ook af... :denk:
Zij kan natuurlijk binnen blijven vanaf nu, maar voor Emma en Stan ligt dat helemaal anders.

Wat dat boodschappen doen betreft, had ik ook niet de indruk dat ze er echt naar uit keek of zo, maar zou ze echt verwacht hebben dat William daar op zou duiken? Ze leek toch best wel op haar gemak dacht ik, totdat ze het idee kreeg dat ze in de gaten gehouden werd, wat achteraf dan ook klopte.
Hoe het ook zij...: haar aandacht zal nu wel weer op scherp staan. :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Als ze het aan Tom vertelt en die zwijgt kan er toch weinig gebeuren? Tenzij Tom direct met een megafoon naar buiten loopt natuurlijk om het aan iedereen te laten weten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar Tom zal het grootste probleem ook niet zijn, denk ik. Tom is alleen wel op onderzoek uit gegaan aan de hand van de dingen die Hélène verteld heeft en nog kan vertellen. Als Tom daarmee doorgaat, zal William dat na verloop van tijd vanzelf merken en zijn ze eigenlijk niet meer veilig dan, mocht hij zijn dreigementen doorzetten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Maar Tom zal het grootste probleem ook niet zijn, denk ik. Tom is alleen wel op onderzoek uit gegaan aan de hand van de dingen die Hélène verteld heeft en nog kan vertellen. Als Tom daarmee doorgaat, zal William dat na verloop van tijd vanzelf merken en zijn ze eigenlijk niet meer veilig dan, mocht hij zijn dreigementen doorzetten.
Maar als ze William in de gaten (laten) houden kan er toch ook niet zoveel gebeuren?
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Ik vermoed dat we Hélene binnen een paar dagen als vermist gaan mogen opgeven.Wie weet kwam William wel touw en tape kopen in de winkel,hij weet ook dat Helene trug vrij is.En dat hij ze best doet verdwijnen,want het wordt erg warm nu voor hem.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:Maar Tom zal het grootste probleem ook niet zijn, denk ik. Tom is alleen wel op onderzoek uit gegaan aan de hand van de dingen die Hélène verteld heeft en nog kan vertellen. Als Tom daarmee doorgaat, zal William dat na verloop van tijd vanzelf merken en zijn ze eigenlijk niet meer veilig dan, mocht hij zijn dreigementen doorzetten.
Maar als ze William in de gaten (laten) houden kan er toch ook niet zoveel gebeuren?
Da's ook waar natuurlijk. Maar dan zouden ze daar wel zo snel mogelijk iemand voor in moeten huren...
Dan is het dus maar te hopen dat Hélène thuis gewoon vertelt dat William haar bedreigd heeft, vooral voor de veiligheid van haar kleinkinderen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Da's ook waar natuurlijk. Maar dan zouden ze daar wel zo snel mogelijk iemand voor in moeten huren...
Dan is het dus maar te hopen dat Hélène thuis gewoon vertelt dat William haar bedreigd heeft, vooral voor de veiligheid van haar kleinkinderen.
Misschien tijd om Thomas Smith nog eens op te bellen? ;)
0 x
Gesloten